پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/25 14:30
کد خبر: 572

ازدواج خانوم بازیگر در زیر آب +تصاویر شیوا طاهری

شیوا طاهری بازیگری است که با اولین بازی اش در یک سریال تلویزیون به شدت درخشید و تبدیل به یکی از چهره های نو ظهور سینما و تلویزیون شد . اگر می خواهید درباره زندگی هیجان انگیز این هنرمند و ماجرای ازدواجش در زیر آب بیشتر بدانید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش ستاره پارسی؛ شیوا طاهری در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۶۹  متولد شد.شیوا طاهری در تهران به دنیا آمد.شیوا طاهری لیسانس کامپیوتر (مهندسی نرم افزار) دارد .شیوا طاهری مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته ارتش است و با حمایت او وارد عرصه هنر شده است. پدر شیوا طاهری نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش هم است و یک کتاب هم به نام “مروارید” دارد که سال ۷۶ آن را چاپ کرده است.

 

فیلمی که این روز ها از ازدواج شیوا طاهری در زیر آب منتشر شده خبر از خواستگاری و ازدواج این بازیگر در اعماق دریا را داد. شیوا طاهری بازیگر ، ورزشکار و عکاس است و با سریال گذر از رنج ها در اولین حضورش در تلویزیون به شهرت رسید . به بهانه انتشار خبر ازدواج شیوا طاهری با زندگی این هنرمند در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور بیشتر آشنا شوید.

 

بیوگرافی شیوا طاهری

شیوا طاهری از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده . و با حمایت پدرش و اتکا به توانمندی خودش به دفتر فریدون‌ حسن‌پور‌ ، کارگردان سریال گذر از رنج ها رفت و توانست در تست بازیگری قبول شود و نقش دنیا را در این سریال بازی کند.

شیوا طاهری درباره تجربه بازی در سریال گذر از رنج ها می گوید : لطف خدا بود که در اولین کارم با گروهی حرفه‌ای کار کنم و این موضوع سبب آرامش روحی و جسمی من در این سریال بود.

شیوا طاهری درباره نقش زیاد فریدون‌ حسن‌پور، در موفقیتش گفته: من شاگرد مکتب حسن پور هستم و او به من بازیگری یاد داد و کار با او و شروع فعالیتم در یک سریال الف ویژه من را خیلی پرتوقع کرد.

 

ورزش مورد علاقه و غواصی شیوا طاهری

 

غواصی کلا شغل خانوادگی ماست . پدرم غواص ارتش بود و کارهایی که ما می کنیم در حقیقت سوسول بازیه!

شیوا طاهری

من فوبیای فضای بسته داشتم و با ترسم مقابله کردم و رفتم دوره های غواصی را در مجموعه و نمایندگی رسمی SSI دیدم و الان خیلی از دوره های غواصی را گذراندم از جمله عکاسی و فیلمبرداری زیر آب.

اتفاقا SSI به من پیشنهاد داده که به عنوان تنها نماینده و سفیر فرهنگی در ایران فعالیت کنم و من دارم روی این موضوع فکر می کنم.

البته من به جز غواصی خیلی خوب و تخصصی یوگا هم کار می کنم و بسیار به این ورزش علاقه دارم.

 

شیوا طاهری

ماجرای ازدواج شیوا طاهری

ازدواج شیوا طاهری در زیر آب انجام شده است!

شیوا طاهری با انتشار ویدیویی جالب از خواستگاری و ازدواج زیر آب خود خبر دارد. اما با توجه به ویدئو هایی که از ازدواج شیوا طاهری به صورت تک نفره منتشر شده ، بنظر می رسد آن ها زمستان سال ۹۷ ازدواج کرده اند.

شیوا طاهری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/e45nm4