جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 06:21
کد خبر: 3985

ماجرای پیشنهاد بی شرمانه ی آقای کارگردان به ساناز طاری تا کشف حجابش+فیلم جنجالی

ساناز طاری که در سریال پدر درخشید حقایق تلخی را از زندگی کاری خود فاش کرد.

ساناز طاری بازیگر جوان 24 ساله که در سریال پدر خوش درخشید و همچنین بازی در گشت 2 نیز توانست موقعیت خوبی برای نمایش استعداد ساناز طاری باشد.  ساناز طاری   بازیگر جوان تئاتر، تلویزیون و سینما است.   ساناز طاری   دبیرستان را در هنرستان سوره به تحصیل پرداخته.  ساناز طاری   به تازگی با موضوع کشف حجابش حواشی بسیاری را به وجود آورده است.

 


 

 او در گفتگویی علل این اقدام عجیب را بازگو می‌کند.

ساناز طاری گفت : پس از سریال "شمعدونی" خوشحال بودم که وارد محیط کاری شدم که بسیار جالب است و بعد از آن هم به من چند فیلم سینمایی پیشنهاد داده شد.

من آن موقع یک دختر 19 ساله بودم و برای پیشرفت در کار بازیگری مرتب از دوستانم اطلاعات لازم را می پرسیدم.

ساناز طاری  مدعی شد فردی که تهیه کننده و کارگردان یکی از پروژه های کاری او بود به وی پیشنهاد غیر اخلاقی داد و او همیشه ساکت ماند چون نمی خواست پدرش که درواقع او ناموس پدرش بود موضوع را بفهمد اما روزی با خود تصمیم گرفت که حقایق را فاش کند.

روز شوم بستن قرارداد با ساناز طاری

ساناز طاری  در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

ساناز طاری  ، بازیگر کشورمان از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

دلایل رسانه ای نکردن حمله تهیه کننده به ساناز طاری

او در پاسخ به این سوال که چرا زودتر موضوع را رسانه ای نکرد؟ گفت : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

ساناز طاری  با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.

منبع: تی وی پلاس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mxr83