دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 11:31
کد خبر: 3071

عکس هومن سیدی با دخترک زیبا جنجالی شد+عکس

هومن سیدی عکسی با دخترش نیل در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. هومن سیدی سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. هومن سیدی دوبارازدواج کرده و یک دختر به نام نیل دارد.

 

26012a98dda759d7ac62bd0f30054ce6

 


کتک کاری داور معروف عصرجدید وسط خیابان با مردم + فیلم دیده نشده


 

 

هومن سیدی (زاده ۱۳۵۹ در رشت) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایرانی است. هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. او ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد.

 

هومن سیدی (زاده ۱۳۵۹ در رشت) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

 

 

  •  

12174664_497

 

 


 

ریحانه پارساداغدارشد/پسرریحانه پارسا مرد


 

زندگی‌نامه هومن سیدی

هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. او ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی. پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.

 

61666593

 

 

 

هومن سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد. وی در سال ۱۳۹۲از آزاده صمدی جدا شد. سیدی در فیلم یک تکه نان در کنار رضا کیانیان بازی کرد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او برای بازی در نقش اصلی پابرهنه در بهشت بهرام توکلی انتخاب شد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد.

 

هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثرحسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب  و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد. در کارنامه هنری او فیلم‌های دیگری مثل شب بیرون، خط ویژه مصطفی کیایی، نیمرخ‌ها ساخته ایرج کریمی، در مدت معلوم، پل خواب، مادری و مصادره به چشم می‌خورد. علاوه بر دریافت جایزه بازیگری از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، در سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بخش سودای سیمرغ به هومن سیدی برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم تعلق گرفت.

 

 

 

 

هومن سیدی فرزند دوم خانواده است

 هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آنها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام آفریقا کارگردانی کرد. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت. شهاب حسینی یکی از بازیگران این فیلم است که تنها ده کلمه دیالوگ می‌گوید و کم دیالوگ‌ترین نقش اصلی عمرش را بازی می‌کند. منتقدان سینمای ایران آفریقا را در زمرهٔ آثار سینمای نئو نوآر ایران برشمرده‌اند. همچنین برخی هومن سیدی را ادامه دهنده سبک اصغر فرهادی می‌دانند (البته با دکوپاژ و قاب‌بندی‌های متفاوت و غیرکلاسیک) او هم چنین نویسنده و کارگردان تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده‌است.

 

 

از دیگر فعالیت‌های  هومن سیدی آموزش هنرجویان بازیگری در آموزشگاهش است. او در فیلم‌هایش بازیگران جدیدی مثل امیر جدیدی و یسنا میرطهماسب را به سینمای ایران معرفی کرد. فیلم‌های هومن سیدی در مقام کارگردان عبارتند از آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده. وی بعد از موفقیتهای داخلی و بین الملی، دکترای افتخاری کارگردانی از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت کرد. ساخته‌های هومن سیدی جوایز متعددی از جشنواره‌های فجر و ورشوی لهستان و جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و شانگهای چین و جشنواره فیلم شهر دریافت کرده‌اند.

 

 

b66015bb-8def-4916-a91b-075cfde671f8-862x1024

 

 

 

طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی

هومن سیدی و آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ بازیگرای نقش اول سریال دیدنی و عاشقانه راه بی پایان بودند و در همان زمان ها یعنی سال ۱۳۸۵ هومن سیدی با خانم آزاده صمدی ازدواج کرد ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۲ این دو بازیگر دوست داشتنی از هم جدا شدند.

 

 

 

61666593

هومن سیدی بعد از آزاده صمدی به دور از هرگونه هیاهو ازدواج کرده و صاحب دختری به نام نیل شده است.

 

 

منبع:بیتوته

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zxjn4