سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/25 18:11
کد خبر: 2167

کیک تولد لاکچری دختر یکتا ناصر+تصاویر و بیوگرافی

در این قسمت از ستاره پارسی تصاویر تولد دختر یکتا ناصر را مشاهده میکنید.

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ است.یکتا ناصر متولد شده در تهران است.یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.یکتا ناصر پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است.یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر

منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر فعال سینما وتلویزیون ایران است. این بازیگر ۴۲ساله چند سالی است با منوچهر هادی کارگردان معروف ازدواج کرده و یک دختر زیبا نیز دارد. یکتا ناصر از سال ۷۶ وارد تلویزیون شد. در ادامه در ستاره پارسی می خواهیم عکسی از مادر یکتا ناصر و خواهرش را به شما نشان دهیم

 

مادر یکتا ناصر بازیگر

در این عکس یکتا ناصر را در کنار مادر و خواهرش می بینید

یکتا ناصر وهمسرش

خواهر و مادر یکتا ناصر

یکتا ناصر با انتشار عکسی زیبا از نیما یوشیج نوشت:

گرم یاد آورى یا نه من از یادت نمى کاهم تو را من چشم در راهم نیما یوشیج

یکتا ناصر وهمسرش

بازیگر زن

او همچنین عکسی با دخترش منتشر کرد و نوشت:

نمیدونم من اینجوریم یا همه انسانها ولى انگار فقط از یک جایى به بعد که آدم تصمیم میگیره قدر تک تک لحظاتش رو بدونه و منتظر اتفاق عجیب و غریبى نباشه

یکتا ناصر

دختر یکتا ناصر

یکتا ناصر با انتشار عکسی خاطره ای جالب تعریف کرد:

این عکسها یک ماجراى بامزه داره مریم تخت کشیان عزیز از عکاسهاى خوب و بنام سینما این عکسها رو براى منوچهر فرستاد و میخواست بدونه که من هستم یا نه و جالب اینجاست که هنرمندى که عکسهاى قدیمى رو از عکاسیهاى قدیمى جمع آورى میکند به آنها برخورده و چون به نظرش شبیه من بوده براى مریم عزیز فرستاده خودم خیلى ذوق زده شدم چون نداشتمشون و فکر کنم عکس اول مال اول دبستانم باشه

یکتا ناصر

 خانم بازیگر

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

 

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

 

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱است.منوچهر هادی زاده تهران است.منوچهر هادی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است.منوچهر هادی همسر یکتا ناصر، بازیگر ایرانی است.منوچهر هادی درسال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

 

سریال دل این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود . کوروش تهامی یکی از نقش های اصلی این سریال است که به روزهای اوج خودش رسیده است. در ادامه در ستاره پارسی تصویری از ساره بیات و کوروش تهامی را در اتاق گریم مشاهده می کنید.

 

کوروش تهامی به مناسبت روز بازیگر عکسی منتشر کرد و نوشت:

امروز بعنوان روز “بازیگر” نامگذاری شده و من به تمام همکاران و دوستان عزیزم این روز رو تبریک میگم و آرزوی درخشش و سلامتیشون رو دارم همینطور برای روح بازیگران عزیزی که دیگه بین ما نیستن آرزوی علو درجات روحانی دارم بسیار ممنونم از لطف همراهان عزیزی که تبریک فرستادن و محبتشون شامل حال ما شده

کوروش تهامی

کوروش تهامی و همسر

او همچنین با انتشار عکسی از منوچهر هادی تولدش را تبریک گفت ونوشت:

منوچهر جان امیدوارم در پناه خدا همیشه پیروز باشی و شاد تولدت مبارک برادر

مصاحبه با یکتا ناصر

تجربه مادری

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. وقتی سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم ، خیلی بیشتر سعی می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

 

کلا جون دوست تر شدم ، سعی می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل همه پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

 

این که می گن ازدواج آدم و پخته می کنه ، کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به دلیل اینکه تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسر و دخترش سوفیا

خیلی هم لاغر شدید!

من به خاطر بارداری تونستم اون اندازه که دلم میخواد تو زندگیم لذت ببرم و غذا بخورم. سوسیس و چیپس و سیب زمینی و بستنی را خیلی دوست دارم .

 

دوران بارداری سوفیا خیلی بهم خوش گذشت و بعدش رژیم سختی گرفتم.

 

خودجوش یا به دکتر مراجعه کردین؟

من بدون دکتر ۲۲ کیلو لاغر شدم. سعی کردم مثل قبلم غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم.

 

کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ولی هر کسی می تونه بدنش و طوری که لاغر و چاق می شود را بفهمد.

یکتا ناصر

دوران بارداری یکتا ناصر و خواهرش

برای شما که بازیگر هستید این ترس وجود نداشت که الان که چاق شدم نکنه به اون دوران برنگردم؟ یا لاغر نشم؟

ترسیده بودم ولی زمانی ترسم شروع شد که کاری از دستم بر نمیومد. شاید یکی از رموز موفقیتم این بود که لباس هایی که در کوچکترین سایزم داشتم و نگه داشتم و به جای اینکه برم لباس جدید بخرم به خودم می گفتم که تو باید اندازه این لباس بشی. تا جایی که ممکن بود لباس جدید نمی خریدم.

یکتا ناصر

عکس یکتا ناصر

مراقبت از سوفیا

مادرم پدرم ، برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام. چند ماهه که یه دلِ سیر نخوابیدم!

 

چرا خانم های بازیگر بعد از ازدواج کمتر بهشون پیشنهاد بازی می شود ؟ آیا این موضوعات ربط داره به هم؟

این تجربیات به نظرم تجربیات شخصیه و نمیشه همه زندگی ها به هم تعمی داده بشه.

یکتا ناصر

منبع: اینستاگرام


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vzyj2