جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/07 15:00
کد خبر: 773

تصاویر جدید جنیفر لوپز و معشوقه 24 ساله اش

کاسپر اسمارت پسر 24 ساله ایست که به عنوان یک رقاص در موزیک ویدیوهای زیادی حضور داشته و سابقه همکاری با خود جنیفر لوپز و بیانسه را نیز دارد.

به گزارش ستاره پارسی؛ جنیفر لوپز نخستین نقش اساسیاش در فیلم «در رنگ‌های زنده» (محصول ۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز نخستین فیلم سینمایی که در آن نقش اول را داشت، با نام سلنا به اجرا درآمد. این فیلم در خصوص هنرمندی آمریکایی به نام سلنا ساخته شده بود. فیلم بعدی که بر شهرت جنیفر لوپز افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن  جنیفر لوپز دستمزدی معادل یک میلیون دلار دریافت کرد. جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به نخستین بازیگر زن لاتین‌تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال چنین دستمزد بالایی را برای بازیگری دریافت کرده بود. جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرد و نخستین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود.

رابطه این دو خیلی زود لو رفت و همه از ارتباط آنها مطلع شدند. یکی از دوستان جنیفر اعلام کرده است که جنیفر و کاسپر از این ارتباط خوشحال و راضی هستند و کاملا عاشق یکدگیر شده اند.

این تصاویر مربوط به چند روز پیش است که آنها در حال رفتن به یک جواهر فروشی هستند. بعضی ها معتقدند که آنها برای خرید حلقه نامزدی به جواهر فروشی می روند و بعضی دیگر معتقدند که برای فروختن حلقه نامزدی 4میلیون دلاری جنیفر که از طرف مارک آنتونی هدیه گرفته بود، به جواهر فروشی می روند.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36ekj2