پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/27 17:00
کد خبر: 1706

واکنش عجیب مهناز افشار در ماجرای چاوشی و همسر ابی + عکس

مهناز افشار در توئیتی به ماجرای بحث و جدل چاوشی و همسر ابی واکنش نشان داد.

مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است.مهناز افشار متولد تهران است.مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت.مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

 

مهناز افشار در توئیتی به ماجرای بحث و جدل چاوشی و همسر ابی واکنش نشان داد.او نوشت: 

 

مهناز افشار

ماجرا از این قرار بود که:

هسر ابی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در بخشی از آن به یکی از شعرهای محسن چاوشی اشاره کرده و با لحنی توهین‌آمیز آن را مورد نقد قرار دارد. چاوشی هم در پاسخ شعری که خود در پاسخ به پست مهشید حامدی سروده است را به اشتراک گذاشت. بخشی از این شعر به شرح زیر است:

تعفن!

رایحه‌ی تخمیر است

که قهقهه‌زنان می‌پیچد

به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه

و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

در نهایت مهشید حامدی دوباره در واکنش به پست چاوشی نوشت: این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟... شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟....!

منبع: شما نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bele4