جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/20 19:51
کد خبر: 1608

مهران مدیری رضا عطاران را با خاک یکسان کرد + فیلم

ویدیویی از مصاحبه جنجالی مهران مدیری در مورد رضا عطاران در فضا مجازی دست به دست می شود .

مهران مدیری از فیلمسازان موفق تلوزیون است . مهران مدیری چند ماهی است درگیر حاشیه های زیادی بوده است . مهران مدیری این روز ها اجرای برنامه دورهمی را برعهده دارد . صحبت های جنجالی مهران مدیری در مورد رضا عطاران را در زیر می بینید : 

 

 

کنایه مهران مدیری به تهیه‌کننده‌ها

 

برنامه «دورهمی»، شب گذشته میزبان دو چهره بازیگر سینما و تلویزیون بود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان: برنامه تلویزیونی «دورهمی» با هدف به تصویر کشیدن فضایی متفاوت و بیان دغدغه‌های مردم، شب گذشته گذری به عرصه سینما زد و میزبان بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون شد.

 


مهران مدیری کارگردان و مجری این برنامه در ابتدا با اشاره به ذهن غلط برخی از افراد درباره پرخرج بودن ساخت فیلم، به دخل و تصرف تهیه‌کنند گان سینمایی، در انتخاب بازیگران کنایه زد و از نسبت نزدیک تهیه کنندگان و سرمایه گذاران با بازیگران فیلم گفت.



وی در ادامه پس از برگزاری تست بازیگری در بین تماشاگران از معضلات به تعویق افتادن اکران فیلم‌های سینمایی گفت: در واقع بعضی از فیلم‌ها زمانی اکران می‌شوند که از مزه افتاده است و وقتی تیتراژ فیلم پخش می‌شود با تعداد زیادی کلمه زنده یاد و مرحوم مواجه می‌شویم و قبل از اینکه وارد سالن سینما شویم باید یک شیشه گلاب تهیه کنیم و به تیتراژ بپاشیم.



مدیری افزود: از حق نباید گذشت که اکران هر فیلم ضوابط خودش را دارد و قانون مند است. ابتدا تهیه کننده با پخش کننده فیلم که خودش باشد قرارداد میبندد و بعد با سینمادار که از قضا خودش است وارد مذاکره می‌شود و در آخر قرارداد بسته می‌شود و سپس به شورای صنفی سینما مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها و شکایت‌ها می‌رسد. اما از اتفاق همان آقا نشسته و جوابگوی به شکایات است.


 
برنامه «دورهمی»، شب گذشته میزبان دو چهره بازیگر سینما و تلویزیون بود و در گفتگویی با پژمان بازغی از علایق و بیماری‌اش پرسید.



بعد از بیماری‌ام، سیگار را ترک کردم
بازغی در بدو ورود پس از سلام و خسته نباشید به گروه سازنده برنامه تلویزیونی «دورهمی» از نظامی بودن پدرش و علاقه شخصی خود به حرفه پلیس و تعدد نقش‌هایش در این عرصه گفت.



وی با بیان اینکه فیلم «دوئل» را در دهه اول ورودش به بازیگری ایفا کرده، در خصوص کسب افتخارات در این فیلم و اعتماد کارگردان بیان کرد: من این فیلم را در دهه اول ورود به حرفه بازیگری‌ام شروع کردم و از همان ابتدا به خاطر علاقه‌ام به نقش‌های نظامی، شخصیت یک افسر کشتی ران را ایفا کردم. من یک جوان 25 ساله بودم که فیلم سینمایی «دوئل» را در دو سن متفاوت و با تمام تلاشم، با جان و دل کار کردم.


 

 

دورهمی

 

این بازیگر با اشاره به نگرفتن سیمرغ برای بازی در فیلم «دوئل» و دخالت سلیقه داوران برای انتخاب برگزیده‌ها گفت: به هر حال داوری جشنواره فجر یک نوع سلیقه است. شاید داور آن دوره از جشنواره و آن روز سلیقه دیگری داشت. اما مهم این است که مردم آن اثر را دوست داشتند. فیلم «دوئل» از مهمترین آثار دفاع مقدس است و در دهه‌ای ساخته شد که هر کدام از مردم که سرگرم جنگ بودند با آن خاطره داشتند.



بازغی در ادامه با اشاره به ازدواجش با مستانه مهاجر و حضور دخترش در زندگی و سفرهایش، در خصوص مهمترین مولفه‌اش برای بازی در فیلم‌ها گفت: به عقیده من همیشه اولین و مهمترین رکن در انتخاب بازی، اول فیلمنامه، کارگردان، سپس تهیه کننده و بحث مالی است.


