پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/11 05:43
کد خبر: 3548

بی احترامی پیمان قاسم خانی به ریحانه پارسا خبرساز شد+فیلم

پیمان قام خانی:ریحانه پارسا هنرپیشه زن فیلمش این پتانسیل را دارد که هنرپیشه موفقی شود اما به شرطی که حاشیه هایش را کنار بگذارد.

ریحانه پارسا  بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد . ریحانه پارساجنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود  ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد . ریحانه پارسا در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت . 

 

 

 

 

ریحانه پارسا  متولد 4 اسفند 1377، بازیگر است. ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد.ریحانه پارسا در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید.

 

ازدواج و همسر

 

ریحانه پارسا  در تاریخ 22 اسفند ماه با  مهدی کوشکی  از بازیگران سینما ازدواج کرد.

 

ریحانه پارسا و همسرش

 

ریحانه پارسال و همسرش

 

 

 

شانس بزرگ زندگی ام

 

همیشه در زندگی بلندپرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم این بود که با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است.

 

نحوه انتخاب برای بازی در سریال پدر

 

من حدود 250نفر از کسانی که حتی برخی از آن‌ها در کارهای کمتر دیده شده، بازی کرده یا تئاتری بودند، برای این نقش تست داده بودند و خدا را شکر می‌کنم که توانایی‌های من به چشم آقای عنقا و توفیقی آمد.

 

بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

 

ریحانه پارسا از بازی در سریال پدر میگوید :

 

در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه‌ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می‌توانم خودم را نشان بدهم. البته یک نگرانی هم داشتم که نکند با کار قبلی آقای عنقا یعنی «تنهایی لیلا» و لیلای آن سریال مقایسه شوم.

 

  لیلا  یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌کند و من در این کار با چهره‌هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه که پیش از این سال‌ها مخاطب بازی‌های درخشانشان بوده‌ام، همبازی هستم و البته بازیگر خوب دیگری نیز که فعلا اجازه ندارم اسم او را بگویم، به زودی به کار می‌پیوندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45j5m3