پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/26 08:12
کد خبر: 3028

جشن تولد خودمانی مسعود رایگان بازیگر معروف همگناه+عکس

تصویری از جشن تولد ساده مسعود رایگان همسر رویا تیموریان بازیگر زن ایرانی

مسعود رایگان بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی است.مسعود رایگان  سال ۱۳۳۳ در خرم آباد متولد شده است. مسعود رایگان از سال ۱۳۶۳ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در سریال سقوط یک فرشته، شمس العماره و فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه نقش آفرینی کرده است. رویا تیموریان هنرپیشه زن ایرانی همسر مسعود رایگان می باشد.

 

در قسمت زیر تصویری از جشن تولد مسعود رایگان همسر رویا تیموریان بازیگر هم گناه را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

 

تولد مسعود رایگان9

جشن تولد همسر رویا تیموریان بازیگر سریال هم گناه.

masoud-rayegan-birthday

جشن تولد آقای بازیگر

ازدواج و همسر مسعود رایگان

مسعود رایگان در سال ۱۳۸۲ با رویا تیموریان بازیگر ازدواج می کند و آن ها زندگی خوب و آرامی باهم دارند. در واقع مسعود رایگان همسر دوم خانم تیموریان است و خانم تیموریان از ازدواج اولشون دو دختر به نام های دنیا و درنا مدنی دارد.

همسر آقای بازیگر

 

 

زندگی هنری مسعود رایگان

مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. رایگان هنرپیشگی را از کودکی و با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است، بعدها در سال های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد.

 

او می گوید پدرش یک آدم غریبی بود برای خودش، یعنی هم نوحه خوان بود، هم کارگردان تئاتر، هم بازیگر، هم طراح صحنه، هم طراح گریم و هم حتی نویسنده بود، تمام عشقش به خاندان اهل بیت(ع) بود، یعنی تمام متن، شعر، موسیقی و ملودی که روی نوحه ها می گذاشت برای خودش بود و شعرهایی که به گویش لری- کرمانشاهی می سرود و به همین خاطر هم طرفداران زیادی داشت، خیلی ها عاشق همین بودند، در لرستان به پدرش کرمانشاهی خرم آبادی می گفتند.

در سال های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد و سپس به سوئد رفت.

منبع:نیک صالحی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39n672