سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/25 06:30
کد خبر: 2144

تصاویر دیده نشده از چهره بازیگران بدون آرایش از بهنوش بختیاری تا جنیفر لوپز

در این بخش از ستاره پارسی تصاویر دیده نشده از چهره بازیگران بدون آرایش از بهنوش بختیاری تا جنیفر لوپز را مشاهده میکنید.

بهنوش بختیاری زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است.بهنوش بختیاری متولد در تهران است.بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه ایران است.بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

هنرمندان

 

هنرمندان

سمانه پاکدل زادهٔ ۱۳۶۶است.سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون است.سمانه پاکدل اهل ایران است.سمانه پاکدل بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت سمانه پاکدل شد. سمانه پاکدل همسر هادی کاظمی می باشد.

هنرمندان

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است.ریحانه پارسا  در سال  ۱۳۷۲ به دنیا آمد.مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.ریحانه پارسا متولد تهران است.ریحانه پارسا بازیگر 25 ساله کشورمان است.

 

 آنجلینا جولی (به انگلیسی: Angelina Jolie) زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ است.آنجلینا جولی هنرپیشه، کارگردان، نویسنده است.آنجلینا جولی نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.آنجلینا جولی توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. آنجلینا جولی پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» (Angelina Jolie Pitt) استفاده می‌کند.

هنرمندان

روناک یونسی زاده ۹ دی ۱۳۵۹ است.روناک یوناسی متولد تهران است.روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.روناک یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.روناک یونسی سال ۱۳۹۱ با محسن میری، یکی از مدل‌های ایرانی، برای بار دوم ازدواج کرد او دارای دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز می‌باشد.

هنرمندان

 لیلا اوتادی زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ است.لیلا اوتادی متولد تهران است.لیلا اوتادی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.لیلا اوتادی کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال «مهر و ماه» به کارگردانی «سید فیاض موسوی» دیده شد.

 

لیلا اوتادی از جمله بازیگران توانمندی است که در هر دو حیطه توانست تعادل را برقرار کند، هم تلویزیون و هم سینما… اغلب سینمایی‌ها به ندرت به تلویزیون می‌آیند و آنهایی هم که بازی در سریال را انتخاب کردند، خیلی کم به سینما می‌روند یا اصلا نمی‌روند… اما «لیلا اوتادی» در هر دو، فعال و پر انرژی ظاهر می‌شود، آخرین کاری هم که از او در تلویزیون دیدیم بازی در مجموعه «زخم» بود که در هفته نیروی انتظامی پخش شد، به همین بهانه به سراغ لیلا خانم رفتم و چند پرسشی که سال‌ها دوست داشتم از او بپرسم، اما فرصت آن پیش نمی‌آمد را پرسیدم…

 

 

لیلا اوتادی

*تحصیلات شما در رشته معماری بود، درست است؟ گویا نقاشی هم می‌کنید.

بله، رشته تحصیلی من معماری است و از آنجا که طی این سال‌ها وقت نداشتم، در این رشته فعالیت داشته باشم. اما برای خودم نقشی می‌کنم، آبرنگ، سبک‌های مختلف نقاشی و البته رنگ روغن، چند تابلوی خوب هم کشیدم. ضمن این که اگر حال و حوصله داشته باشم، برای منزل دوستان، معماری داخلی هم انجام می‌دهم.

هنرمندان

چکیده ای از "بیوگرافی جنیفر لوپز":

  • تاریخ تولد: ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‌
  • محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
  • شغل: بازیگر، نویسنده ، رقصنده، طراح مد، تهیه‌کننده، خواننده،  ترانه‌سرا
  • سال‌های فعالیت: ۱۹۸۶–تاکنون
  •  همسر(ها): اوجانی نوآ، کریس جاد، مارک آنتونی، الکس رودریگز
  • فرزندان: ۲ (دوقلوی دختر و پسر)
  • سبک خوانندگی: آر اَند بی، پاپ، لاتین، هیپ هاپ

جنیفر لوپز

 
 

 

بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. 

 

جنیفر لوپز  دارای دو خواهر است، خواهر کوچک ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. وی یک خواهر بزرگتر به نام لسلی هم دارد.

جنیفر لوپز

پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار میکرد که بعدها بعنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می شود و مادر جنیفر لوپز هم مربی مهدکودک بود.

 

 

 

زمانیکه جنیفر به دنیا می آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می کردند که مدتی بعد با پس انداز کردن پول، موفق به خرید خانه ای بزرگتر و دو طبقه میشوند که یک گام بزرگ برای خانواده ای با وضعیت مالی ضعیف بود.

 

جنیفر لوپز در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس های خوانندگی و رقص کرد. دو سال بعد و در هفت سالگی از سوی مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می کند.

 

 

 

والدین جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق مداری در کار داشته و پیوسته فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب می کردند.

 

همچنین برای این که فرزندانشان در زمینه های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آنها به اجرای خوانندگی و رقص در در برابر یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آنها کمکی شایان توجه کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به اتمام رسانید.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در آخرین سال دبیرستان متوجه شد که برای ساخت یک فیلم  به دنبال بازیگران نوجوان میگردند. جنیفر در پایان موفق شد نقش کوتاهی در این فیلم بگیرد.

 

این فیلم که دختر کوچکم نام داشت در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و یکی از فیلم های درجه پائین، با بودجه کم بود. پس از اتمام فیلم برداری جنیفر لوپز تصمیم گرفت به یک ستاره سینمایی تبدیل شود.

 

جنیفر برای راضی کردن والدینش سعی بسیار کرد و با وجود این که به تازگی در کالج باروک ثبت نام نموده بود، بعد از سپری کردن تنها یک ترم، تصمیم به انصراف از تحصیل گرفت.

 

 

اولین نقش اساسی جنیفر لوپز در فیلم« در رنگ های زنده»( محصول ۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز نخستین فیلم سینمایی که در آن نقش اول را داشت، با نام سلنا به ایفا نقش پرداخت. این فیلم در مورد هنرمندی آمریکایی به اسم سلنا ساخته شده بود.

 

فیلم بعدی اش که بر شهرت او افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار گرفت.

 

جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به اولین هنرپیشه زن لاتین تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال این چنین حقوق بالایی را برای بازیگری دریافت نموده بود. جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را آغاز کرد و اولین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود.

 

 

عرضه آلبوم دوم لوپز ( جی، لو) همزمان بود با اکران فیلم طراح مراسم ازدواج، هردوی این آثار در زمره بهترین ها قرار گرفت و جنیفر لوپز اولین زن در تاریخ شد که همزمان فیلم و آلبومی پرفروش از او عرضه شد که هر دو در بالاترین رتبه قرار گرفتند.

 

 

منبع: گردآوری شده از اینستاگرام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wkpx3