سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/23 18:00
کد خبر: 8442

نگار جواهریان به طرز عجیبی سانسور شد+عکس

رفتار عجیب با نگار جواهریان همه را شوکه کرد.

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. نگار جواهریان تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد. نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال 95 ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد. نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان بعد از حدود سه سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام نوردخت شدند.

تصویر نگار جواهریان در بیلبوردهای تبلیغاتی سریال «خاتون» دچار ممیزی و اصلاح شد.

تصاویری که منتشر شده عکس های سریال خاتون است که در بیلبوردهای شهری موهای نگار جواهریان در آن سانسور شده است و موهای وی  پیدا نیست.سانسور موی بازیگران زن پیشتر هم سابقه داشته است و این بار موهای نگار جواهریان سانسور شده است.

نگار جواهریان

سریال خاتون با بازیگری نگار جواهریان

سریال خاتون به تهیه کنندگی علی اسدزاده ساخته شده است. داستان این سریال از سال ۱۳۲۰ آغاز می شود و درباره خانواده ای است که «در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می شود.»

سریال پربازیگر خاتون با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و مهران مدیری جلوی دوربین رفته است.

نگار جواهریان

سریال خاتون تینا پاکروان

از سریال خاتون به عنوان سریالی «درام، تاریخی و عاشقانه» یاد شده است، این سریال همچنین برای سنین ۱۲ سال به بالا رده بندی شده است. تینا پاکروان سابقه ساخت فیلم های لس آنجلس تهران، نیمه شب اتفاق افتاد و خانوم را دارد و در فیلم های بی وزنی، سارا و آیدا، خانه کاغذی و متروپل تقش آفرینی کرده است

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

نگار جواهریان

رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.

نگار جواهریان

در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی، “خندوانه” بهترین برنامه ورزش و سرگرمی سال 94 از نگاه مخاطبان شد. در بخشی از برنامه سه ستاره برگزیدگان برنامه های ورزش و سرگرمی معرفی شدند و برنامه خندوانه بهترین برنامه تلویزیون در این بخش شناخته شد. پس از خندوانه، برنامه نود و محله گل و بلبل برنامه های برگزیده مردم معرفی شدند.

نکته جالب توجه در بخش این بود که رامبد جوان هنگام قدردانی از خانواده اش بعد از نام بردن از پدر، مادر و خواهرش از نگار جواهریان نیز به عنوان یکی از اعضای خانواده اش تشکر کرد.

نگار جواهریان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rmvy3