پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 11:00
کد خبر: 2265

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2020 را بشناسید+تصاویر

اگر برایتان جالب است که از میزان دارایی ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2020 اطلاع پیدا کنید توصیه میکنیم این مطلب از بخش فرهنگ و هنر ستاره پارسی را از دست ندهید.

ثروتمندترین بازیگران دنیا چه کسانی هستند ؟

سلبریتی ها از اقشار شناخته شده جامعه هستند که اغلب درآمد بالایی دارند و در بخش های مختلف صنعت فیلمسازی و تبلیغات حضور فعالی دارند و در کنار فعالیت های هنری ممکن است شغل دومی هم داشته باشند.

 

در دنیا بازیگران ثروتمند زیادی وجود دارد که سرمایه آنها به بیش از نیم میلیارد دلار میرسد و برای بسیاری از طرفداران این چهره ها جالب است که اطلاعاتی درباره میزبان دارایی هنرمندان محبوبشان داشته باشند.

 

20 نفر از ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2020 به گزارش فوربس

 برخی از محبوب ترین بازیگران در دنیا بیش از نیم میلیارد دلار سرمایه دارند. به همین منظور ما قصد داریم در لیست زیر علاوه بر معرفی این بازیگران در صنعت فیلم از سال 2020 ، دارایی و مختصری از زندگی نامه آنان را ذکر کنیم اما قبل از شروع به خواندن این قسمت از ستاره پارسی  می توانید نام آن ها را حدس بزنید؟

 

20- برد پیت:دارایی خالص 300 میلیون دلار

برد پیت تهیه کننده و بازیگر آمریکایی اهل اوکلاهماست. همه ما بازی تحسین برانگیز او را در فیلم های سینمایی زیادی از جمله:هفت، باشگاه مشت زنی، یازده یار اوشن و جنگ جهانی زد به خاطر داریم. تصاویر برد پیت بر روی مجله های بی شماری چاپ شده است و در سال 1990 به عنوان جذاب ترین مرد زنده دنیا شناخته شد 

 

شرکت برد پیت به عنوان "پلن بی " اسپانسر فیلم هایی چون:بخور عبادت کن عشق بورز، بزن بهادر و حرامزاده های لعنتی بوده است که 320 میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورده است.

 

در سال 2020 دارایی خالص برد پیت 300 میلیون دلار بوده است که او را به یکی از ثروتمندترین بازیگر دنیا تبدیل کرده است.

سلبریتی

 

19- رابرت داونی جونیور:دارایی خالص 300 میلیون دلار

رابرت داونی جونیور بازیگر و خواننده آمریکایی است که بازی های حرفه ای زیادی دارد. او در فیلم های سینمایی مهمی چون مرد آهنین، شرلوک هلمز و انتقام جویان بازی کرده است.

 

فیلم های او بیش از میلیاردها دلار در سراسر جهان فروخته شده اند. امروزه رابرت داونی جونیور به طور خالص 300 میلیون دلار دارایی دارد و به عنوان یکی از پردرآمد ترین بازیگران جهان شناخته می شود .

سلبریتی

18-ویل اسمیت:دارایی خالص 300 میلیون دلار

ویل اسمیت بازیگر، تهیه کننده و رپر آمریکایی است و پیش از آنکه 20 سالگی اش تمام شود میلیونر بود. او در فیلم هایی چون شاهزاده تازه نفس بل ایر و مردان سیاهپوش بازی کرده است.

 

نام ویل اسمیت در کتاب های رکورد گینس ثبت شده است زیرا سه فیلم سینمایی او در طی 24 ساعت رکورد فروش در افتتاحیه را شکست. دارایی خالص وی در سال2020 مجموعا 300 میلیون دلار براورد شده است.

 

" در سرتاسر زندگی مردم شمارا دیوانه می کنند، به شما بی احترامی می کنند و با شما بدرفتاری می کنند. اجازه دهید خدا خودش مشکلات را حل کند زیرا نفرتی که در قلبتان وجود دارد از درون شما را می خورد".

سلبریتی

17- مایکل داگلاس:دارایی خالص 300 میلیون دلار

 

مایکل داگلاس بازیگر و تهیه کننده آمریکایی اهل نیوجرسی است. او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران هالیوود و یکی از موفق ترین تولید کنندگان دهه 90 می شناسند.

 

دارایی خالص وی 300 میلیون دلار برآورد شده است. داگلاس هفدهمین بازیگر ثروتمند تمام تاریخ شناخته شده است.

سلبریتی

 

16- تام هنکس:دارایی خالص 350 میلیون دلار

تام هنکس تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. کسی نیست که تام هنکس را دوست نداشته باشد.

 

او در فیلم های زیادی بازی کرده است از جمله:فارست گامپ، کد داوینچی و فرشته و شیطان. صداپیشگی او در انیمیشن سینمایی داستان اسباب بازی 3 نیز باعث شده است که این فیلم با فروش یک میلیارد دلار در باکس آفیس تبدیل به پرفروش ترین فیلم سال شود.

