پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/17 17:30
کد خبر: 416

مصاحبه جالب و خواندنی با یکتا ناصر بازیگر محبوب

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

به گزارش ستاره پارسی؛ یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ است.یکتا ناصر متولد شده در تهران است.یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.یکتا ناصر پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است.یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

 

مصاحبه با یکتا ناصر

تجربه مادری

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. وقتی سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم ، خیلی بیشتر سعی می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

کلا جون دوست تر شدم ، سعی می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل همه پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

 

این که می گن ازدواج آدم و پخته می کنه ، کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به دلیل اینکه تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و همسر و دخترش سوفیا

 

خیلی هم لاغر شدید!

من به خاطر بارداری تونستم اون اندازه که دلم میخواد تو زندگیم لذت ببرم و غذا بخورم. سوسیس و چیپس و سیب زمینی و بستنی را خیلی دوست دارم .

دوران بارداری سوفیا خیلی بهم خوش گذشت و بعدش رژیم سختی گرفتم.

 

خودجوش یا به دکتر مراجعه کردین؟

من بدون دکتر ۲۲ کیلو لاغر شدم. سعی کردم مثل قبلم غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم.

کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ولی هر کسی می تونه بدنش و طوری که لاغر و چاق می شود را بفهمد.

یکتا ناصر

دوران بارداری یکتا ناصر و خواهرش

برای شما که بازیگر هستید این ترس وجود نداشت که الان که چاق شدم نکنه به اون دوران برنگردم؟ یا لاغر نشم؟

ترسیده بودم ولی زمانی ترسم شروع شد که کاری از دستم بر نمیومد. شاید یکی از رموز موفقیتم این بود که لباس هایی که در کوچکترین سایزم داشتم و نگه داشتم و به جای اینکه برم لباس جدید بخرم به خودم می گفتم که تو باید اندازه این لباس بشی. تا جایی که ممکن بود لباس جدید نمی خریدم.

 

مشکلات فضای مجازی

خیلی ها تو اون مدت من و مورد لطف و انرژی قرار دادند!!! و حتی الان که عکس های جدیدم منتشر میشه فکر می کنن که برای قبل بوده.

البته خدارا شکر جز اون دسته از بازیگرانی که زیاد اذیتم کنند نیستم ولی کلا این مشکلات به خاطر زمان اضافه و بیکاری یک عده است که زندگی شون را با چیزهای منفی ، حسادت و غرض ورزی پر می کنند که آسیب اون رو هم در درجه اول خودشون می بینند. البته من هم اون هارا ریپورت و بلاک می کنم چون کاری از دستم برنمیاد. برای اون ها آرزو دارم انقدر خوشبخت باشن که فرصت حسادت و غرض ورزی نداشته باشند.

یکتا ناصر

عکس یکتا ناصر

خیلی چیزهایی که در مردم مورد بازیگران قضاوت می کنند این است که : ” مثلا مگه میشه یکتا ناصر ازدواج کرده ، بچه دار شده و تو خونه غذا درست کنه ” ؟

من غذا درست کردن خیلی دوست دارم و قیمه خیلی خوب درست می کنم. البته بعد از سوفیا خیلی کمتر شده چونکه منوچهر هادی مدام سرِ کار بوده و فقط یه نصفه روز کنارم بوده. اول عاشقانه بود بعد آینه بغل و دل. من هم اگه غذا درست می کردم طبیعتا نمیتونستم انقدر لاغر بشم!!!

 

مراقبت از سوفیا

مادرم پدرم ، برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام. چند ماهه که یه دلِ سیر نخوابیدم!

 

چرا خانم های بازیگر بعد از ازدواج کمتر بهشون پیشنهاد بازی می شود ؟ آیا این موضوعات ربط داره به هم؟

این تجربیات به نظرم تجربیات شخصیه و نمیشه همه زندگی ها به هم تعمی داده بشه.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و منوچهر هادی

برای شما پیش اومد؟

من بلافاصله بعد از اینکه بچه دار شدن به دلیل اینکه اولین فیلمی که بازی کردم فیلم همسرمه من خیلی گزینه خوبی نیستم برای اینکه به این سوال جواب بدم به دلیل اینکه همسرم کارگردانه و در فیلم همسرم بازی کردم پس گزینه خوبی برای تحلیل این ماجرا نیستم.

به نظرم این موضوع به روند مریض سینما و تلویزیون و تغییر رویکردشان در برهه های زمانی مختلف مربوط هست که یک عده در دوره ای کار می کنند و دوره ای کنار گذاشته می شوند و ربطی به ازدواج یا طلاق آن ها ندارد.

 

خیلی از همکاران شما مانند بهنوش بختیاری در جشنواره فجر یا مهران احمدی در برنامه زنده گفته اند که در مهمانی ها نقش ها را انتخاب می کنند. واقعا اینطوریه به نظر شما ؟

خب کسی می تونه این حرف و بزنه که خودش تو مهمونی انتخاب شده و بیاد از نحوه انتخاب خودش حرف بزنه. به دلیل اینکه برای من همچین اتفاقی نیافتاده نمیتونم در این مورد تِز بدم! شاید منظورشون این بوده که هر کس آشناهای خودش و انتخاب می کنه!

 

این موضوع صحت داره؟

آره به این معنا وجود داره.

من فکر می کنم این موضوع بیشتر از اینکه تقصیر کارگردان ها باشه بیشتر تقصیر تهیه کننده ها ست. یا الان اسپانسرها.

یکتا ناصر

 

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش.

من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش و دارد.

 

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

نه …اصولا من حسرت هیچ چیز در زندگی و نمی خورم. به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/74pgd4