یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/11 17:30
کد خبر: 280

دلیل طلاق نگین معتضدی چه بود؟

نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

به گزارش ستاره پارسی؛ نگین معتضدی زادهٔ ۳ مهر ۱۳۶۴است.نگین معتضدی زادهٔ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نگین معتضدی زادهٔ در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و نگین معتضدی زادهٔ در سریال‌های گذر از رنج‌ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشت. نگین معتضدی زادهٔدر برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت.طلا معتضدی خواهر نگین معتضدی زادهٔ در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته‌است.

 

نگین معتضدی (زادهٔ ۳ مهر ۱۳۶۴) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نگین معتضدی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال‌های گذر از رنج‌ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشت. طلا معتضدی خواهر وی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته‌است.

 

 

 

ازدواج نگین معتضدی

نگین معتضدی متاهل است و در سال 95 ازدواج کرده است. اسم همسر او جواد خیرخواه می باشد.

 

جزئیات ماجرای طلاق نگین معتضدی :

پیمان طالبی در مصاحبه ای که با نگین معتضدی داشت ، اشاره ای به گفت و گوی این بازیگر با مهران مدیری در دورهمی کرد موجب لورفتن ماجرای طلاق نگین معتضدی شد .

پیمان طالبی گفت : شما مدتی پیش مهمان جناب مدیری دربرنامه دورهمی بودید؛ من به سوال هایی که آقای مدیری از شما پرسیده بود دقت کردم ، درآن گفت و گو  شما در پاسخ آیا عاشق شدید یا نه حواب دادید که نامزد کردید !

آیا الان ازدواج کردین ؟

نگین معتضدی با لبخند پاسخ داد : خیر الان طلاق گرفتم ، من فکر می کنم که شاید برخی هوادان من این حق را داشته باشند که از زندگی خصوصی من با خبر باشند و همان گونه که با جسارت نامزدی ام را اعلام کردم ، اکنون نیز می گویم که جدا شده ام .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/v3ee93