پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/02 15:30
کد خبر: 676

حقایق جالب زندگی حرفه ای کایلی جنر ستاره مشهور اینستاگرام

با جزئیات خواندنی از زندگی شخصی و حرفه ای کایلی جنر جوانترین میلیاردر دنیا و یکی از ستاره های برتر اینستاگرام آشنا شوید.

به گزارش ستاره پارسی؛ کایلی کریستن جنر (انگلیسی: Kylie Kristen Jenner) زاده ۱۰ اوت ۱۹۹۷ است.کایلی جنر مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا است.کایلی جنر در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان در شبکه ئی!کایلی جنر همراه با خانواده‌اش نقش ایفا کرد.کایلی جنر در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز، کایلی و کندال جنر را به دلیل نفوذ قابل توجهی که در بین نوجوانان داشتند، جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار معرفی کرد.

کایلی جنر

کایلی جنر ستاره تلویزیونی رئال، مدل و طراح مد و همچنین صاحب کمپانی آرایشی کایلی بیوتی است و یکی از پرمخاطب ترین ستاره های اینستاگرامی است که در لیست ده نفر اول قرار دارد. در زیر با بیوگرافی کایلی جنر جوانترین میلیاردر دنیا بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

دوران کودکی و اوایل زندگی کایلی جنر

کایلی کریستن جنر متولد ۱۰ام آگوست سال ۱۹۹۷ در لس آنجلس، کالیفرنیا است. پدر او بروس جنر (هنوز با جراحی تغییر جنسیت به عنوان کیتلین جنر شناخته نمی شد.) برنده مدال طلای المپیک در رشته ورزش های ده گانه و مادر او کریس جنر است و به گزارش پرشین وی هر دو والدین او از شخصیت های تلویزیونی هستند.

کایلی کوچکترین فرزند از خانواده بزرگ والدینش است، او یک خواهر تنی به نام کندال جنر (سوپرمدل معروف) دارد و از طرف پدری دارای سه برادر ناتنی به نام های برت، برندون و برادی جنر است و یک خواهربزرگ ناتنی به نام کیسی دارد. از طرف مادری نیز سه خواهر بزرگتر ناتنی به نام های کورتنی، کیم و کلویی کارداشیان و یک برادر ناتنی به نام راب کارداشیان دارد.

کایلی جنر

وی ابتدا به مدرسه سیرا کنیون (Sierra Canyon) می رفت ولی در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت در خانه درس بخواند. وی در جولای سال ۲۰۱۵ ، دیپلم دبیرستان خود را از مدرسه لائورل اسپرینگ در اوهای- کالیفرنیا دریافت کرد.

کایلی جنر

حرفه شغلی کایلی جنر

کایلی جنر حرفه تلویزیونی خود را از سال ۲۰۰۷ آغاز کرد، وی به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال تلویزیونی رئال و مشهور خانوادگی به نام “پا به پای خانواده کارداشیان” حضور داشت. وی همچنین در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی که بیشتر روی خواهرانش کورتنی و کلویی متمرکز بود نیز شرکت داشت.

این ستاره اینستاگرامی در آگوست سال ۲۰۱۰ حرفه مدلینگ خود را با حضور در شو تبلیغاتی “Sears “Crush Dream آغاز کرد و همچنین به دنبال کردن حرفه بازیگری پس از اتمام تحصیلاتش علاقه نشان داد. در ۶ام آگوست سال ۲۰۱۱ او و خواهر کندال با هم مجری گری برنامه “Glee: The 3D Concert Movie” را در سالن تئاتر ریگنسی ویلج در وست وود- کالیفرنیا عهده دار شدند و در ۱۲ام مارس سال ۲۰۱۲ با بازیگران مجموعه فیلم های معروف “بازی های گرسنگی” در لس آنجلس- کالیفرنیا مصاحبه کردند.

کایلی جنر

در سال ۲۰۱۱ کایلی به همراه خواهرش کندال برای امضا دو لاک ناخن از برند OPI، که به نام “Rainbow in the S-kylie” و “Wear Something Spar-kylie” نامیده شدند، توانستند مبلغ هنگفتی پول کسب کنند. این دو خواهر معروف در فوریه سال ۲۰۱۳ کالکشن “کندال و کایلی” را با همکاری برند “PacSun” روانه بازار کردند.

دو خواهر نوجوان به دنبال کالکشن پوشاک، در ژوئن سال ۲۰۱۳، کالکشن جواهرات کندال و کایلی را ارائه دادند و در فوریه سال ۲۰۱۴ با همکاری استیو مدن از برند Madden Girl line، از کالکشن کیف و کفش خود رونمایی کردند.

