چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/11 15:30
کد خبر: 273

40 نکته جالب و عجیب از کیت هرینگتون(جان اسنو)+تصاویر

نکاتی جالب درباره زندگی خصوصی و کاری کیت هرینگتون، همسر رز لزلی/ از نقش آفرینی در سریال" بازی تاج و تخت" و آغاز شهرتش، تا آشنایی با همسر آینده اش "رز لزلی"

کریستوفر کتسبی هرینگتون متولد 26 دسامبر 1986( 33 سال )در لندن بازیگر، نویسنده و تهیه کننده است. کیت هرینگتون مادرش نام او را از نمایش نامه نویس و شاعر قرن شانزدهم کریستوفر مارلو انتخاب کرده است. اجداد کیت هرینگتون از سیاستمداران، پادشاهان و تاجران معروف انگلستان بوده اند. کیت هرینگتون11 سالگی برای ادامه تحصیل با خانواده به ووسترشر لندن آمدند.کیت هرینگتون وقتی 14 ساله بود با مشاهده نمایش "در انتظار گودو" به بازیگری علاقه مند شد و در چند تئاتر مدرسه بازی کرد. کیت هرینگتوندر سال 2004 بعد از مشاهده بازی بن ویشو در نمایش هملت تصمیم به خواندن بازیگری در مدرسه هنرهای سینمایی گرفت. هجده سالگی به لندن بازگشت و در سال 2008 از دانشگاه تئاتر و نمایش لندن فارغ التحصیل شد. کیت هرینگتون شهرتش با بازی در سریال" بازی تاج و تخت" در نقش" جان اسنو" آغاز شد. در ادامه به 40 نکته جالب از کیت هرینگتون می پردازیم. 

1. ابتدا می خواست روزنامه نگار، خبرنگار جنگ و فیلمبردار شود.

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون کودکی

 

2.  کیت هرینگتون: اخبار رسانه ها را دنبال نمی کنم زیرا معمولا دروغ می گویند.

3. فیلم های موردعلاقه اش" بیست و پنجمین ساعت"( 25th Hour )، "رومئو و ژولیت"( Romeo + Juliet )، "پارک ژوراسیک"( Jurassic Park )، "بعضیا داغشو دوست دارند"( Some Like It Hot )، "اگر" ( ...If  )و "مخمصه"( Heat )است.

4. تا 11 سالگی نمی دانست که اسم واقعی اش کریستوفر است.

5. در گذشته در کتابفروشی کار می کرد.

6. کیت هرینگتون: من خیلی خوش شانس بودم که والدین بسیار خوبی داشتم، آنها بسیار حمایتم می کردند و هنوز باهم زندگی می کنند.

7. مادرش دبورا جین فیلمنامه نویس و بازیگر، پدرش دیویدریچارد هارینگتون تاجر بازنشسته است.

8. یک برادر بزرگتر از خودش به نام جان کتسبی هرینگتون دارد که مهندس IT است. 

9. در سال 2013 در مراسم جایزه هنرمند جوان هالیوود از کیت هرینگتون تقدیر شد.

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون

 

10. در سال 2011 ابتدا برای بازی در سریال" تاج و تخت"( فصل اول ) کلاه گیس استفاده می کرد اما برای باقی سریال موهایش را بلند کرد.

11.گفته است که تاکنون موهایش بلند نبوده است و بعد از اتمام سریال" بازی تاج و تخت" دوباره موهایش را کوتاه می کند.

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون

 

 

12. اجداد انگلیسی، اسکاتلندی، هلندی و ایرلندی دارد. پدرش از خانواده مهمی بوده است. پادشاه چارلز دوم از اجداد قدیمی او محسوب می شود.

13. کیت هرینگتون طرفدار فیلم های ترسناک و خصوصا "درخشش"( The Shining )، "حلقه" ( The Ring )و "مردحصیری" ( The Wicker Man )است.

14. وقتی از مدرسه تئاتر فارغ التحصیل شد برای بازی در سریال های فانتزی تلویزیون ثبت نام کرد.

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون و امیلیا

 

15. با امیلیا کلارک( دنریس تارگاریان )، رز لزلی( ایگریت )، آلفی آلن( تئون گریجوی )، جان بردلی( سم )، ریچارد مدن( راب استارک )که نقش های مقابلش در سریال" بازی و تخت" را داشتند صمیمی است.

16. درباره بازی با امیلیا کلارک گفته است:" ما دوستان صمیمی بودیم و در فصل هفت که قرار بود مقابل هم بازی کنیم خیلی سعی کردیم که نخندیم".

