پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 06:30
کد خبر: 1440

زندگی خصوصی شکیرا و همسرش جرارد پیکه +آلبوم تصاویر جذاب و دیدنی

شکیرا متولد 13 بهمن 1355 در کلمبیا، خواننده است.

به گزارش ستاره پارسی؛ شکیرا ایزابل مبارک ریپل زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷ است که با نام مختصر شکیرا شناخته می‌شود.شکیرا خواننده، ترانه‌سرا، مدل، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر کلمبیایی است.شکیرا در بارانکیلا در کلمبیا به دنیا آمد.شکیرا تنها فرزند نیدیا ریپل و ویلیام مبارک است. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد.او از ازدواج‌های قبلی پدرش دارای ۸ خواهر و برادر هم‌نیا است.

 

شکیرا

خانواده

او تنها فرزند نیدیا ریپل و ویلیام مبارک است. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد.مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد. او از ازدواج های قبلی پدرش دارای ۸ خواهر و برادر ناتنی است.

شکیرا

اولین شعر

او اولین شعر خود را در سن ۴ سالگی با نام "La Rosa De Cristal" سرود. هنگامی که بزرگ می شد، پدرش را می دید که با ماشین تحریر، داستان می نوشت و مجذوب این کار شد و یکی از دستگاه ها را برای هدیه کریسمس تقاضا کرد. او در سن هفت سالگی به آرزوی خود رسید و شعر نوشتن را ادامه داد. این اشعار در نهایت به ترانه تبدیل شدند

شکیرا

اولین ترانه

در سن دو سالگی، برادر بزرگش در تصادفی با موتور سیکلت کشته شد و در هشت سالگی، اولین ترانه خود را با نام "Tus gafas oscuras" نوشت که از عینک دودی پدرش که برای غم و اندوهش به چشمانش زده بود، الهام گرفته بود.

 

زبان

زبان اصلی او اسپانیایی است اما به زبان های انگلیسی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسه و کاتالانی هم مسلط می باشد.

شکیرا

موسسه خیریه

در سال ۱۹۹۷ شکیرا بنیاد Pies Descalzos را بنا نهاد. این یک مؤسسه خیریه کلمبیایی است که با مدارس خاص به کودکان فقیر کمک می کند. او در طول زندگی حرفه ای خود تعداد زیادی کنسرت به نفع خیریه داده است.

شکیرا

مشاوره کاخ سفید

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، شکیرا خواننده پاپ آمریکا را به عنوان مشاور آموزشی کاخ سفید انتخاب کرد. از جمله دلایل انتخاب شکیرا به این مقام کارهای انسان دوستانه وی از جمله کمک در آموزش کودکان نیازمند، است.

شکیرا

ترانه های ماندگار

در پاییز سال ۲۰۰۹، شکیرا ششمین آلبوم استدیویی خود، ماده گرگ، را منتشر کرد. ماده گرگ در سراسر جهان، ستایش ها و تحسین های زیادی را برای شکیرا دربرداشت. این آلبوم حدود ۲ میلیون نسخه در جهان فروش داشت. ترانه واکا واکا (این بار نوبت آفریقاست) به عنوان ترانه اصلی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ انتخاب شد. این ترانه بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد و پرفروش ترین ترانه جام جهانی شد.

شکیرا

در یوتیوب، نسخه انگلیسی این ترانه، پنجمین ویدئوی پرطرفدار با بیش از ۲ میلیارد تماشا است. او هفتمین آلبوم استودیویی دو زبانه خود، خورشید در می آید، را در اکتبر ۲۰۱۰ منتشر کرد که در سراسر جهان بیش از ۴ میلیون نسخه فروش داشت. آخرین آلبوم او به نام خودش شکیرا منتشر شد که از قطعات آن La La La است که برای بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ خوانده شده.

شکیرا

ازدواج

در جریان ضبط ویدیو کلیپ جام جهانی آفریقا با جرارد پیکه بازیکن اسپانیا و بارسلنا که در این کلیپ حضور داشت آشنا شد و رفته رفته عاشق یکدیگر شدند و با هم نامزد کردند این دو صاحب دو پسر بنام های میلان متولد سال 1391 و ساشا متولد سال 1393 هستند.

شکیرا

صحبت های جنجالی شکیرا در مورد ازدواجش

شکیرا در جواب به خبرنگاری که در مصاحبه ای اختصاصی از وی در مورد ازدواجش پرسیده بود گفت : در حال حاضر ما همه چیز داریم، با هم هستیم، عاشق یکدیگریم و دو فرزند داریم، اینها چیزی است که من از زندگی میخواهم و فکر نمیکنم ازدواج کردن ما هیچ یک از این موارد را تغییر دهد. اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم " ژرارد " اولین گزینه خواهد بود. شکیرا بزرگترین خوشبختی زندگی اش را وجود پسرانش و تماشای رشد آنها دانسته است و میگوید وظیفه خود میداند هرچه تا کنون آموخته است به آنها نیز انتقال دهد.

شکیرا

جوایز

شکیرا تعداد زیادی جایزه برنده شده است. او ستاره ای در پیاده روی شهرت هالیوود دارد. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام تی وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد و ۱۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد است. او همچنین یک بار در گلدن گلوب نامزد شده است. او همچنین بالاترین فروش را در کلمبیا داشته است و بعد از گلوریا استفان، موفق ترین خواننده زن لاتین، با فروش بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون آلبوم، است.

شکیرا

جریان گرایی فتیش پا

شکیرا در سال ۲۰۱۹ در گفتگو با مجله معروف Actor dancer آمریکا و در حین پرس و جو خبرنگار این مجله برای اولین بار اذعان داشت که جریان فکری فتیش پا نسبت به زنان و دختران جوان را دارد ، و در ادامه گفتگو همچنین خاطرنشان کرده که هرگز دوست ندارد این حس خوب نسبت به زنان را کنار بگذارد اما در عین حال هیچ علاقه ای هم به همجنسگرایی ندارد ، به عقیده شکیرا فتیشرهای پا (دوست داران پا) انسان های بسیار عاطفی و نکته بینی هستند که شاید همین ریزبینی و نکته بینی شخصی اش او را دوستدار فتیش پا کرده است. او در ادامه سوال خبرنگار actor dancer که آیا این جریان فکری فتیش نسبت به مردان را هم دارد؟ او پاسخ داد که حتی نمی تواند فکرش را هم بکند و متنفر است.

 

تصاویر 

شکیرا

شکیرا

شکیرا

شکیرا

شکیرا

شکیرا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p9ar3