چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/19 13:30
کد خبر: 444

مصاحبه ای جذاب با همای پایتخت(ریما رامین فر)+تصاویر خانوادگی

ریما رامین‌فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.

به گزارش ستاره پارسی؛ ریما رامین‌فر زاده ۵ فروردین ۱۳۴۹ است. ریما رامین‌فر در تهران متولد شده است.ریما رامین‌فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.ریما رامین‌فر فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر می‌باشد. ریما رامین‌فرکار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.

ریما رامین فر

ریما رامین فر: کاش مثل هما بودم… 

امیر می‌گوید کاش شبیه هما بودی

بعضی‌ها به من می‌گویند احتمالا به لحاظ رفتاری شباهت زیادی به هما داری، درحالی‌که این‌طور نیست؛ من برخلاف هما زنی استرسی هستم، خیلی زود دلشوره می‌گیرم و نمی‌توانم در شرایط بحرانی با آرامش و بدون غرغر تصمیم بگیرم، شاید به همین خاطر است که هروقت امیر سریال پایتخت را تماشا می‌کند، می‌گوید ای‌کاش شبیه هما باشی و انقدر آرامش داشته باشی. (باخنده)

 

ریما رامین فر

عاشق رستوران‌های شمال هستم

به نظر من مردم شمال، خونگرم و مهربانند به همین خاطر از هم‌نشینی با آنها خوشحال می شوم، آنها ضمن داشتن فرهنگ غنی، از تنوع بی‌نظیر غذایی هم برخوردار هستند، به همین خاطر از خوردن غذاهای شمالی واقعا لذت می‌برم.

 

همسرم موافق و پسرم مخالف پایتخت است

راستش را بخواهید پسرم برخلاف همسرم چندان موافق بازی‌ام در سریال پایتخت نیست و به نبودنم در خانه معترض است؛ من هم چند باری گفتم این بار در این مجموعه حضور پیدا نمی‌کنم اما هربار که سریال شروع به ساخت می‌شود، قلب من هم به تپش می‌افتد؛ چراکه بعد از گذشت سال‌ها دیگر خانواده معمولی به خانواده دوم من بدل شده و دلم برای آنها تنگ می‌شود، برای همین سعی می‌کنم آیین را متقاعد کنم که دوری‌ام را تحمل کند؛ هرچند در این راه نمی‌توانم منکر حمایت‌های همسرم شوم؛ او قدرت پذیرش نقش‌هایی از این دست را در من ایجاد می‌کند، مسوولیت‌های آیین را می‌پذیرد و خیالم را راحت می‌کند.

 

همسر و مادر بودن برایم از همه‌چیز مهم‌تر است

در زندگی همه‌چیز به اولویت‌های افراد باز می‌گردد، اولویت من همیشه خانواده‌ام بوده، به همین خاطر وقتی ازدواج کردم آن چیزی که برایم از بازیگری مهم‌تر بود، همسر امیر جعفری بودن و بعد از آن مادر شدنم بود؛ به همین خاطر هیچ‌وقت بازیگری برایم آنقدر مهم نبوده که بخواهم به خاطر آن برای همسر و پسرم کم بگذارم. در کل من فرد خانواده‌دوستی هستم و بودن در کنار خانواده‌ام به‌مراتب بیش از هر چیز دیگری برایم ارزشمند است.

ریما رامین فر

ریما رامین فر و همسر و پسرش در رستوران

نکته جالب در مورد تولد همسرم امیر و پسرم آیین این است که هر دو متولد شهریورماه هستند؛ آیین شش شهریور سال ۱۳۸۶ به دنیا آمد و امیر هم متولد دهم این ماه است؛ با این اوصاف باید به من حق بدهید که عاشق ماه شهریور باشم. البته من خودم متولد فروردین هستم.

 

علاقه ریما رامین فر به سفر

من عاشق سفر کردن هستم؛ به همین خاطر از هر فرصتی برای سفر رفتن استفاده می‌کنم. از وقتی بچه‌دار شدیم سبک سفرهای مان هم تا حدی تغییر کرده و سعی می‌کنیم جاهایی را انتخاب کنیم که به پسرمان هم در آنجا بیشتر خوش بگذرد.

ریما رامین فر

رابطه ریما رامین فر با پسرش

هرگز از پسرم غافل نمی‌شوم

خوشبختانه بچه‌ها با تکنولوژی روز آشنایند. در تمام ۵۰ روزی که برای پروژه پایتخت ۳ از آیین دور بودم از طریق وایبر و وی‌چت با هم تماس داشتیم. درباره اتفاقاتی که در طول روز داشتیم صحبت می‌کردیم. برای هم عکس و پیامک می‌فرستادیم. بیوگرافی ریما رامین فر

 

به هر طریقی سعی می‌کردم به او نزدیک و در جریان کارها و برنامه‌هایش باشم. خیلی تلاش کردم تا با آیین رفاقت داشته باشم و او بتواند در هر شرایطی روی من حساب کند.

البته نمی‌گویم در این زمینه صددرصد موفق بودم اما تمرین می‌کنم تا هر لحظه موفق‌تر باشم، بنابراین در این زمینه مطالعه می‌کنم. کتاب‌های روانشناسی می‌خوانم. دوست خوبی دارم به نام شهرناز نورمحمدی که در این زمینه از او مشاوره می‌گیرم و هر بار که به مشکلی می‌خورم از راهنمایی‌هایش استفاده می‌کنم. به مقایسه قابلیت‌های بچه‌ها باور ندارم چون اعتماد به‌نفس آنها را از بین می‌برد.

هر کودکی ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد که باید برای تقویت آن تلاش کرد. بنابراین به رخ کشیدن موفقیت‌های کودکی به کودک دیگر کار بسیار اشتباهی است که اثراتی منفی روی کودک دارد.

اصولا قضاوت کردن کار خوبی نیست مخصوصا اگر شما کودکی را قضاوت کنید که از توانایی‌ها و استعدادهای نهفته‌اش بی‌خبرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/r3wy52