شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/02 09:03
کد خبر: 3280

لیلا حاتمی جزو زیباترین زنان جهان شناخته شد+عکس

فهرستی از زیباترین زنان خاورمیانه منتشر شده که نام لیلا حاتمی بازیگر کشورمان هم در این لیست دیده میشود.

لیلاحاتمی  در نهم مهر 1351 به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.لیلاحاتمی در سال 1377 با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می کند. وی دارای دو فرزند به نام های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می کند.در سال 1391 سفارت فرانسه طی بیانیه ای اعلام کرد نشان ادب و هنر درجه شوالیه توسط وزیر فرهنگ و ارتباطات این کشور به لیلا حاتمی اعطا شده است. «این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می شود.»

 


عکس دیده نشده از مونا فرجاد در حال آب تنی+عکس


 

لیلا حاتمی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه

انتخاب زیباترین زن سال همه ساله و در همه ی کشورها صورت می گیرد. در خاورمیانه نیز این اتفاق صورت می گیرد.در لیستی که به این منظور منتشر شده است نام  "لیلا حاتمی" یکی از بازیگران ایرانی که به تازگی جایزه نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کرده بود نیز در میان زیباترین زنان خاورمیانه وجود داشت.

 

با توجه به اینکه برخی از زیباترین زنان جهان در خاورمیانه زندگی می کنند، وجود چنین لیستی یکی از ملزومات مجله ها و رسانه های مد بنظر می رسد.

 

لیلا حاتمی

 


حمیرا ریاضی با چهره ی جدیدش همه را شوکه کرد +عکس


 

 

لیلا حاتمی در میان زیباترین زنان خاورمیانه

 

این لیست براساس میزان محبوبیت این چهره ها و نظر کارشناسان و منتقدان مختلف تنظیم شده است. نکته جالب توجه در این لیست حضور بازیگر محبوب ایرانی، لیلا حاتمی است.

 

لیلا حاتمی

 

لیلا حاتمی و همسرش 

همسر ملک عبدالله دوم و ملکه اردن در این لیست به عنوان زیباترین زن خاورمیانه برگزیده شده است. این ملکه 46 ساله علاوه بر زیبایی اش به فعالیت های انسان دوستانه اش نیز شهرت دارد.

 

منبع:نمناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e7992