جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/21 18:06
کد خبر: 1623

جنجال دلبری کردن گلزار برای دختر زیبا + فیلم

ویدیویی دیده نشده و جنجالی محمدرضا گلزار را در این صفحه ببینید .

به گزارش ستاره پارسی؛ محمدرضا گلزار زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ است.محمدرضا گلزار در تهران متولد شده است.محمدرضا گلزار هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.محمدرضا گلزار آذری و متولد تهران است.محمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است.

 

محمدرضا گلزار از بازیگران محبوب و هنرمندان پر طرفدار سینما است . محمدرضا گلزار در عرصه خوانندگی هم فعالیت دارد و کنسرت های متعددی نیز در داخل و خارج ایران برگزار کرده است . محمدرضا گلزار از بازیگرانی است که شایعات زیادی در مورد ازدواجش به وجود امده است که واقعیت ندارد . ویدیویی جالب از محمدرضا گلزار در جمع هواداران دختر خود را در زیر می بینید : 

شاگرد اول

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اولا بود

 

در کنکور دانشگاه آزاد رتبه 5 آوردم

فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار چند ماه بعد اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود به عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شود و عکس اش به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات روی بیلبوردهای تبلیغاتی برود. آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

 

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند

 

تولید فیلم سلام بمبئی در کشور هندوستان با حاشیه های بسیاری برای هنرمندان آن همراه بود که ازدواج “محمدرضا گلزار” و دیا میرزا بازیگر هندی آن از مهمترین آنها به شمار می رود.

 

از والیبال تا اسکی

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.تنها والیبال نبود، بطور حرفه ای پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zk6a3