پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/29 13:30
کد خبر: 644

تصاویر مهناز افشار و دخترش در چهارشنبه سوری

مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

به گزارش ستاره پارسی؛ مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است.مهناز افشار متولد تهران است.مهناز افشار هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت.مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

 

مهناز افشار بازیگر زن ایرانی مدتی است که به همراه دخترش به خارج از کشور مهاجرت کرده و به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی یکی از شبکه های ماهواره ای فعالیت می کنند. به تازگی مهناز افشار پست جدیدی از جشن چهارشنبه سوری در روزهای کرونایی و در کنار دخترش لیانا منتشر کرد. در قسمت زیر تصویری از چهارشنبه سوری مهناز افشار دخترش لیانا را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصویر در پرشین وی همراه ما باشید.

مهناز-افشار-دخترش-لیانا-3

مهناز افشار دخترش لیانا

مهناز افشار با انتشار این تصویر نوشت:

و برای اولین سال بدور از عزیزانم چهارشنبه سوری رو با یک درد مشترک جهانی گذروندیم سرخی رو از آتش گرفتیم و زردی رو به آتش دادیم به امید اینکه نوروز ما جهان رو زیبا کنه و همه مردم جهان در امان باشند

مهناز افشار

مهناز افشار دخترش لیانا

 

حواشی طلاق مهناز افشار

در سال ۱۳۹۳ جمعیت هلال احمر ایران به دلیل تصاحب اموال آن سازمان و واردات شیر خشک فاسد از یاسین رامین، همسر مهناز افشار و فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت محمود احمدی‌نژاد شکایت کرد. در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ یاسین رامین بازداشت شد. او به واردات شیر خشک فاسد از طرف شرکت رشد در آلمان متهم بود که با شکایت این سازمان، به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی بازداشت شد.

 

این مساله و حاشیه‌ها برای مهناز افشار و زندگی شخصی‌اش ادامه داشت و او تحت فشارهای مطرح شده در آذر ماه ۹۷ اعلام کرد که همسرش از آنچه او «شایعه پراکنی» دربارهٔ پرونده شیر خشک و مهریه میلیاردی افشار می‌داند، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

اما سرانجام در اردیبهشت ۱۳۹۸ یاسین رامین در دادگاه بدوی به رد مال بین یک تا ۲ میلیون یورو با ثبت شرکتی به نام رشد در آلمان و ۱۷ سال زندان (۷ سال زندان قطعی) محکوم شد و مهناز نیز از یاسین رامین طلاق گرفت و به همراه دخترش به خارج از کشور مهاجرت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wozv4