پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/07 05:22
کد خبر: 2461

گریم مردانه ی شقایق فراهانی همه را متعجب کرد

شقایق فراهانی در فیلم سینمایی «گُل به خودی»، در نقش یک مرد بازی می‌کند. او روز گذشته با گریمی سنگین، جلوی دوربین این فیلم رفت.

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد 1351 در تهران  بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون میباشد. شقایق فراهانی از همان کودکی همراه پدر و مادرش بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا به بازی در تئاتر پرداخت.او با حضوری کوتاه در فیلم لیلا وارد عرصه سینما شد. وی در فیلم چتری برای دو نفر توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی شقایق فراهانی در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و هدیه تهرانی برتری داشت. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوبش در فیلم پروانه در سطح بین المللی هم توانست موفقیت هایی را بدست آورد.

 


ناراحتی آزیتا ترکاشوند از مرگ اسبش دجی


 

شقایق فراهانی در این فیلم، در نقش یکی از کاراکترهای مرد به نام فیروز، بازی خواهد کرد. ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، محمدرضا علی نیا ، ال آی بشارت و آرینا تجری، دیگر بازیگران «گل به خودی» هستند.

 

فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی رئال، عروسکی و موزیکال دارد.

 

داستان «گُل به خودی»، قصه آمال و آرزوهای تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می کنند و به کمک چند عروسک، وارد ماجراهایی فانتزی و جذاب می شوند.

 

علی رنجبر (مدیر فیلمبرداری)، محسن دارسنج (طراح چهره پردازی)، امیر شاهوردی (صدابردار)، ثنا نوروزبیگی (طراح صحنه و لباس)، فریبا عزیزی، علی قائم مقامی و احمد تجری (سرمایه گذار)، مهدی حیدری (عکاس) و منصوره بسمل (مشاور رسانه ای) از دیگر عوامل این فیلم هستند.

 

تصویر

 
 
منبع:ساعدنیوز
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4moxy3