پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 02:55
کد خبر: 1990

ماجرای باردار شدن الهام حمیدی در آستانه 40 سالگی

مادر شدن الهام حمیدی (ماجرای بچه دار شدن الهام حمیدی) را به همرا جزئیات در ادامه این بخش از ستاره پارسی مشاهده نمایید.

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود تصاویری از خرید با مادرش را به اشتراک گذاشت  الهام حمیدی  در این تصاویر به نظر میرسد که باردار بوده و در حال خرید سیسمونی برای فرزند خود میباشد. مادر شدن الهام حمیدی (ماجرای بچه دار شدن الهام حمیدی)

الهام حمیدی

از وقتی که این تصاویر در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده است سیل عظیمی از پیام های تبریک برای او ارسال شده است و خبر مادر شدنش را به تبریک گفته اند.

الهام حمیدی که دوسالی است ازدواج کرده و همسرش در زمینه تجارت فعالیت دارد خیلی کم حاشیه بوده و سعی میکند زندگی خصوصی را خود در فضای مجازی به اشتراک نگذارد.

این خانم پرطرفدار از بهترین بازیگران کشورمان محسوب میشود. وی تا به حال دو بار ازدواج کرده است که ازدواج اولش در زمان 20 سالگی اش بوده که بعد از چند سال منجر به جدایی شده و سپس در سال 1397 نیز ازدواج مجدد کرد. با توجه به بالا رفتن سن خانم حمیدی انها تصمیم گرفته اند که بچه دار شوند.

الهام حمیدی

 

الهام حمیدی متولد ۸/۹/۵۶ در شهر تهران است. پدر الهام حمیدی در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آن‌ها وجود داشته است.

از هفت سالگی در تمام تئاتر‌های مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

 

او با انتشار پستی در اینستاگرام از به دنیا آمدن فرزند خود خبر داد و نوشت: لحظه شماریمون برای رفتن دستی کوچولت به پایان رسید. پسرم به با اومدنت زندگیمون را زیباتر کردی دنیایی شدنت مبارک ۹۹/۳/۱۲

 

منبع : جمع آوری شده از سایت بیتوته ، نمناک 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rew64