چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/19 18:00
کد خبر: 1592

انتقاد شدید هادی کاظمی از محسن تنابنده + فیلم

ویدیویی جالب و دیده نشده از هادی کاظمی و انتقاد تندش به پایتخت و محسن تنابنده را در این صفحه ببینید .

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون است.هادی کاظمی متولد 13 آبان ماه سال 1355 می باشد و هادی کاظمی هم اکنون 43 سال سن دارد.هادی کاظمی در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌ است.هادی کاظمی 3 برادر نیز دارد.

 

به گزارش ستاره پارسی؛ هادی کاظمی از کمدین های بااستعداد سینما و تلوزیون است.او کار خودش را با مهران مدیری شروع کرد.هادی کاظمی در شب های برره حسابی درخشید.هادی کاظمی سال گذشته با سمانه پاکدل ازدواج کرد.ویدیویی جالب و دیده نشده از انتقاد هادی کاظمی به محسن تنابنده را در زیر مشاهده می کنید: 

بیوگرافی هادی کاظمی

تولد :  ۱۳ آبان ۱۳۵۵

ملیت : ایرانی

پیشه : بازیگر و کمدین

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۵-تاکنون

سمانه پاکدل

هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی است که با سریال شب‌های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دو برره و باباشاه می‌باشد.

سمانه پاکدل

از همان سال‌هال روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌است: «من در دانشگاه هیچ چیز یاد نگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یاد گرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین».

سمانه پاکدل

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت. در این مدت در تله‌فیلم‌ها و سریال‌های دیگری هم بازی کرده که از کارهای اخیرش می‌توان به سریال «در چشم باد» در نقش عباس پذیرش هتل اشاره کرد. او در «قهوه تلخ» در نقش باباشاه جایگاه خود در طنز را محکم‌تر کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wzyx3