 
این بازیگر با بیان اینکه قبل از بیماری‌اش به شدت سیگاری بوده و روزی دو تا پاکت سیگار می‌کشید، از ترک آن و سانحه‌ای که در بازی جام رمضان برای او اتفاق افتاد، گفت و اظهار داشت: زمانی بازی‌های جام رمضان من در بیمارستان گاندی سر فیلمبرداری بودم و به دلیل شلوغی آسانسور، دو یا سه بار پله‌ها را بالا و پایین می‌رفتم و بعد از آن به باشگاه و در آخر برای بازی در جام رمضان به ورزشگاه رفتم. بلافاصله بدون گرم کردن وارد زمین شدم و نیمه اول تمام شد و اواسط نیمه دوم دیدم حالم خوب نیست و دوستانم به اورژانس زنگ زدند و مرا به بیمارستان طالقانی منتقل کردند.



وی از نبود فضای امنیت در شبکه‌های مجازی و اجتماعی گفت و مدیری پیشنهاد داد که تا سه روز از اینترنت استفاده نکنیم و از فضای مجازی دور باشیم.



بازغی در ادامه با بیان اینکه سینمای ما هم مافیا دارد، عنوان کرد: سینما در همه جای جهان پر هزینه ترین شغل است و در هیچ جای دنیا نمی بینید که فرد و یا نهادی چنان سرمایه گذاری را انجام دهند، سینما با هنر، صنعت و رسانه متولد می‌شود، و هیچ گاه نمی‌توانیم این سه مولفه را از هم جدا کنیم. خدا را شکر هم در این سال‌های اخیر با ساخت فیلم‌ها و فروش آن، این سه عنصر بهم بیشتر نزدیک شده است و اتفاقات بهتری در راه است.



وی افزود: نه تنها در سینما، بلکه در همه نهادها و سازمان‌های دنیا مافیا وجود دارد و هر کسی با گروه کاری خودش مجموعه و یا فیلمش را پیش می‌برد.



در پایان این گفتگو، پژمان بازغی عزت الله انتظامی را آقای بازیگر و لذت سینمای ایران خطاب کرد و پیراهن ورزشی که سر بازی فوتبال دچار شوک قلبی شد را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.


 

دورهمی

 
 
لقب سیندرلا را از «آوای باران» دارم
مدیری در این برنامه از ادعا و دستورات ریز و درشت ستاره‌های بازیگری در سر صحنه گفت و در ادامه میزبان آزاده زارعی شد.

 
زارعی بعد از احوالپرسی با تماشاگران از لقب سیندرلا برای خودش گفت: من در سریال «آوای باران»، نقش باران ملقب به سیندرلا را بازی می‌کردم، که این اسم روی من ماندگار شد.


وی در ادامه از علاقه‌اش به رشته بازیگری و ورود به دوره‌های کارگردانی بیان کرد: از بچگی دغدغه‌ام بازیگری بود، اما چون اصرار داشتم که تهران قبول شوم کارگردانی خواندم و در دوره دانشجویی 12 تا فیلم کوتاه ساخته‌ام.


بازیگر مجموعه تلویزیونی «آوای باران» ادامه داد: اهل اصفهانم و قلم زنی را کنار پدرم در میدان نقش جهان یاد گرفتم.


زارعی از تکراری بودن پیشنهادها برای بازی اظهار داشت: همچنان نقش‌هایم را با وسواس قبول می‌کنم و هنوز هم کسانی که برای بازی به من زنگ می‌زنند در قالب شخصیت باران است و نقشی تکراری دارد. من دوست دارم نقش‌هایی متفاوت به من پیشنهاد شود و احساس می‌کنم که تئاتر این کمک را به من می‌کند.


وی عنوان کرد: خودم را قبول دارم، اما هنوز اول راه هستم و باید بیشتر از گذشته به روز باشم و مطالعه کنم. من خیلی زیاد در کارم صبور هستم و از 15 سالگی پشت صحنه کار کردم اما در زندگی شخصی‌ام اصلا صبر ندارم.


بازیگر فیلم «آمین خواهیم گفت» با بیان اینکه هر کسی گروه خودش را دارد و بسیاری از بازیگران جوان و پیشکسوت ما با درد افسردگی در خانه بیکار هستند از عصبانیت این روزهایش گفت.

زارعی در پایان با بیان اینکه حضورش در این حرفه یک عشق یک طرفه است که او به بازیگری دارد، یکی از تابلوی‌های قلم کاری شده توسط خودش را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.  

 
پیشکسوتان عرصه بازیگری از بیکاری رنج می‌برند


مجری برنامه تلویزیونی «دورهمی» پس از گفتگو با مهمانان در خصوص استقبال مردم از سینماهای کشور در روز ملی سینما اشاره کرد و از گلایه‌های گروه کارگردانی، بازیگری و تهیه کننده بعد از به فروش نرسیدن فیلم و مصاحبه‌های بعد از اکران گفت.



مدیری در پایان خاطر نشان کرد: من در این یک ماه اخیر، تماس‌های زیادی از سمت سینماگران و سازمان های سینمایی داشتم که به شدت از اوضاع بیکاری و مشکل بیماری پیشکسوتان و خرج زندگی کسانی که سالها برای سینمای ایران زحمت کشیدند، گله مند بودند. بالغ بر بالای 30 تماس برای کمک رسانی به این افراد داشتم.