 

در سال 2020 دارایی خالص تام هنکس 350 میلیون دلار براورد شده است.

 

"اگر کاری آسان باشد همه آن را انجام می دهند . سختی کار به آن عظمت می بخشد ." تام هنکس.

سلبریتی

15- شان کانری:دارایی خالص 350 میلیون دلار

شان کانری بازیگر و تهیه کننده بازنشسته اسکاتلندی است که برنده یک جایزه اسکار، دو جایزه بفتا و سه جایزه گلدن گلوب شده است. او را بیشتر به عنوان اولین کسی می شناسیم که نقش جیمز باند افسانه ای را ایفا کرده است.

 

در سال 2020 ثروت خالص شان کانری 350 میلیون دلار براورد شده است و او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران تبدیل کرده است.

سلبریتی

14- کیانو ریوز:دارایی خالص 360 میلیون دلار

کیانو ریوز بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و موزیسین کانادایی- لبنانی است. او در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است که فروش بالایی در باکس آفیس داشته است. او را بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون:نقش نئو در ماتریکس و نقش جان ویک در فیلم جان ویک می شناسیم .

 

در سال 2020 دارایی خالص وی 360 میلیون دلار براورد شده است که او را امسال در جایگاه دوازدهمین بازیگر ثروتمند قرار داده است.

 

سلبریتی

13-جکی چان:دارایی خالص 370 میلیون دلار

جکی چان بازیگر، تهیه کننده و کارگردان هنگ کنگی است و فعالیت خود را از 5 سالگی شروع کرده است. اجراهای شگفت انگیز او باعث شده است تا دارایی باورنکردنی را داشته باشد.

 

در سال 2020 دارایی خالص جکی چان تقریبا 370 میلیون دلار براورد شده است و همین امر باعث می شود او در رتبه سیزدهم بازیگران ثروتمند قرار بگیرد.

 

" اجازه ندهید که شرایط شما را کنترل کنند بلکه خود شما شرایط را تغییر دهید ". 

جکی چان

12- کلاینت ایستوود:دارایی خالص 375 میلیون دلار

کلاینت ایستوود بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی اهل سان فرانسیسکو است. او برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم های سینمایی نابخشوده در سال 1992 و عزیز میلیون دلاری در سال 2004 برنده جایزه اسکار شد.

 

در سال 2020 دارایی کلاینت ایستوود 375 میلیون دلار تخمین زده شد که او را درجایگاه یازدهم ثروتمند ترین بازیگر دنیا قرار داد.

 

"برای تلاش هایتان احترام قائل شوید و به خودتان احترام بگذارید. احترام به خود باعث نظم و ترتیب شخصی می شود. قدرت واقعی در یادگیری مهارت های جدید است ." 

سلبریتی

11-آرنولد شوارتزنگر:دارایی خالص 400 میلیون دلار

آرنولد شوارتزنگر کار خود را به عنوان بدنسازی حرفه ای آغاز کرد؛ ورزشی که اکنون در آن به یکی از معروف ترین ها تبدیل شده است. او در صنعت فیلم سازی نیز ثروت بسیاری را از آن خود کرده است.

 

در سال 2020 دارایی خالص آرنولد 400 میلیون دلار بوده است و او یکی از ثروتمندترین بازیگران و بدنساز جهان شناخته شده است.

سلبریتی

10- سیلوستر استالونه:دارایی خالص 400 میلیون دلار

سیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی است. او دو فیلم از بزرگترین فیلم های سینمایی تمام تاریخ هالیوود را ساخته است که حدود 4 میلیون دلار فروش داشته اند. استالونه از جمله بازیگرانی است که بالاترین دستمزدها را در هالیوود دریافت می کند. همه ما او را به واسطه بازی در فیلم هایی چون راکی و رمبو می شناسیم.

 

در سال 2020 دارایی خالص او 400 میلیون دلار براورد شده است.

 

" من باور دارم که قدرتی درونی وجود دارد که سبب برنده شدن یا بازندگی انسان می شود. برنده ها کسانی هستند که واقعا به حقیقت درون قلبشان گوش می دهند." 

سلبریتی

9-جک نیکلسون:دارایی خالص 400 میلیون دلار

جک نیکلسون بازیگر، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی اهل نیویورک است. همه ما او را در بازی فیلم هایی چون قاتل کودک گریان ، درخشش و کلاغ سیاه می شناسیم. او همچنین با برخی از بهترین بازیگران تمام دوران همکاری داشته است.

 

نیکلسون با دارایی شگفت انگیز 400 میلیون دلار در رتبه هفتم قرار دارد.

سلبریتی

8-آمیتا باچان:دارایی خالص 400 میلیون دلار

آمیتا باچان یکی از بزرگترین نام ها در صنعت فیلم سازی کشور هندوستان و نیز یکی از ثروتمندترین ستاره های کل تاریخ سینمای بالیوود است.

 

در سال 2020 نام او در رتبه ششم ثروتمندترین بازیگران با ثروتی حدود 400 میلیون دلار قرار گرفته است.