کایلی جنر

در سال ۲۰۱۳ کایلی جنر در موزیک ویدیو “Find That Girl” از گروه موسیقی “The Boy Band Project” حضور پیدا کرد. در طی سال های بعدی، او در موزیک ویدیوهای مختلفی نظیر “Recognize” و “Come and See Me” خواننده و رپر کانادایی با نام هنری PartyNextDoor ، موزیک ویدیو “Blue Ocean” جیدن اسمیت و موزیک ویدیو “Stimulated” و “Dope’d Up” با خوانندگی تیگا، حضور داشت. وی در سال ۲۰۱۸ نیز در موزیک ویدیو “Stop Trying To Be God” با خوانندگی تراویس اسکات، شریک زندگی فعلی اش، بازی کرد.

 

در سال ۲۰۱۴ کایلی جنر و خواهرش کندل یک رمان علمی- تخیلی به نام “شورشیان: شهر ایندرا” منتشر کردند که این رمان توسط خوانندگان مورد نقد قرار گرفت چرا که نویسنده پنهان پشت اثر، نویسنده ای به نام مایا اسلوان بود.

در ۱۵ام ژوئن سال ۲۰۱۴ کایلی برای اولین بار به عنوان بازیگر در فیلم تبلیغاتی برای شو “Much Music Video Awards” حضور پیدا کرد که در این برنامه در کنار خواهرش کندال، کار مجری گری برنامه را نیز انجام می داد. این دو خواهر در ۱۷مه سال ۲۰۱۵ در مراسم اهدای جوایز بیلبورد، به گزارش پرشین وی اجرای نهایی مراسم به خوانندگی شوهر خواهرشان کانیه وست را به حضار در سالن معرفی کردند.

در سال ۲۰۱۵ ، کایلی به صورت انفرادی خط تولید اکستنشن مو به نام “Kylie Hair Kouture” را با همکاری برند “Bellami Hair” افتتاح کرد و در ماه مارس همین سال تبدیل به دومین سفیر تبلیغاتی برند مراقبت پوست “Nip Fab” شد. در پاییز سال ۲۰۱۶ نیز به عنوان چهره تبلیغاتی برند پوشاک ورزشی پوما (PUMA) معرفی شد.

کایلی جنر

 

در ژوئن سال ۲۰۱۵ کایلی و خواهرش کاندال در طی همکاری با برند پوشاک بریتانیایی Topshop ، خط تولید پوشاک خود به نام “Kendall Kylie” را افتتاح کردند. در سپتامبر همین سال کایلی همگام با افتتاح خط تولید رژلب های معروفش به نام “Kylie Lip Kit” که در موفقیت تجاری او سهم بزرگی را ایفا می کند، وب سایت شخصی و همچنین اپلیکیشن سبک زندگی پولی خود را راه اندازی کرد.

در سال ۲۰۱۹، کایلی پس از موفقیت قابل توجه خود در خط تولید لوازم آرایشی به خصوص کیت های رژلب،  در ۲۲ام ماه مه ۲۰۱۹ خط تولید محصولات مراقبت پوست خود را تحت نام “Kylie Skin” افتتاح کرد. آیتم های این برند در حال حاضر شامل محصولات شستشو صورت، اسکراب، مرطوب کننده و پدهای پاک کننده آرایش است.

کایلی جنر

تاثیرگزارترین نوجوانان دنیا

در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ مجله تایم، نام خواهران جنر را در لیست تاثیرگزارترین نوجوانان دنیا ذکر کرد و اشاره کرد آنها تاثیر قابل توجهی در بین جوانان در شبکه اجتماعی دارند. وی در حال حاضر با بیش از ۱۴۰ میلیون فالوور در شبکه اجتماعی یکی از پرمخاطب ترین پیج های شبکه اجتماعی را در دنیا دارد.

در سال ۲۰۱۷ مجله فوربس نام کایلی جنر را در لیست ۱۰۰ فرد تاثیرگزار دنیا گذاشت و وی تبدیل به جوانترین شخصی شد که تاکنون در این لیست جای گرفته است. در همین سال وی سریال مخصوص خود به نام “زندگی کایلی” را آغاز کرد که در ۶ام آگوست سال ۲۰۱۷ شروع شد.

طبق گزارش مجله فوربس ثروت کایلی جنر به ۱ میلیارد دلار می رسد و با در نظر گرفتن این ثروت در ۲۱ سالگی، وی جوانترین میلیاردر دنیا شناخته می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/399773