پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/21 18:25
کد خبر: 1624

تصاویری از لباس های عجیب مت گالا پرهزینه ترین جشن دنیای مد

یکی از بزرگ ترین جشن های دنیای مد “مت گالا” با تم “بدن های آسمانی، فشن و اندیشه فرقه کاتولیک” برای جشن گرفتن جدیدترین نمایشگاه مد موزه متروپولیتن برگزار شد.

به گزارش ستاره پارسی؛ مت گالا (به انگلیسی: Met Gala)یک مراسم سالانه برای هنرمندان و طراحان دنیای مد برای جمع آوری کمک‌های مالی برای انستیتو طراحی لباس (Costume Institute) است که در موزه‌ی هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود.مراسم مت گالا مهمترین رویداد در بخش مد و فشن است.مت گالا اولین بار در سال ۱۹۴۸، توسط النور لمبرت (Eleanor Lambert)، روزنامه‌نگار مد و از مدیران این مجموعه، با هدف جمع‌آوری و کمک به حفظ لباس‌های تاریخی انستیتو طراحی لباس برگزار شد.مراسم مت گالا هر سال در اولین دوشنبه ماه مه برگزار می‌شود. مهمانان مت گالا خیریه که بیشتر بازیگران، خوانندگان، سلبریتی ها، افراد ثروتمند و گاهی نیز سیاستمداران هستند، توسط آنا وینتور (سردبیر مجله ووگ) انتخاب و تایید می شوند. شرکت کنندگان با دعوتنامه یا خرید بلیط مراسم، با لباس‌ها و اشیای تزیینی مرتبط با موضوع تعیین شده برای مهمانی در موزه حاضر می‌شوند.تم مراسم هر سال ۶ ماه پیش از تاریخ برگزاری این مراسم، از طرف موسسه طراحی لباس تعیین و اعلام می‌شود. و میهمانان با لباس هایی متناسب با تم اعلام شده آن سال در فرش قرمز این مراسم شرکت می کنند.

 

همانطور که می دانید مراسم Met Gala (مت گالا) در واقع یک مراسم کمک مالی است که افراد مشهوری در این مراسم دعوت می شوند و کمک های مالی جمع آوری خواهد شد. این مراسم در موزه متروپولتین برگزار می شود و یکی از رویدادهای مهم صنعت مد و فشن به حساب می آید. با گزارشی از مت گالا 2019 همراه باشید.

 

باید اشاره کنیم که اولین این مراسم در سال 1948 برگزار شد و ثروتمندان زیادی معمولا در این مراسم حضور دارند. هر سال تم مخصوصی برای این مراسم در نظر گرفته می شود و مهمانان بر اساس آن تم، لباس هایی مجلل، باشکوه و در مواقعی عجیب به تن می کنند. تم امسال یعنی مت گالا 2019، تم Camp بود و ظاهرا در واقع هر کس باید بهترین اغراق را از مد و فشن در لباسش به تصویر می کشید. طراحان و برندهای بزرگی چون ورساچه، شنل، گوچی، نایکی، موگلر، دیور، ژیوانشی و دیگر برندهای برتر صنعت مد و فشن طراحی لباس های هنرمندان و مهمانان این مراسم به عهده می گیرند و هر سال شاهد طراحی های بینظیر و عجیبی از برندهای مختلف خواهیم بود. در ادامه برخی از عجیب ترین و اغراق آمیز ترین لباس های مراسم مت گالا 2019 را به نمایش خواهیم گذاشت.

 

لباس های عجیب مت گالا 2019

مراسم مت گالا 2019 با میزبانی آنا وینتور (سردبیر مجله ووگ و مدیر مراسم مت گالا)، لیدی گاگا، الساندرو میلکه (طراح اصلی برند گوچی) و هری استایلز بودند.

مت گالا

لیدی گاگا با یک لباس بسیار بلند و صورتی که اغراق واقعی و تم واقعی این مراسم را به تصویر کشیده است.مت گالا

 

هری استایلز هم با استایلی شبیه به استایل زنانه در مراسم حضور یافت و باید اشاره کنیم که لباس او از برند گوچی بود و البته یکی از عجیب ترین و مسخره ترین لباس های مراسم را به تن داشت.

مت گالا

یکی از لباس های عجیب این مراسم لباس لوستر کیتی پری بود که بسیار عجیب و خنده دار به نظر می رسید.

مت گالا

یکی از لباس های جالب این مراسم نیز لباسی با داستان سیندرلا بود که تمامی جزییات در آن رعایت شده بود و این لباس توسط زندایا بازیگر و خواننده انتخاب شده بود و نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

مت گالا

یکی دیگر از لباس های عجیب این مراسم لباس ازرا میلر بود که سبکی متفاوت را با یک گریم عجیب به تصویر کشید.

 

از سوی دیگر هیلی استینفلد نیز لباس عجیب دیگری با عنوان No Photo Please را به تن کرد که نوع خود خلاقانه بود و این در حالی بود که یک دوربین به دست داشت.

مت گلا

 

اما میرسیم به یکی از خنده دار ترین لباس های مت گالا 2019 که شبیه لحاف بوده و 9 نفر این لباس را حمل می کردند. لباس کاردی بی خواننده که با لباس قرمزش نظر همه دوربین های و عکاسان را به خود جلب نمود.

مت گالا

در این میان جرد لتو نیز با لباسی از برند گوچی و با مجسمه سر خود وارد فرش قرمز مت گالا 2019 شد که آن هم در نوع خود عجیب و غریب بود. البته نکته جالب اینجاست که جرد لتو خواننده و بازیگر، پیراهنی بلند به تن داشت.

مت گالا

 

البته باید اشاره کنیم که افرادی هم در این مراسم لباس هایی زیبا به تن داشتند زیاد عجیب و غریب و نبودند. در واقع برخی از مهمانان با سبکی ساده و منحصر به فرد ولی بسیار زیبا در مراسم حضور داشتند که نظر بسیار را با لباس های ساده و خوبشان به خود جلب نمودند.

مت گالا

از دیگر مهمانان این مراسم می توان به سلین دیون، خانواده کاردشیان، جو جوناس و سوفی ترنر، نیک جوناس و پریانکا چوپرا، بلا و جی جی حدید، کریستین استوارت، کیتی هولمز، اما استون، ایرینا شایک، گال گدوت، هالزی، جنیفر لوپز، نیکی میناژ، داکوتا جانسون شرشا رونان و بسیاری دیگر از هنرمندان، بازیگران و به طور کلی سلبریتی های هالیوود اشاره کرد. که در ادامه تصاویری از این افراد با لباس های عجیبشان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا

مت گالا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45re92