جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/09 15:41
کد خبر: 1405

افشاگری محسن تنابنده از پشت پرده حملات به پایتخت+فیلم

در این ویدئو صحبت های بی پرده و افشاگری محسن تنابنده درباره انتقادها به پایتخت را می بینید

به گزارش ستاره پارسی؛ محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت بود که بعد از انتقادهای فراوان به فصل ششم این سریال سرانجام سکوت خود را شکست و دست به افشاگری زد. در پرشین وی ویدئویی از افشاگری محسن تنابنده درباره حملات وارد شده به سریال پایتخت را ببینید

 

افشاگری محسن تنابنده درباره پایتخت

محسن تنابنده تکه هایی از مصاحبه اش با امید روحانی در استودیوی مجله فیلم را منتشر کرده است که در آن خیلی صریح مدعی شده واقعیت حملات به پایتخت، جنگ میان مدیران تلویزیون است. آنها که می‌خواهند مدیران قدیمی را پس بزنند . آنها که ۹۰ عادل را نابود کردند و حالا نوبت امثال او رشیدپور و مدیری است.این بی تردید صریح‌ترین اظهار نظر درباره پشت پرده اتفاقات در تلویزیون است.

 

ویدئو افشاگری محسن تنابنده صریح و بی پروا

بد نیست واکنش دیگر محسن تنابنده به انتقادها را ببینید

فصل ششم سریال “پایتخت” اگر نگوییم پرحاشیه‌ترین، یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های این سریال بوده است و اکنون با گذشت نیم ماه از پخش قسمت آخر آن، همچنان بحث درباره سریال و حاشیه‌هایی که داشت، داغ است و دنبال می‌شود.

پایتخت

صحبت های محسن تنابنده درباره پایتخت

با بالا گرفتن انتقادها از سریال “پایتخت”، سرانجام سکوت محسن تنابنده، بازیگر و طراح “پایتخت” شکست و او به انتقادهای تند و تیز از سریال واکنش نشان داد و نوشت: پایخت گوشت قربانی شده است!

​متن یادداشت کوتاه محسن تنابنده به شرح زیر است:

 

​”پایتخت شده گوشت قربونی هر کی از هر طریقی که بتونه مصاحبه،نقد،فحاشی، بازی ساختن و ،،ازش استفاده و عمدتا سواستفاده میکنه بعدم از سر عادت عمده ما شکم سیر یه اروغ میزنه که گوشتش فلان بودوفلان،،،

فارغ از لحظه ای که گشنه بود

یاد گرامیتون باشه همیشه باید قربونی باشه که سر سفره ش بشینید پس بد نیست گاهی اوقات

بگید خدا پدرشو بیامرزه یه وعده مهمونمون کرد حالا کم یا زیاد،،

البته روی صحبتم معلومه که کیا هستند وگرنه نوش جون ملت که تمام قد کنارشونم”

گفتنی است، سریال “پایتخت ۶” موقتا به پایان رسیده و هنوز چهار قسمت پایانی سریال ضبط نشده است. بنابر گفته سیروس مقدم، قسمت‌های پایانی سریال پس از شکست بیماری کرونا ضبط و پخش خواهد شد.

محسن تنابنده

ناراحتی محسن تنابنده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ax8g4