پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/13 18:22
کد خبر: 1488

امیر تتلو قصد خودکشی دارد+عکس

امیر تتلو بعد از بسته شدن پیج اصلی و همچنین پیج دومش با نام ممد , در تلگرام , از تمایل خود به خودکشی گفت و عنوان کرد جرئتش را ندارد وگرنه خودکشی میکرد . ا

به گزارش ستاره پارسی؛ امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ است. امیر تتلو در تهران متولد شد. با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲،امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

 

اینستاگرام تتلو به خاطر درخواست رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی و تلاش برای قاچاق دختران بسته شد.امیر تتلو که شب گذشته قطعه جدیدش به نام حرمسرا را منتشر کرده، در کانال تلگرامی‌‌اش لب به گلایه گشوده است.

 

او طی ساعات گذشته چندین چند اظهارنظر آشفته داشته.تتلو نوشته: با این همه نادیده‌گرفته شدن باید تا حالا خودکشی می‌کردم، اما جراتش را ندارم.

تتلو

او در پیامی که ساعتی بعد منتشر کرده، نوشته: من با کمترین امکانات و بدون تبلیغ موزیک منتشر می‌کنم و هیت می‌شود و دیگران کلی امکانات هم دارند به کیفیت من نمی‌رسند.

تتلو

او در انتها نوشته: کاش من را بکشند تا این همه بی‌عدالتی را نبینم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p9kr3