جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/13 11:30
کد خبر: 318

مصاحبه جذاب با افسانه پاکرو+تصاویر خانوادگی

افسانه پاکرو بازیگر زیبا و 35 ساله کشورمان دلیل ازدواج نکردن خود را علاقه و وابستگی زیادش به خواهرش عنوان کرد .

به گزارش ستاره پارسی؛ افسانه پاکرو متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ است و افسانه پاکرو اصالت ترکی دارد. افسانه پاکرو در اهواز به دنیا آمده است و افسانه پاکرو خودش را یک آبادانی می داند. حتی خیلی ها به  افسانه پاکرو می گویند که خونگرمی تو به دلیل جایی است که در آن بدنیا آمده ای.

 

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو بعد از گرفتن مدرک کاردانی و گذراندن دوره کلاس های حمید سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال ۸۳ انتخاب شد و پس از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را به دلیل این سریال به دست آورد.

 

از جمله فعالیت‌های هنری‌اش عبارتند از:

  • محکومین بهشت
  • پیدا و پنهان
  • رسم عاشقی
  • رویای خیس
  • محاکمه
  • زندگی شیرین
  • شیر و عسل و…
  •  

ارتباط صمیمی با خواهرش سعیده

افسانه در همـه زمینه‌ها حتّی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگ تر او که فاصله سنی آن‌ها یکسال اسـت. دو خواهر که از نظر خودشان، دوقلو هستند. علاقمندی‌هایشان، فعالیتشان و حتی لباس‌هایشان هم شبیه هم اسـت. جالب اسـت که دعای تحویل سال این دو خواهر هم یک چیز بود: «سلامتی و تندرستی».

 

او میگوید: بدلیل فاصله سنی کمی که داشتیم «یک سال» از بچگی مانند دوقلوها بودیم. لباس‌هایمان شبیه هم بود. حتی خاطرم اسـت زمانی که سعیده بـه مهد کودک رفته بود اینقدر اصرار کردم تا مـن را هم زودتر از موعد بـه مهد کودک فرستادند.

 

در اصل مـن دو سال مهد کودک رفتم. یک سال با سعیده، یک سال هم تنهایی. مدرسه هم که باهم بودیم و دقیقاً تا اول دبیرستان. ازآن جا بـه بعد راهمان تغییر کرد. مـن بـه هنرستان رفتم و گرافیک خواندم.

افسانه پاکرو

 

ازدواج و همسر افسانه پاکرو

او در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و در مورد ازدواج گفته است:

مـن و خواهرم هر وقت حرف ازدواج پیش می آید، تصمیم میگیریم با دو برادر ازدواج کنیم که وادار نشویم از هم جدا شویم. ولی تا هم اکنون خیلی بـه شکل جدی بـه ازدواج فکر نکرده‌ایم. جدا شدن از هم دیگر هم برایمان سخت بود. ولی کم کم باید بـه این قضیه جدی‌تر فکر کنیم.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

 

علایق

مـن و سعیده علاقه زیادی بـه خلبانی داشتیم ولی آن زمان برای خانمها خلبانی نبود؛ بنابر این وادار شدیم مهمانداری را انتخاب کنیم. حتی آن زمان که میخواستم این دوره را بگذرانم سنم خیلی کم بودو اجازه نمی دادند ولی آن قدر اصرار کردم که قبول کردند.

 

ولی جالب اسـت درست شبی که میخواستیم پرواز کنیم و لباس‌هایمان را دادند مـن انصراف دادم. ترسیدم هواپیما سقوط کند. فکر می‌کنم خانواده‌ام خوشحال شدند، ولی خب کسانی که با مـا همدوره بودند همین حالا یا مهماندار هستند یا خلبان. کلاً دوست‌های خلبان زیاد دارم.

 

شروع بازیگری

افسانه پاکرو می‌گوید: مـن در ۱۴ سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم اما قسمت نشد ،در واقع بخاطر درس و مشق ،خودم و خانواده ام خیلی با اینکار موافق نبودیم ،بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد ازآن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم کـه فکر می کنم این هم خواست خدا بود.

 

همکاری با ایرج قادری

پاکرو درباره فیلم محاکمه و همکاری با ایرج قادری می گوید:در این فیلم نقش دختر ایرج قادری را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود.

افسانه پاکرو

 

گفتگو با افسانه پاکرو

خودم اصلا فکرش را نمیکردم کـه بتوانم بـه این زودی بـه نتیجه برسم از این بـه بعد هم خودم را دست خدا سپردم البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم دراین راه صاحب سبک و با تجربه ای موفق باشم اما می دانم کـه اگر او نخواهد اصرار مـن بی مورد و بی نتیجه اسـت. در ادامه سوالاتی مهم از خانم پاکرو پرسیده ایم:

 

عاشق بازیگری هستید؟

بله، با تمام وجود اینکار را دوست دارم اما اگر روزی دیگر بازی نکنم خیلی ناراحت نمیشوم چون میدانم بـه صلاحم بوده و خواست خداوند بوده.

 

شهرت چقدر برایتان لذت بخش بوده ؟

از شهرت بیزارم. این را بدون اغراق میگویم. مـن واقعا بخاطر حس شهرت طلبی بـه سراغ این حرفه نیامدم.

 

پس دراین عرصه بـه دنبال چـه چیزی هستید؟

فقط این‌کـه بتوانم در نقش یک آدم بیگانه با خودم زندگی و حس و حال آن‌ها را جلوی دوربین تجربه کنم برایم لذت بخش اسـت و بس.

 

بـه شانس و اقبال خیلی معتقدید؟

نه آن قدر کـه تمام نشریات از زبان مـن بنویسند: تمام زندگی مـن شانس اسـت،کـه متاسفانه عده‌ای از نشریات نمی دانم بـه چـه دلیل اینکار را کردند. مـن نه بـه شانس و اقبال بلکه بـه مشیت الهی اعتقاد ویژه‌ای دارم.

 

گر روزی بخواهید ازدواج کنید و همسرتان از شـما بخواهد این شغل را کنار بگذارید چـه می کنید؟

اصلا بـه مقوله ازدواج فکر نمیکنم.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

 

او درباره این عکس نوشته: شاعری بود ‌کـه هرازگاهی از کنار پنجره اتاقم عبور می‌کرد و شعر هایش را می فروخت. شنیده ام از وقتی کـه رفته، شعرهایش را حراج کرده اند. افسانه پاکرو.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

 

او درباره این عکس نوشته: یه سال دیگه گذشت و مـن بـه این فکر میکنم کـه تـو زندگی همه ی چیز میگذره، چـه خوب، چـه بد، چـه آسون، چـه سخت و اونچه کـه می مونه خاطرات خوبه. برای هر لحظه از زندگیم کـه میگذره خداروشکر میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/y2r5z4