پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/18 09:30
کد خبر: 2018

تولد نرگس محمدی در جزیره کیش+فیلم و عکس

در این ویدئو تولد نرگس محمدی بازیگر را در جزیره کیش مشاهده می کنید

نرگس محمدی زاده ۹ فروردین ۱۳۶۴ است.نرگس محمدیدر تهران متولد شد. نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود.نرگس محمدی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد مناسبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش و نقش آفرینی کم نظیر نرگس محمدی نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. 

 

نرگس محمدی بازیگر معروف ایرانی است که بیشتر مردم او را با نام ستایش می شناسند و شهرت او از همین سریال آغاز شد. او چند سالی است با علی اوجی بازیگر ازدواج کرده است. امروز در ستاره پارسی می خواهیم ویدئویی از تولد نرگس محمدی بازیگر را برای شما قرار دهیم که در جزیره کیش برگزار شده بود و علی اوجی آن را منتشر کرد.

نرگس محمدی

تولد نرگس محمدی بازیگر در کیش

علی اوجی در اینستاگرامش تصاویری از همسرش منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت:

سلام امروز تولد نرگس جان با قلب بزرگ و مهربون که فقط برای همه خوبی می خواهد و بس البته که خداوند به تو لطف داشته و مردم دوستت دارند ولی امیدوارم اندازه قلبت بیش از پیش محبوب باشی و موفق …تولدت مبارک … پ ن : فیلم مربوط به تابستان گذشته در جزیره زیبای کیش ، زمانی که بدون ترس از این ویروس با خیال راحت لب دریا قدم می زدیم امیدوارم زودتر برگردیم به همون زمان …خاطرات مثل رویا می مونه

 

ویدئو تبریک تولد علی اوجی به همسرش

نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر

او همچنین با انتشار عکسی از همایون شجریان تولدش را تبریک گفت:

همایون جان تولدت مبارک باشی و بخوانی و ما فقط کیف کنیم با بهترین آرزوها ، از چشم حسودان و بدان دور باشی ، فقط خوشی باشه و خوبی بازم تولدت مبارک پ ن : بی شک عکس مربوط به قبل کرونا می باشد … عکس ها قدیمی هستن، ولی دوست داشتم چون تولد همایون جان هست ، باحال باشه …

نرگس محمدی

علی اوجی

بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

  • نام:نرگس

  • نام خانوادگی :محمدی

  • تاریخ تولد :1364/1/9

  • محل تولد :تهران

  • تحصیلات :تحصیلکرده رشته پرستاری

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و خواهر و برادرش

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و مادرش

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست. 

 

فعالیت بازیگری نرگس محمدی

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

 

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

نرگس محمدی

نرگس محمدی در ستایش 2 

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

محمدی پس از بازی در سریال ستایش در سریال های معمای شاه و زعفرانی به ایفای نقش پرداخت.

نرگس محمدی

نرگس محمدی 

نرگس محمدی در فیلم در حال ساخت نیمکت به کارگردانی فلورا سام با گریمی شبیه دختران قجری ظاهر میشود.

مصاحبه ای کوتاه با نرگس محمدی

نرگس محمدی جزو بازیگران خانواده دوست است، از خانواده ات برایمان بگو.

– فکر می کنم همه خانواده ها از با هم بودنلذت می برند و از اینکه در کنار یکدیگر هستند احساس خوشبختی می کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. من هم خانواده ام را دوست دارم و به هیچ عنوان حاضر نیستم بدون آنها و به صورت مستقل زندگی کنم. از خدا می خواهم روزی آنقدر پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار هم زندگی کنیم.

 

خانواده تنها نعمت خداوند به انسان است که تکرارپذیر نیست و باید از لحظه لحظه با خانواده بودنلذت برد. محسن، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم حتی یک روز هم از آنها جدا باشم. روزهایی که از آنها دور بوده ام هم به خاطر کار بوده و به جز الزامات کاری که گاهی پیش می آید، هیچ چیز دیگری نمی تواند ما را از هم جدا کند. ما در کنار هم خوشبختیم و آن را با چیزی عوض نمی کنیم.

 

سارا و محسن علاقه ای به بازیگر شدن ندارند؟

– محسن در یکی دو فیلم کوتاه بازی کرده بود اما چون درگیر کار خودش شده فرصت نمی کند زیاد به بازیگری بپردازداما سارا در کلاس های بازیگری شرکت می کندتا اگر روزی فرصتش پیش آمد با دانش و نگرش درست جلوی دوربین قرار بگیرد.

 

حرفی مانده که برایمان بگویی؟

– از این فرصت استفاده می کنم و سال نو را به همه مردم کشورم تبریک عرض می کنم و از صمیم قلبم آرزو می کنم همه در کنار هم شاد و موفق باشند.

 

فیلم شناسی نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

  • عملیات مهد کودک (1391)

  • ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

  • آناهیتا (فیلم) (1387)

  • سوپر استار (فیلم) (1387)

  • اخراجی ها 2 (1387)

  • ریسمان باز (1386)

نرگس محمدی در تلویزیون

  • 1394 زعفرانی

  • 1393 معمای شاه

  • 1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

  • 1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

  • 1391 میلیاردر

  • 1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

  • 1390 ششمین نفر

  • 1390 ستایش

منبع: پرشین وی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2redb4