سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/19 16:32
کد خبر: 1588

سحر قریشی به نوازندگان خیابانی هم رحم نکرد + فیلم

ویدیویی دیده نشده از سحر قریشی و گفت و گو با نوازندگان خیابانی را در این صفحه ببینید .

سحر قریشی پر حاشیه ترین فرد بین بازیگران ایرانی است . سحر قریشی بعد از جنجال ازدواجش با مهدی طارمی در ماه قبل با ویدیویی عجیب سر و صدا کرد . سحر قریشی اینبار با ویدیویی دیده نشده از صحبت های او با نوازندگان خیابانی جنجال به پا کرده است . ویدیوی سحر قریشی را در زیر می بینید : 

 

 

 

از سحر قریشی ممنونم!

همه ماهایی که این یکی دو روزه شمشیر را برای قریشی از رو بستیم، با رُفتگرها چگونه برخورد می‌کنیم؟ واقعا اگر یک پاکبان حاضر نباشد با ما عکس بگیرد با او چگونه رفتار می‌کنیم؟

عصرایران؛ مصطفی داننده- «فقط مونده این به من بگه برو»! این جمله آشنای این روزهای فضای مجازی است. کلماتی که سحر قریشی بعد از اینکه پاکبان نشسته روی صندلی پارک حاضر نشد با او عکس بگیرد و به او گفت «برو»!، به کار برد.

 

 

خبرداغ  : مهران مدیری رضا عطاران را با خاک یکسان کرد + فیلم

 

بعد از انتشار این کلیپ سیلی از انتقادها به سمت سحرقریشی روانه شد. انتقادهایی که اکثر آنها درست و به‌جا بود. من در این نوشتار اما بر خلاف دیگران می‌خواهم از سحر قریشی تشکر کنم.

چه خوب شد که سحر قریشی اینگونه برخورد کرد تا ما حداقل در مورد پاکبا‌ن‌ها یا همان ُرفتگرهای شهرداری حرف بزنیم و آنها را ببینم.

 

از سحر قریشی ممنونم!

 

همه ماهایی که این یکی دو روزه شمشیر را برای قریشی از رو بستیم، با رُفتگرها چگونه برخورد می‌کنیم؟ واقعا اگر یک پاکبان حاضر نباشد با ما عکس بگیرد با او چگونه رفتار می‌کنیم؟

 

آنهایی که در روزهای کرونایی ماسک و دستکش‌شان را در خیابان رها می‌کنند، حق دارند به سحر قریشی اعتراض کنند؟ آنهایی که آشغال‌هایشان را در خیابان رها می‌کنند و وقتی به آنها اعتراض می‌کنی، می‌گویند، پاکبان پول می‌گیره که اینها را جمع کنه، حق دارند به سحر قریشی اعتراض کنند؟

 

در روزهای کرونایی کدام یک از ما وقتی پاکبان‌ها را در خیابان دیدیدم به آنها دست مریزاد گفتیم که وقتی ما در خانه بودیم، شهر را تمیز نگه داشتند تا بوی گند آشغال‌های دوران قرنطینه خفه‌مان نکند؟ تا توانستیم از پزشکان، پرستاران و دیگران نوشتیم، پست گذاشتیم اما پاکبان‌ها را ندیدیم که ندیدیم.

 

البته خیلی تقصیر ما نیست. از روز اول جامعه به ما یاد داد که پاکبان بودن یعنی موفق نبودن، یعنی درس نخواندن، یعنی انسانی در رده‌های پایین جامعه.

جامعه سال‌هاست به ما یاد داده است که بر اساس شغل، تحصیلات و ظاهر آدم‌ها به آنها احترام بگذاریم. هرچه دکترتر احترام بیشتر؛ به ما نگفتند به آدم‌های خوب احترام بگذاریم، دخترمان را به آدم‌های خوب بدهیم و با آدم‌های خوب رفاقت کنیم.

 

رفتار ما با پاکبان‌ها و امثال آنها بیانگر یک اصل مهم است و آنهم اهمیت پول و مدرک در جامعه است. خوب بودن و انسان بودن چندان اهمیتی ندارد. ته انسان بودن می‌شود همین: «فقط مونده این به من بگه برو»!

 

نامه کوبنده سحر قریشی به پرویزخان پرستویی! + عکس

 

انتشار ویدئوی جنجالی سحر قریشی و شوخی او با یک پاکبان، واکنش پرویز پرستویی را به دنبال داشت. سحر قریشی نیز در اینستاگرام به اعتراض پرویز پرستویی پاسخ داد 

 

سحر قریشی به پرویز پرستویی: قبل از اینکه دیر شود اینستاگرام را پاک کنید! 

 

 پس از آنکه سحر قریشی، ویدیویی از خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن با یک پاکبان شوخی کرده بود، واکنش های زیادی از او در فضای مجازی شکل گرفت و هنرمندانی از جمله پرویز پرستویی و سام درخشانی نسبت به رفتار او اعتراض کردند.

پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران با انتشار ویدئوی این بازیگر در صفحه ی شخصی خود چنین نوشت:

«وقتی این صحنه رو از خانم قریشی دیدم خیلی حالم بد شد. چرا که مردم عادی هیچوقت با این مرد شریف و زحمتکش چنین برخوردی نمی‌کنند. نمی‌دونم ایشان در آن لحظه به این فکر نکردید که اگر این فیلم در دنیای مجازی منتشر بشه و خانواده آن پاکبان عزیز ببیننند چه حالی خواهد داشت؟ به نظرم ایشان باید به آن منطقه مراجعه کند و رسما پای این پاکبان عزیز را ببوسد و حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل به جای این پاکبان کار کند تا عبرت بشود و برای مزاح کردن راه دیگری پیدا کند.»
 

بیشتر بدانید : پرستویی به سحر قریشی: پای آن پاکبان را ببوس! و سام درخشانی همصدا شد + عکس
 

اما در این میان برخی هنرمندان همچون امیر نوری وی را بی تقصیر دانستند.

در پی یادداشت تند پرویز پرستویی، سحر قریشی در جواب پرویز پرستویی در صفحه ی اینستاگرام خود چند استوری‌ منتشر نمود :


 

پاسخ سحر قریشی به پرویز پرستویی
پاسخ سحر قریشی به پرویز پرستویی
 

متن یادداشت سحر قریشی برای پرویز پرستویی
متن یادداشت سحر قریشی برای پرویز پرستویی
 

واکنش سحر قریشی به انتقادات پرویز پرستویی
واکنش سحر قریشی به انتقادات پرویز پرستویی
 

نامه سحر قریشی به پرویز خان پرستویی
نامه سحر قریشی به پرویز خان پرستویی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p9z63