جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 06:30
کد خبر: 1510

زندگی خصوصی روشنک گرامی بازیگر محبوب + عکس های جذاب

روشنک گرامی (متولد ۱ مهر ۱۳۶۲) بازیگر اهل ایران است وی در فیلم‌های قاعده تصاف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است.

به گزارش ستاره پارسی؛ روشنک گرامی متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ است.روشنک گرامی بازیگر اهل ایران است.روشنک گرامی در فیلم‌های قاعده تصادف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است.روشنک گرامی در سال ۸۵ در رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد.روشنک گرامی همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره گرفته است.

 

بیوگرافی روشنک گرامی

روشنک گرامیبجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

ازدواج

روشنک گرامی ازدواج نکرده و مجرد است.

روشنک گرامی

عاشق سرعت

عاشق سرعت هستم و اغلب ماشینم را با سرعت بالا می رانم الان که پیر شدم عین پیرزن ها محتاط رانندگی می کنم (می خندد) اما مادرم هنوز هم در ماشینم نمی نشیند و از رانندگی من می ترسد.

 

طراحی لباس

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

روشنک گرامی

 

نوازندگی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

روشنک گرامی

ناراحتی از وضعیت مردم

از دیدن فقر و ناراحتی مردم ناراحت می شوم و گریه می کنم، این همان ویژگی ذاتی ام است که سالهاست با من بوده و ابایی از بیان آن ندارم.

روشنک گرامی

بهم خیلی میگن خوابت میاد ؟

من بی حال نیستم ولی آدما خیلی بهم میگن خوابت میاد ؟، شاید بخاطر فرم چشام باشه، ولی واقعا من خیلی انرژی دارم ولی نمود بیرونی نداره انگار … بلد نیستم به خودم برسم هر چی که دم دستم باشه می پوشم، بلد نیستم زیاد به خودم برسم، هر کسی با من مشکل دارد اصلا نگاهم نکند، هر چند فکر نکنم کسی هم نگاهم بکند.

 

 

روشنک گرامی

شروع فعالیت + حرفه ای

فعالیت حرفه اش با تئاتر های دانشجویی از دانشگاه شروع شد. اولین بار در سال 1389 وقتی 27 ساله بود با سریال فاصله ها وارد قاب تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 91 با فیلم قاعده تصادف بازی در سینما را تجربه کرد.قاعده تصادف در جشنواره فجر دو سیمرغ گرفت.

روشنک گرامی

شهرت

در سال 96 با سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ترنج بسیار دیده شد و به شهرت رسید، اما می گوید قول دادم دیگر سریال بازی نکنم اما لطف مردم باعث می شود زیر قولم بزنم.

 

روشنک گرامی

علت بازگشت شما بعد از چند سال دوری

مهمترین عامل، حضور آقای کریمی در مقام کارگردان بود و خیلی خوشحالم با ایشان مشارکت کردم. عامل دیگر، اصرار های برادرم بود که همۀ وقت دلش میخواست من در یک سریال تلویزیونی هم ایفای نقش کنم و به این علت بازی در آلبوم را پذیرفتم.

روشنک گرامی

عامل اصلی شما برای انتخاب نقش چیست ؟

معمولاً به سراغ نقش هایی میروم که مطابق سلیقه ام باشند و حالم را مفید کنند. این ها عوامل اصلی می باشند و خیلی در بند بازی کردن در پروژه های گوناگون، به صرف این که قرار باشد دیده شوند و معروفم کنند، نیستم.

روشنک گرامی

از معروف شدن می ترسم

از اینکه می بینم ناگهان آدم های زیادی به صفحه مجای ام هجوم می آورد و برایم نظر می گذارند، برایم جای سوال دارد من ترجیح می دهم آدم های محدود کاری ام را بشناسم.

 

 

سینما

  • هلن (۱۳۹۴)

  • خانه دیگری (۱۳۹۴)

  • آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)

  • ملبورن (۱۳۹۲)

  • قاعده تصادف (۱۳۹۱)

 

تلویزیون

  • گمشدگان (۱۳۹۶)

  • جنایت و مکافات (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۰)

  • فاصله ها (۱۳۸۹)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jezo2