 

17. در فصل هفتم از سریال" بازی تاج و تخت" جان اسنو به "دنریس تارگاریان" که در واقع عمه اش است دل می بندد، او از این موضوع اطلاعی ندارد و در مصاحبه ای گفته است: امیدوارم این خبر کم کم به گوش جان اسنو برسد.

18. کیت هرینگتون طرفدار پروپا قرص دیوید لینچ، کارگردان، است.

19. از عنکبوت، سوزن و پرواز بسیار می ترسد و معمولا با قطار یا ماشین رفت و آمد می کند.

20. یکبار زمانی که در رستوران مک دونالد بود با مردی که زن همراهش را کتک می زد درگیر شد.

21. کیت هرینگتون که رز لزلی( در نقش ایگریت )را در سریال بازی و تخت دیده بود و چند قسمتی با او همبازی بود درباره این سریال می گوید: من همسرم را در این سریال دیدم، می توان گفت این سریال برای من خانواده آینده ام را به ارمغان آورد. این بزرگترین چیزی است که این سریال به من داده است.

 

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون

 

22. خودش را یکی از بهترین های عرصه تئاتر می داند.

23. در سال 2012 در آپارتمانش در لندن حبس شد و برای اینکه از آن خارج شود اقدام به پریدن از پنجره کرد که این کار منجر به شکستن مچ پایش شد. در فیلمبرداری فصل سوم سریال «بازی تاج و تخت»، نقش جان اسنو را به گونه‌ای بازی کرد تا این آسیب‌دیدگی مشخص نباشد. عوامل سریال هم برای نشان ندادن این آسیب دیدگی، سختی بسیار کشیدند.

24. عاشق مهمانی، بیرون رفتن و شعر است. 

25. کیت هرینگتون: سیاست یک بازی و حرفه است. فرض می شود که سیاستمداران به مردم خدمت می کنند اما در واقع چنین کاری انجام نمی دهند.

26. در سپتامبر 2017 با رز لزلی نامزد شد و در ژوئن 2018 با وی رسما ازدواج کرد.

 

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون

 

27. درباره رابطه اش با رز لزلی حرفی نمی زند و اعتقاد دارد که" ممکن است رز از چیزی که من می گویم رضایت نداشته باشد، در هر صورت این یک رابطه شخصی است."

28. می خواهد فرزندانش را در لندن بزرگ کند، به نظرش لندن زیبا و مجموعه ای از چند فرهنگ متفاوت است. 

29. کیت هرینگتون: بازیگران بسیار با استعدادی وجود دارند که هنوز به فرصتی که برای من فراهم شده است دست پیدا نکرده اند.

30. برای بازی در فیلم Pompeii در سال 2014 رژیم سختی داشت به طوریکه روزانه 300 کالری می سوزاند.

31. زمانی که از وی پرسیدن که آیا برای بازی در فیلم Pompeii رژیم های سخت ارزش داشت یا خیر جواب داد: بله، من زیاد چربی نداشتم و در آن فیلم نقش اول را داشتم. تنها چندماهی سختی کشیدم. در اینجا نقش یک گلادیاتور را داشتم و میخواستم شبیه یک گلادیاتور باشم.

 

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون

 

32. در انیمیشن "چطور اژدهای خود را تربیت کنید" در سال 2014 و 2019 بجای ارت صحبت کرد. 

33. در سال 2017 در مینی سریال تلویزیونی "باروت"( Gunpowder )نقش آفرینی کرد.

34. کیت هرینگتون: ما از طبقه متوسطی بودیم و در مدرسه دولتی درس خواندیم. 

35. درباره" سریال تاج و تخت "گفته است: نمی دانستیم که این سریال خوب پیش می رود، مورد استقبال قرار می گیرد یا خیر، اما کار با شبکه HBOبود و  تاج و تخت هم یک سریال امریکایی بود.

36. رز لزلی همسر کیت هرینگتون نیز از نوادگان پادشاه چارلز دوم محسوب می شود، پس می توان گفت که این دو درواقع فامیل دور هستند.

37. کیت هرینگتون تاکنون چهار بار برای بازی در سریال" بازی تاج و تخت" از سال های 2012 تا 2018 نامزد جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک امریکا شده است. در سال 2016 بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه امی ساعات پربیننده شد. 

نتیجه تصویری برای کیت هرینگتون

 

38. کیت هرینگتون: لباسهای جذب و اندازه بدنم می پوشم و چیزی از مد نمی دانم.

39. بطور طبیعی موهای قهوه ای تیره دارد و برای بازی تاج و تخت موهایش را رنگ کرد.

40. کیت هرینگتون مدت کوتاهی بعنوان مدل در تبلیغات حضور داشت که همین امر منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر خیانت به رز لزلی شد. اما او تمامی آنها را رد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/g36r93