چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/05 16:30
کد خبر: 737

گریه محسن افشانی برای عشق اولش در برنامه زنده+عکس عشقش

فیلم شکست عشقی محسن افشانی و نلی والنتینو که محسن افشانی با حضور در برنامه زنده شبکه نسیم و گریه بخاطر شکست عشقی که واکنش نلی نیکول والنتینو نامزد وی را در برداشت.

به گزارش ستاره پارسی؛ محسن افشانی زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ است.محسن افشانی در روستای وانشان گلپایگان متولد شده است.محسن افشانی بازیگر ایرانی است.پس از انتشار ویدئویی در اینستاگرام محسن افشانی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود پلیس فتا وارد عمل شد و به دستور مقام قضایی محسن افشانی دستگیر و روانه زندان اوین شد. پس از بازداشت محسن افشانی،ویدئو از صفحه اینستاگرام افشانی حذف شد.

 

شکست عشقی محسن افشانی

فیلم شکست عشقی محسن افشانی و نلی والنتینو که محسن افشانی با حضور در برنامه زنده شبکه نسیم و گریه بخاطر شکست عشقی که واکنش نلی نیکول والنتینو نامزد وی را در برداشت.

محسن افشانی با حضور در برنامه دلویزیون که از شبکه نسیم پخش می شود، وی در رابطه با سوالی در مورد علت طلاق و جدایی هنرمندان ، علت را شرایط کاری بازیگران عنوان می کند. در ادامه مجری برنامه می پرسد : شما در ۲۸ سالگی عشق را تجربه کرده اید؟ افشانی پاسخ می دهد : بله عشق را تجربه کردم ، من یک عشق گمشده دارم که منجر به ازدواج نشد. پس از پخش کلیپ این گفتگو ، دختری بنام نلی والنتینو مدعی شد که من معشوقه محسن افشانی بوده ام و رابطه ما به ازدواج ختم نشد.

محسن افشانی

عکس عشق محسن افشانی

محسن افشانی با انتشار عکسی این ادعا را کذب دانست و اعلام کرد :

روی صحبت من با خانمی به اسم س.خ.ت بود! لطفا کسی به خودش نگیره. وی ادامه داد : چقدر بعضى آدما میتونن فرصت طلب باشن!!! من دلم براى کسى تنگ شده که خاطرات خوبى باهاش داشتم؛ و این موضوع ناخودآگاه در برنامه اى مطرح شد! حالا بعضى ها دارن به نفع خودشون این موضوع رو برمیدارن و براى خودشون و شهرتشون جولان میدن! کسى رو که بهشون علاقه مند هستم به اختصار س.ت.خ هستند و سایرین مدعیان این اتفاق هستند. ممنون

نلی نیکول والنتینو بازیگر ایرانی – آمریکایی متولد ۲۶ ژوئن سال ۱۹۹۵ در کالیفرنیای آمریکاست. در برخی از سایت های آمریکایی نوشته بودند که وی در چند فیلم ایرانی بازی کرده است.

محسن افشانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m8xb2