پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/13 18:12
کد خبر: 1486

هواپیمای اختصاصی سردار آزمون و کامنت جالب آقای بازیگر برای او

حسین سلیمانی بازیگر کشورمان با دیدن جت اختصاصی سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ در صحفه شخصی وی کامنت جالبی برای سردار گذاشته که سوژه رسانه ها شده است.

به گزارش ستاره پارسی؛ سردار آزمون؛ ستاره این روزهای فوتبال ایران، اوست.سردار آزمون ستاره ای که در تیم جوانمرد نوجوانان در رقابت های آسیا خوش درخشید و سردار آزمون نشان داد که می تواند یک سوپراستار باشد اما به جای اینکه باشگاه های ایرانی سردار آزمون را ببینند و به سردار آزمون میدان بدهند، این چشمان تیزبین خارجی ها بود که سردار آزمون را بدون حتی یک بازی باشگاهی جذب کردند تا آزمون از اروپا آغاز شود.

 

سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ که یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان آسیا می باشد داشتن یک جت اختصاصی برای او که کاری ندارد و می توانی به حتی آن را خریداری کند. به تازگی دوباره سردار آزمون تصویری از جت شخصی خود در صحفه شخصی اش منتشر کرده که مورد توجه بازیگر جوان قرار گرفته است. در ادامه تصاویری از هواپیمای اختصاصی سردار آزمون را در ستاره پارسی مشاهده کنید.

 

هواپیمای اختصاصی سردار آزمون

سردار آزمون تصویری از خودش روی پلکان یک جت اختصاصی منتشر کرد که با واکنش جالب حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون همراه شد. سلیمانی در واکنش به این عکس نوشت: «ما از این عکس فقط اون میله راه پله رو داریم.»

سردار آزمون

کامنت حسین سلیمانی برای سردار آزمون

تصویر هواپیمای اختصاصی سردار آزمون برای اولین بار

ستاره تیم ملی ایران در نقل‌ و انتقالات زمستانی با مبلغ ۱۲ میلیون یورو از روبین کازان به زنیت پیوسته بود تا به سومین بازیگن گران‌ قیمت آسیا تبدیل شود.

سردار آزمون با گلزنی‌ های خود باعث شده تا رسانه‌ های فوتبال جهان به تحسین از او بپردازند و او را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کنند. سردار آزمون اولین بار سال ۹۷ به همراه پدرش برای تعطیلات نوروز با جت شخصی‌ و لوکسش به ایران سفر کرده بود.

 

علاقه مالک ایرانی اورتون به سردار آزمون

اگر شایعات صحت داشته باشند ، مشیری سرانجام می تواند مهاجم موردعلاقه خود را به اورتون بیاورد.

 

به گزارش”  ورزش سه” و به نقل از hitc اورتون بار دیگر با سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ مذاکراتی را آغاز کرده است. در حال حاضر در اورتون ریچارلیسون و دومینیک کالور لوین در خط حمله این تیم  شرایط خوبی دارند اما آن ها هنوز برای یک مهاجم جدید جای دارند.

 

در حال وضعیت مویس کین مهاجم ۲۰ ساله و ایتالیایی این تیم کمی متزلزل به نظر می رسد و این در حالی است که مصدومت جنک توسون ترکیه ای به این معنا است که حتی اگر او در این تیم بماند آنجلوتی نمی تواند حساب زیادی رویش باز کند.

سردار آزمون

هواپیمای اختصاصی سردار آزمون

از همین روز و با وجود نامشخص بودن زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ، مهاجمان زیادی با اورتون در ارتباط بوده اند و سردار آزمون یک نام قابل توجه در میان آن ها است.

آزمون در این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ روسیه داشته است و می تواند یک گزینه جذاب برای خط حمله اورتون باشد. فردی که شاید بسیار علاقمند به این انتقال باشد فرهاد مشیری است که یکی از تحسن کنندگان این ستاره تیم ملی کشورش است.

در سال ۲۰۱۸ قربان بردیف سرمربی روبین کازان گفته بود که مشیری سعی کرده با آزمون مذاکره کند هرچند در این موضوع موفق نبوده است.

آزمون پسر طلایی فوتبال ایران است بنابراین این خیلی عجیب نیست که مشیری دوست دارد آزمون را به گودیسون پارک بیاورد. مشیری از سال ها پیش قصد داشت که آزمون را به خدمت بگیرد و شاید اکنون بهترین زمان برای این اتفاق باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nrnv4