 

انتقاد شدید ۲۰:۳۰ از مهران مدیری

بخش حاشیه پزشکی اخبار ۲۰:۳۰ در شامگاه دوشنبه با پخش تصاویری از سیگار کشیدن مهران مدیری در کنفرانس خبری از او به تندی انتقاد کرد.

 

حاشیه های جدید مهران مدیری از سیگار کشیدنش و انتقادهای شدید به وی تا دستمزد میلیونی برای دورهمی

سیگار کشیدن مهران مدیری

 

این بخش خبری ابتدا تصاویری از دورهمی پخش کرد که یکی از مدعوین به صورت مخفیانه تلفن دستی اش را به خلاف قوانین این برنامه همراهش آورده بود و مهران مدیری از او به شدت انتقاد می کرد که چرا قانون را رعایت نمی کند.

 

 حاشیه های جدید مهران مدیری از سیگار کشیدنش و انتقادهای شدید به وی تا دستمزد میلیونی برای دورهمی

انتقاد شدید ۲۰:۳۰ از مهران مدیری

حاشیه های جدید مهران مدیری از سیگار کشیدنش و انتقادهای شدید به وی تا دستمزد میلیونی برای دورهمی

 

در ادامه مجری ۲۰:۳۰ خطاب به مدیری گفت :”شما چرا قانون را رعایت نمی کنید؟ آیا نمی دانید کشیدن سیگار در محیط در بسته جرم است؟ نمی دانید چند هزار نفر در سال به دلیل استشمام بوی سیگار دیگران می میرند؟ می دانید که کار شما جرم دارد و می تواند جریمه مالی برای شما در نظر گیرند( نقل مضمون)

 

حاشیه های جدید مهران مدیری از سیگار کشیدنش و انتقادهای شدید به وی تا دستمزد میلیونی برای دورهمی

 

مهران مدیری هر قسمت دورهمی ۶۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد

در ادامه گفته مدیری پخش شد که برای هر قسمت دورهمی ۶۰ میلیون تومان دستمزد می گیرد و مجری ۲۰:۳۰ گفت :” خوب با این دستمزد معلوم است که جریمه مالی برای مهران مدیری چندان اهمیتی ندارد. ”

 

چکیده ای از بیوگرافی رضا عطاران :

نام اصلی : رضا عطاران

زمینه فعالیت : بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تدوینگر، خواننده

تولد: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ مشهد، ایران 

پدر : ذبیح‌الله عطاران

ملیت : ایرانی

سال‌های فعالیت : ۱۳۶۹–اکنون

همسر رضا عطاران: فریده فرامرزی

 

بیوگرافی رضاعطاران, رضا عطاران

عکس های رضا عطاران

 

بیوگرافی رضا عطاران:

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در یکی از محله‌های شهر مشهد به‌ دنیا آمد پدر و مادرش از اهالی بخش کاخک شهرستان گناباد از توابع خراسان رضوی بودند. رضا عطاران دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد. با وجود علاقه به رشته تحصیلی‌اش، به بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی روی آورد. رضا عطاران کار اصلی خود را در دهه ۱۳۶۰ در تئاتر مشهد با مرحوم حسن حامد شروع کرد، در این دوران او تماما نقش‌های غیر کمیک بازی کرد این همکاری تا مرگ حسن حامد در سال ۱۳۷۱ ادامه داشت.

 

اولین حضور رضا عطاران در تلویزیون با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد؛ اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به مجموعهٔ پرواز ۵۷ مربوط می‌شود. رضا عطاران در سال ۱۳۷۳ در ساعت خوش حضور پیدا کرد. این مجموعه باعث پیشرفت او در بازیگری شد، رضا عطاران در ساعت خوش به کارگردانی  مهران مدیری  در کنار بازیگرانی چون رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی کارهای کمدی خود را در تلویزیون آغاز کرد.

 

وضعیت تاهل رضا عطاران :

بیوگرافی رضاعطاران, رضا عطاران

عکس رضا عطاران و همسرش فریده فرامرزی

 

رضا عطاران با فریده فرامرزی ازدواج کرده و متاهل می باشد، وی با وجود گذشت سال ها از ازدواجش هنوز بچه دار نشده است. درباره فرزنددار نشدن وی صحبتهای زیادی مطرح شده بود. عطاران اما درباره دلیل بچه دار نشدن می گوید: 

 

من بچه خیلی دوست دارم و وقتی بچه های مردم را می بینم حسودی ام میشود که اینقدر دوست داشتنی، باحال و زیباترین موجودات روی زمین هستند.

 

اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است.

 

رضا عطاران با همسرش فریده فرامرزی در آثاری چون صندلی خالی و استراحت مطلق ایفای نقش کرده است

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3egzy2