جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/15 14:30
کد خبر: 371

ماجرای حرکت غیر اخلاقی میلاد کی مرام تا ممنوع التصویر شدنش

میلاد کِیْ مَرام بازیگر سینما، و تئاتر است.

به گزارش ستاره پارسی؛ میلاد کِیْ مَرام بازیگر سینما، و تئاتر است.میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت 1364 است.میلاد کی مرام در بندر انزلی متولد شده است. میلاد کی مرام  از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته  میلاد کی مرام  او از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است.وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است .

میلاد کی مرام

از موتورخانه تا کلاس بازیگری

با دیدن یک تئاتر عاشق بازیگری شد، و بدون تجربه وارد تئاتر شد جایز بهترین بازیگری منقطه فجر را گرفت، سپس به تهران آمد و در کلاس های سمندریان شاگرد مسعود کیمیای شد.

او مدت ها به علت نداشتن مکان زندگی در موتور خانه مدرسه کیمیایی زندگی می کرد.

 

از پیتزا فروشی تا بازیگری

 

همزمان با کلاس بازیگر در یک پیتزا فروشی کار می کرد که بصورت اتفاقی گلاب آدینه از مشتری های آنجا بود، همانجا خودش را معرفی می کند و از خانوم آدینه درخواست کار می کند

او از طریق گلاب آدینه برای بازی در سریال ایپزودیک خواستگاران سال 86 دعوت شد و در 50 قسمت با 24 نقش مختلف درخشید

میلاد کی مرام

عکس میلاد کی مرام 

 

شهرت

کی مرام با ایفای نقش در فیلم خط ویژه سال 92، امکان مینا سال 94 و شب هزار و یکم و سریال چرخ و فلک به شهرت رسید.

 

بازیکنی فوتبال

علاقه شدید هم به فوتبال داشت و با مازیار زارع، جلال حسینی و علیرضا رمضانی بازیکنان مشهور فوتبال هم مدرسه ای بود و خودش نیز مدتی خط حمله بازی می کرد.

ولی بخاطر مصدومیت مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

میلاد کی مرام

عکس های میلاد کی مرام

 

خانواده + والیبال

یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد و آخرین فرزند خانوده می باشد، عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفداران سر سخت ملون بندر انزلی است

 

علاقه به دایی

علی دایی را اسطوره مطلق فوتبال ماست، علاوه بر ایران ایشان را در اروپا و آسیا هم می شناسند، البته گرفتاری های هر دو ما زیاد است اما گهگاهی این عزیر را می بینم

میلاد کی مرام

ازدواج

میلاد کی مرام هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، می گه کم حرف و خیلی آروم هستم برا همین فکر میکنه کسی نیست با شرایط او کنار بیاد

 

افتخارات

دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی در فیلم ملکه

 دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم خط ویژه که به بیمارستان محک تقدیم شد.

 دارنده جایزه 3 سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانه سینما در سال 1393 که دیگر این فستیوال ادامه پیدا نکرد.

 

جزئیات ممنوع التصویر شدن میلاد کی مرام در تلوزیون 

مسئولان صدا و سیما از پخش تصاویر میلاد کی مرام در تیزرهای فیلم سینمایی «برف» جلوگیری کردند.  بانی فیلم نوشت: تیزری که هم اینک از فیلم روی پرده مهدی رحمانی در تلویزیون پخش می شود،بدون تصویر این بازیگر است. درحالیکه در تیزر اصلی «برف»، میلاد کیمرام نیز به عنوان یکی از بازیگران فیلم معرفی شده بود. گفته می شود این بازیگر به دلیل برخی حواشی که چند هفته گذشته برایش به وجود آمده فعلا در تلویزیون ممنوع التصویر است. چندی قبل نیز تصویر مهناز افشار از تیزرهای تلویزیونی فیلم «متروپل» حذف شده بود که بعد از رایزنی های فراوان پخش کننده این مشکل حل شد.

 

حرکت غیر اخلاقی میلاد کی مرام 

او از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته خودش او از شاگرد اولان کلاس مسعود کیمیایی است.وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و به تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی نیز علاقه مند است.او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد. میلاد کى مرام که این روزها نقش اصلى فیلم تازه کمال تبریزى با عنوان “امکان مینا” را بر عهده گرفته است ، همزمان بازى در فیلم دیگرى را به پایان رسانده است که این نقش آفرینى دچار حواشى جالبى شده است. ماجرا از این قرار است، میلاد کى مرام که در این فیلم نقش کوتاهى به عهده دارد و طبق قرار باید در دو سکانس بازى مى کرد. اولین سکانس بدون مشکل فیلمبردارى شد اما دومین سکانس که در آن کى مرام باید با یک بازیگر نه چندان شناخته شده درگیر مى شد مشکلاتى براى عوامل فیلم به وجود آورد. میلاد کى مرام پیش از فیلمبردارى این سکانس اعلام مى کند حاضر نیست از یک بازیگر ناشناخته فحش و کتک بخورد و این سکانس را بازى نمى کند. تلاش هاى کارگردان و دیگر عوامل نتیجه نمى دهد و این سکانس فیلمبردارى نمى شود.

حال کارگردان یا باید این سکانس ها را با یک بازیگر دیگر مى گرفت اما این کارگردان تصمیم جالبى گرفت و اعلام کرد همان یک سکانس فیلمبردارى شده را در فیلم قرار مى دهد و مسئولیت ناقص ماندن نقش به عهده کى مرام است. باید تا زمان نمایش فیلم منتظر ماند و دید آیا کارگردان بر سر حرفش خواهد ماند یا به طور کلى بازى این بازیگر را از فیلم خذف مى کند. پیش از این و قبل از انقلاب نیز بازیگران مطرح و قهرمانان فیلم هاى آن زمان حاضر به کتک خوردن از بازیگران ناشناخته و سیاهى لشکرها نبودند.

میلاد کی مرام

ازدواج و همسرش

میلاد کی مرام تاکنون  ازدواج  نکرده است و مجرد می باشد . اطلاعات بیشتر در این خصوص در دست نمی باشد.

چندی پیش عکسی از او در کنار ماهور الوند در صفحات اجتماعی منتسب به همسرش منتشر شده بود که این عکس مربوط به پشت صحنه یک فیلم سینمایی (ملی و راههای نرفته) بوده است.

عکس های دیدنی از میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/63zaz2