چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/28 06:08
کد خبر: 4056

بازیگر سریال "همگناه" کشف حجاب کرد و به شبکه های ماهواره پیوست+عکس جنجالی

عکس کشف حجاب آیتک جاویدنژاد بازیگر سریال همگناه در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و پیوستن او به یک شبکه ماهواره ای واکنش های مختلفی را در پی داشت.

بازیگر سریال "هم‌گناه" همزمان با پایان یافتن پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی با انتشار ویدئوی از خود نشان داد که کشف حجاب کرده است و آن طور که پیداست به یک شبکه ماهواره ای پیوسته است.


​جاویدنژاد در سریال "هم‌گناه" نقش الناز را بازی می‌کند که دوست شخصیت نیکی است.


​او به شبکه‌ای پیوسته که صدف طاهریان در آن برنامه اجرا می‌کند. صدف طاهران نیز چند سال پیش از ایران خارج شد.

 



 

وی بازیگری را با فیلم "یک دزدی عاشقانه" به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد.​ به جز این فیلم و سریال "هم‌گناه"، جاویدنژاد در کار شاخص دیگری حضور نداشته است.

 

سریال همگناه پر طرفدارترین سریال های شکه خانگی است.سریال همگناه طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده است.سریال همگناه با زیر گرفته شدنِ یک کارگر شهرداری شروع می‌شود و تا پایانِ قسمت هشتم، به اتفاقی که در این صحنه اُفتاده باز نمی‌گردد. سریال همگناه شخصیت‌ها متعددی دارد.بازیگر سریال همگناه کشف حجاب کرد.

 

آیتک جاویدنژاد

 

آیتک جاویدنژاد کشف حجاب کرد

آیتک جاویدنژاد، بازیگر سریال "هم‌گناه" همزمان با پایان یافتن پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌دهد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای پیوسته است.

 

آیتک جاویدنژاد

 

وی بازیگری را با فیلم "یک دزدی عاشقانه" به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال 1394 آغاز کرد.​ به جز این فیلم و سریال "هم‌گناه"، جاویدنژاد در کار شاخص دیگری حضور نداشته است.

رصد امروز ،یکی از بازیگر جوان و نوظهور سریال هم گناه آیتک جاوید است. آیتک جاویدنژاد، متولد ۹ مهر ماه، دختر پاییزی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس طراحی است که در زمینه سینما ، تئاتر و تلویزیون کار می کند و تاکنون چند فیلم و سریال نیز بازی کرده است

 

آیتک جاویدنژاد

 

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش مهداد جاویدنژاد معمار و طراح دکوراسیون است و یک خواهر نیز دارد علاوه بر بازیگری، به زبان انگلیسی نیز مسلط است.

 

خانم جاویدنژاد از بازیگران جوان و نو ظهور سینما و تئاتر است که را با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است.

 

در ادامه کارهای هنری، در آثاری چون سریال هم گناه ، فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، محصول ایران و ترکیه و … نقش آفرینی کرده است.

 

آیتک جاویدنژاد

 

بازیگر نقش الناز در سریال هم گناه

خانم آی تک برای اولین بار در سریالی به نام سریال هم گناه در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده که در شبکه خانگی به نمایش درآمد. او در این سریال در نقش الناز دوست روشنک حضور دارد که در این مجموعه در کنار ستاره های مشهور بازی کرده است.

 

گفتنی است مجموعه هم گناه هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. وی در نقش الناز دوست نیکی با بازی روشنک گرامی هنرنمایی می کند.

 

آیتک جاویدنژاد

 

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و همسر این هنرمند اطلاع دقیقی در دست نیست و خبری مبنی بر ازدواجش تاکنون منتشر نشده است

 

خانم جاوید نژاد علاوه بر بازیگری، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و استایل و با توجه به تناسب اندام و چهره خاص ایشان باعث شده تا فعالیت های مدلینگ و تبلیغاتی انجام دهد. از دیگر فعالیت های مدیریت آتلیه است و یک آتلیه دارد.

 

با اتمام سریال هم گناه ویدئویی از این بازیگر پخش شده است که با پیوستن به یک شبکه فارسی زبان کشف حجاب کرده است.

 

آیتک جاویدنژاد

 

عکس کشف حجاب کرده آیتک جاویدنژاد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ewky3