پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/11 17:30
کد خبر: 1456

جی جی حدید و زین مالک در انتظار فرزند

جی جی حدید مدل 25 ساله امریکایی در هفته یستم بارداری به سر می‌برد.

به گزارش ستاره پارسی؛ جلینا نورا "جیجی" حدید (انگلیسی: Jelena Noura "Gigi" Hadid؛ زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) مدل اهل ایالات متحده آمریکا است.جی جی حدید از دو سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد و در سال ۲۰۱۴ در لیست ۵۰ مدلینگ برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است.جی جی حدید در سال ۲۰۱۱ به صورت جدی وارد عرصه مدلینگ گردید و در همان سه بار در کت واکِ فشن شو برند گِس حضور یافت.جی جی حدید تا پایان دوره دبیرستان در لس آنجلس زندگی کرد و بعد از آن برای ادامهٔ مدلینگ عازم نیویورک شد. در سال ۲۰۱۴ جی جی حدید در لیست ۵۰ مدل برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است؛ و نهایتاً در ۲۰۱۶ توانست جایزهٔ بهترین مدل سال را از The Fashion Awardsدریافت کند.جی جی حدید با بسیاری از برندها از جمله میبیلین، تامی هیلفیگر، وورساچه، ویکتوریا سکرت همکاری داشته‌است.

جی جی حدید

بر اساس گزارش tmz جی‌جی حدید مدل سرشناس ۲۵ ساله و دوست پسرش زین مالیک خواننده معروف ۲۷ ساله در انتظار به دنیا آمدن نخستین فرزندشان هستند. این زوج هنوز این خبر را تائید نکرده‌اند، اما خانواده جی جی اظهار کرده‌اند که او در هه بیستم بارداری به سر می‌برد به این معنی که او در طی نیمه بارداری است. این اولین نوزاد برای مدل جوان و زیبا حدید و مالک  خواننده 27 ساله است.

این زوج برای مدتی این خبر را حتی از خانواده خود پنهان کردند تا آنها را سورپرایز کنند.

جی جی حدید

این زوج هم اکنون در مزرعه خانواده خود در پنسیلوانیا در قرنطینه هستند. در اوایل این هفته ، حدید عکس هایی را با مالک و خواهرش بلا 23 ساله منتشر کرد که روز تولد خود را جشن می گرفت.

جی جی حدید

این دو در سال 2015 دوستی  را آغاز کردند و سه سال بعد از هم جدا شدند. در دسامبر 2019 شایعاتی مبنی بر آشتی آنها منتشر شد و یک ماه بعد عکسی از با هم بودن آنها منتشر شد.

آنها برای جشن تولد ملک در 12 ژانویه مجدداً در محل اصلی پارک یازده مدیسون در نیویورک مشاهده شدند و از آن زمان تاکنون با هم بوده اند.

جی جی حدید

درباره جی جی حدید بیشتر بدانید

جی جی حدید در  لس آنجلس متولد 23 اوریل 1995 متولد شد. و تا پایان دوران دبیرستان در این شهر زندگی کرد و بعد از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدلینگ به نیویورک مهاجرت نمود این مدل مشهور آمریکایی فرزند محمد حدید (تبار فلسطینی – آمریکایی) و یولاندا حدید (تبار آلمانی – آمریکایی) است. پدر وی از مشهورترین صاحبان املاک در ایالات متحده است. جی جی یک خواهر به نام بلا حدید نیز دارد که او نیز در همین حوزه فعالیت می‌کند. 

جی جی حدید با برندهایی چون: ورساچه ، شانل ، مایکل کورس ، فندی و … همکاری داشته است. 

جی جی حدید

درباره زین جواد مالیک بیشتر بدانید

زین جواد مالیک (۱۲ ژانویه ۱۹۹۳) معروف به زین مالیک یا زین، خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی و عضو سابق گروه وان دایرکشن است.او در مدت حضور در این گروه همراه با سایر اعضای آن یعنی هری استایلز، نایل هوران، لیام پین و لویی تاملینسون چهار آلبوم همه شب بیدار، مرا به خانه ببر، خاطرات نیمه‌شب و چهار را منتشر کردند.

در مارس ۲۰۱۵ او جداییش از وان دایرکشن را اعلام کرد. زین در ۲۵ مارس ۲۰۱۶ آلبوم خود با نام ذهن من را انتشار داد.آهنگ‌های او پیلوتاک و داسک تیل داون در برخی کشورها از جمله ایالات متحده و بریتانیا در صدر جدول‌های فروش هفتگی قرار گرفتند.

جی جی حدید

جی‌جی حدید و زین مالیک، دو سلبریتی جذاب و پولدار هستند که سال‌هاست رابطه عاشقانه این دو با یکدیگر و جدایی‌ها و دوباره به‌هم پیوستنشان، سوژه داغ رسانه‌هاست. آنها اولین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ با یکدیگر قرار گذاشتند و از آن زمان تاکنون، بار‌ها در پست‌های اینستاگرامیشان باهم دیده شدند، در متن ترانه‌های مالیک از عشقشان گفته شد، شایعات جداییشان بر سر زبان‌ها افتاد و دوباره به هم برگشتند. پس از فراز و فرودها و جدایی و پیوستن هایی آین سرانجام در ولنتیاین 2020 رابطه مجدد خود را رسما تائید کردند. 

 

ولنتاین ۲۰۲۰ برای طرفداران جی‌جی و زین، خوش‌یمن بود. سوپرمدل هلندی با انتشار عکسی از زین در صفحه دوم اینستاگرامش، از سرگیری رابطه‌شان را تایید کرد. او در کپشن پستش نوشته بود: «سلام ولنتاین! زی در مزرعه؛ دسامبر ۲۰۱۹».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3egv92