جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/09 19:00
کد خبر: 232

از زندگی شخصی بهترین بازیگر اسکار چه میدانید+بیوگرافی واکین فینیکس

واکین فینیکس یکی از بازیگران سرشناس اهل آمریکا است و واکین فینیکسبه دلیل بازی در فیلم جوکر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزاش ستاره پارسی؛ واکین فینیکس یکی از بازیگران سرشناس اهل آمریکا است و واکین فینیکسبه دلیل بازی در فیلم جوکر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. واکین رافائل فینیکس (Joaquin Rafael Phoenix، زادهٔ ۲۸ اکتبر۱۹۷۴)است.واکین فینیکس علاوه بر تهیه کنندگی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی، کارگردان موزیک ویدیو نیز هست. واکین فینیکس برای ضبط موسیقی متن فیلم سر به راه باش برنده جایزه گرمی برای بهترین موسیقی متن تلفیقی شد.

 

چکیده ای از بیوگرافی واکین فینیکس

  • نام اصلی: واکین رافائل باتوم
  • تاریخ تولد: ۲۸ اکتبر ۱۹۷۴
  • ملیت: آمریکایی
  • زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
  • حرفه: بازیگر، فعال اجتماعی
  • سال های فعالیت: ۱۹۸۲–اکنون

 

واکین فینیکس, بیوگرافی واکین فینیکس, عکسهای واکین فینیکس

واکین فینیکس در دوران نوجوانی

 

واکین رافائل فینیکس (Joaquin Rafael Phoenix، زادهٔ ۲۸ اکتبر۱۹۷۴)، بازیگر و تهیه کنندهٔ آمریکایی است. واکین فینیکس برنده جوایزی از جمله جایزه گرمی، جایزه بفتا، یک جایزه گلدن گلوب، برنده یک اسکار و نامزد چهار جایزه اسکار است.

 

واکین فینیکس در پورتوریکا  و از والدینی آمریکاییمتولد شده است. واکین فینیکس سومین بچه خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که همه آن ها هم تجربه بازیگری داشته اند.

 

واکین فینیکس, تصاویر واکین فینیکس, عکسهای واکین فینیکس

عکس های واکین فینیکس در دوران جوانی

 

روابط عاشقانه واکین فینیکس

واکین فینیکس از سال 1996 تا 1998 با هنرپیشه لیو تایلر ارتباط داشت، بعد از جدایی از وی از سال 2001 تا 2005 با مدل آفریقایی توپاز پیج گرین رابطه داشت،بعد از آن از سال 2013 تا 2015 با دی جی الی تیلز وارد رابطه شد و بعد از جدایی از او در اواخر سال 2016 با رونی مارا نامزد شد.

 

واکین فینیکس,واکین فینیکس برنده اسکار,واکین فینیکس و رونی مارا

واکین فینیکس و رونی مارا

 

واکین فینیکس,فیلم های واکین فینیکس,واکین فینیکس برنده اسکار

عکس های واکین فینیکس و رونی مارا

 

 

واکین فینیکس,واکین فینیکس  در فیلم جوکر,جوایز واکین فینیکس

واکین فینیکس در فیلم جوکر

 

فعالیت های اجتماعی

واکین فینیکس با کمک مالی به خیریه ها و سازمان های بشردوستانه مانند سازمان عفو بین الملل به مدت زیادی بعنوان فعال اجتماعی شناخته می شود.

او یکی از مدیران اصلی سازمان تهیه غذا برای کودکان آفریقای جنوبی است که هر روز وعده های غذایی این کودکان را تهیه می کند و به شهر سووتو در آفریقای جنوبی می فرستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/v3ex94