جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/25 16:06
کد خبر: 3020

بیوگرافی کامل آرون افشار+عکس

در این بخش از سایت ستاره پارسی زندگینامه آرون افشار خواننده جوان کشور را مشاهده خواهید کرد.

آرون افشار خواننده ایرانی متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ است.آرون افشار اصالتی خراسانی دارد.آرون افشار در شهر شاندیز مشهد متولد شده‌است.آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده و ساز تخصصی او گیتار می‌باشد.آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی، با گیتار فراگیری موسیقی را شروع کرد و در کنار آن به فراگیری پیانو نیز پرداخت.

 

 

unnamed (1)

 

زندگی شخصی

 

خانواده

آرون افشار خواننده 22 ساله کشورمان در خانواده ای هنرمند زاده شده است.پدر او حبیب افشار است که خود از خواننده ها و نوازنده های پیانوست.آرون افشار یک برادر کوچک تر از خود به نام عارف دارد.عارف متولد سال ۹۰ است و او نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد.

 

 

F22DDADF-925F-4D9E-B85C-10E3D0B86A16

 

 

نام هنری

نام اصلی اش وحید افشار بوده و آرون نام هنری اش است.

 

ازدواج

آرون هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

شروع فعالیت هنری

از سال 1384 وقتی 7 ساله بود موسیقی را با تشویق پدرش شروع کرد.

 

 وحید (آرون) به همراه پدرش از همان دوران کودکی در عروسی و مراسمات مختلف تجربه خوانندگی را کسب کرد تا اینکه به سمت یادگیری ساز گیتار رفت.

 

او همچنان بعنوان خواننده مراسمات تا نوجوانی به شدت فعال بود.

 

 

images (2)

 

 

کشف استعداد

 ز سال 95 – 94 آهنگای مختلف ساخت اما هیچ کدام تاثیرگذاری چندانی نداشت تا اینکه توسط معین راهبر کشف استعداد و به شرکت آوای فروهر برده شد.

 

ابتدا نام هنری آرون را برایش انتخاب کردند تا اینکه از سال 96 که 19 ساله بود با انتشار آهنگ جانم باش به آهنگسازی آقای راهبر به شدت مورد توجه قرار گرفت.

 

اولین تجربه تلوزیونی

بیشتر شهرت چهره آرون از فروردین سال 98 در ویژه برنامه نوروز خندوانه به دست آمد و حالا در برنامه های مختلف تلویزیون از پای ثابت مهمانان می باشد

 

 

images (1)

 

 

سهامداران

 از معین راهبر بعنوان برادرش یاد می کند که نقش بسزایی در دیده شدنش داشت، با این حال برند آرون متعلق به شرکت موسیقی بوده و آنها از سهامداران وی هستند.

 

اینستاگرام

آی دی صفحه اینستاگرامی آرون aronafshar@ می باشد. او در حال حاضر بیش از نیم میلیون فالوور دارد و همچنین بیش از 40 پست به اشتراک گداشته است.

 

 اولین کنسرت

 در 28 دی ماه 1398 آرون برای اولین بار در سالن برج میلاد به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر بروی صحنه رفت و با تسلط کافی این کنسرت را اجرا کرد.

 

آقای افشار با انتشار ترانه جانم باش به شهرت رسید، او در حال حاضر کمتر از 20 قطعه منتشر کرده که از میان آنها آهنگ هایی که در زیر معرفی کرده ایم پرطرفدارترین های آرون افشار می باشند. این ترانه ها بازدیدهایی میلیونی داشته اند.

 

 

Aron-Afshar-Janam-Bash-450x348

 

 

1. جانم باش

 

2. طبیب ماهر

 

3. خط و نشان

. شب رویایی

 

5. ترکم کردی

 

6. مادر

 

7. یار قدیمی

 

8. چال گونه

 

9. دلشوره

 

10. یار جونی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wllv4