سلبریتی

7-آدام سندلر:دارایی خالص 420 میلیون دلار

آدام سندلر بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که گاهی از او به عنوان یکی از پردرامد ترین بازیگران هالیوود نیز یاد می کنند.

 

یکی از فیلم های سینمایی او فروشی معادل 271 میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد و تبدیل به پرفروش ترین فیلم شد و این بازیگر به شهرت عظیمی دست یافت.

 

امروزه آدام سندلر ثروتی معادل 420 میلیون دلار دارد که او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران و تهیه کنندگان در هالیوود تبدیل کرده است.

 

"شیمی می تواند خوب و بد باشد. هنگامی که به آن عشق می ورزید خوب و هنگامی که از آن می شکنید بد است ".

سلبریتی

6- مل گیبسون:دارایی خالص 425 میلیون دلار

مل گیبسون بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی اهل نیویورک است. او را بیشتر به واسطه کارگردانی فیلم سینمایی:مصائب مسیح و بازی در فیلم سینمایی ما سرباز بودیم و شجاع دل می شناسیم که در سال 1995 برای فیلم شجاع دل برنده یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است.

 

دارایی خالص او در سال 2020 مجموعا 425 میلیون دلار براورد شده است.

 

"فیلم سازی نوعی تجارت است. استقلال در صنعت فیلم سازی امری جالب است که باعث می شود بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و شانس بیشتری برای به ثمر رساندن کار داشته باشد".

سلبریتی

5-رابرت دنیرو:دارایی خالص 500 میلیون دلار

رابرت دنیرو بازیگر بسیار محبوبی است که بازی های حرفه ای زیادی دارد. او در فیلم های سینمایی مهمی چون پدربزرگ کثیف، کارورز، ملاقات با خانواده فاکر و ملاقات با والدین بازی کرده است.

 

با این حال بازی های اولیه دنیرو چون:پدرخوانده دو، کازینو، مخمصه، تجزیه و تحلیل آن و رفقای خوب می باشند.

 

امروزه رابرت دنیرو دارای ثروتی 500 میلیون دلاری است.

سلبریتی

4- جورج کلونی:دارایی خالص 500 میلیون دلار

جورج کلونی کارگردان و بازیگر آمریکایی اهل کنتاکی است. وی به دلیل اجراهای خود در فیلم های یازده یار اوشن، سه پادشاه و سیریانا چندین جایزه کسب کرده است.

 

کلونی علاوه برحوزه سینما در حوزه های دیگری نیز موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

 

مجموع ثروت این بازیگر که از حوزه های مختلف بدست آورده است در سال 2020 حدود 500 میلیون دلار بوده است.

 

"من دوست ندارم زندگی شخصی ام را به اشتراک بگذارم. اگر این کار را انجام دهم دیگر اسمش شخصی نیست ". 

سلبریتی

3- تام کروز:دارایی خالص 570 میلیون دلار

تام کروز بازیگر و تهیه کننده آمریکایی اهل نیویورک است. او یکی از بازیگران تمام تاریخ هالیوود محسوب می شود. فیلم های سینمایی او در سرتاسر دنیا فروشی میلیون دلاری دارند.

 

مجموع ثروت تام کروز در سال 2020 حدود 570 میلیون دلار براورد شده است که همین امر او را در جایگاه سوم ثروتمندترین بازیگران قرار داده است.

 

" من با افرادی که اعتقاد دارند انسان از شکست هایش درس می گیرد تا از پیروزی هایش، مخالفم". 

سلبریتی

2- شاهرخ خان:دارایی خالص 600 میلیون دلار

شاهرخ خان بازیگر هندی اهل دهلی نو است و اکثر مردم او را با لقب پادشاه بالیوود می شناسند. او تاکنون در 80 فیلم سینمایی هندی بازی کرده است و جوایز متعددی را برای اجراهایش کسب کرده است. چنانچه در این بخش از فرهنگ و هنر ستاره پارسیمی خوانید امروزه شاهرخ خان جایگاه دوم ثروتمندترین بازیگر جهان را دارد و درسال 2020 مجموع دارایی او 600 میلیون دلار برآورد شده است.

 

سلبریتی

1- جیمی گرتز:دارایی خالص 3 میلیارد دلار

جیمی گرتز بازیگر و سرمایه گذار آمریکایی است که به دلیل بازی در نقش اول فیلم هایی چون:گردباد، تقاطع، کم تر از صفر، پسران گمشده وکوییک سیلور شناخته شده است. اگر چه او مانند بسیاری از بازیگران دیگر موفقیت های زیادی کسب نکرده است اما گرتز به همراه همسرش تونی روسلر صاحب بخشی از تیم ان .بی.ای درآتلانتا هاوکس است. به همین دلیل است که دارایی خالص او بسیار چشمگیر است.

 

در سال 2020 دارایی خالص جیمی گرتز 3 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

سلبریتی

منبع: نمناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qe5p3