چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/09 18:21
کد خبر: 1417

حمله تتلو به مادرش : چرا کلفتی کردی؟+فیلم

در ادامه فیلم حمله تتلو به مادرش را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ است. امیر تتلو در تهران متولد شد. با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲،امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

 

بعد از بسته شدن حساب اینستاگرام تتلو , وی در ویدئویی از خاطرات بد کودکیش گفت و به مادرش حمله کرد . امیر حسین مقصودلو معروف به “تتلو” ، خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک “R&B” فعالیت دارد . او که در ترکیه اقامت دارد به تازگی صفحه شخصی اش در اینستاگرام به دلیل فریب دختران کم سن و سال و گذاشتن استوری هایی با محتوای درخواست تشکیل حرمسرا بسته شده است.

تتلو با انتشار ویدئویی از خود گفت: من که با کنیزی مادرم بزرگ شده ام، چرا باید به او احترام بگذارم؟ این از ذهن من بیرون نمی رود.

مادر من فکر کرده در حق من لطف می کند! خب من را به دنیا نمی آوردی، فکر می کنید من مادرم را در خانه های مردم در حال شستن ظرف دیدم، درد کمی است؟

 

همه می گویند مادرت تو را با کلفتی بزرگ کرده است ، به او احترام بگذار، شاید من نمی خواستم با” کلفتی” بزرگ شوم!

تتلو

او در ادامه توضیح داد که چرا نباید این موضوع را داد بزنم که بعد ها کسانی مثل من عقده ای نشوند؟ بله من پر از عقده هستم ، چون من را با کمبود بزرگ کرده اند و ما چه احترامی داریم که به پدر و مادرمون بگذاریم؟

تتلو

مار تتلو که نام او فریده است در واکنش به این ویدئوی توهین آمیز به تتلو گفت ویدئوی تو را تا آخر دیدم , خوب کاری کردی . چون عمویت 6 فرزند داشت به من میگفتند باید تو هم فرزند بیاوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qdga2