پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/21 14:30
کد خبر: 492

جنجال جدید ریحانه پارسا و انتقاد مردم

ریحانه پارسا بازیگر 25 ساله کشورمان است.

به گزارش ستاره پارسی؛ ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. ریحانه پارسا  در سال  ۱۳۷۲ به دنیا آمد.  مدرک ریحانه پارسا لیسانس بازیگری می باشد.ریحانه پارسا متولد تهران است.ریحانه پارسا بازیگر 25 ساله کشورمان است.

 

 ریحانه پارسا بازیگر جوان کشورمان که در فیلم خوب , بد , جلف 2 بازی کرده است با حرکات عجیب و دلبریها و عشوه گریهایش در این نشست خبری ,خبر ساز شد !

در این خبر به ماجرای عشوه و چشمک ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون در نشست خبری فیلم خوب بد جلف را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

ریحانه پارسا

 

نشست خبری فیلم «خوب بد جلف ۲ ارتش سری» با حضور پیمان قاسم‌خانی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا و … چهارشنبه شانزدهم بهمن‌ ۹۸ در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. اما حرکات ریحانه پارسا در این مراسم سوژه عکاسان شد و در همین رابطه کلیپی در فضای مجازی از عشوه و دلبری های ریحانه پارسا منتشر شد که واکنش بسیاری در پی داشت.

 

عکس های زیر مربوط به نشست فیلم خوب بد جلف ۲ از ریحانه پارسا است:

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

در همین نشست خبری پیمان قاسم‌ خانی به شوخی به ریحانه پارسا گفت: خل‌ بازی‌های معمولت را بگذار کنار! عکسهایی که دیدید مربوط به عشوه و دلبری های ریحانه پارسا در نشست خبری فیلم خوب بد جلف ۲ بود،

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/r3wv52