یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/07 16:19
کد خبر: 776

ماجرای ازدواج لاله صبوری با همسر دوم امریکایی اش

ابتدا مروری کوتاه بر زندگی نامه لیلا صبوری بازیگر معروف و سرشناس

به گزارش ستاره پارسی؛ لاله صبوری زاده ۱۳۴۸ است.لاله صبوری متولد تهران است. لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.لاله صبوری در کنکور سراسری رتبه ۲۴ رشته هنر را دریافت کرد.لاله صبوری معمولاً نقش‌هایی را بازی می‌کند که شیطنت خاص و شیرینی در آن تداعی می‌شود.لاله صبوری بازیگری پر استعداد است.

 

 ابتدا مروری کوتاه بر زندگی نامه لیلا صبوری بازیگر معروف و سرشناس

بارداری لاله صبوری از همسر دوم امریکایی اش

بارداری جنجالی لاله صبوری در ۴۴ سالگی دنیای این بازیگر را دگرگون ساخت. لاله صبوری که این هم اکنون روزهای ۴۴ سالگی اش را می گذراند به تازگی از همسر آمریکایی تبار خود صاحب فرزند شده است.

لاله صبوری و همسر آمریکایی او

پنهان کاری یکی از خصوصیات انکارناپذیر ما ایرانی هاست. به ویژه اگر موقعیت ما به لحاظ شغلی و نوع زندگی مان به گونه ای باشد که در چشم قرار داشته باشیم… آن وقت است که ترجیح می دهیم نقابی روی صورتمان بگذاریم. اما خب؛ لاله صبوری جزو معدود چهره های مطرحی است که از این پنهان کاری گریزان است و ترجیح می دهد مرز پنهانی را با مردم نداشته باشد.

 

عکس های دیدنی لیلا صبوری با همسر دوم امریکایی اش

شاید به همین خاطر است که به راحتی از سنش حرف می زند و می گوید من از ۴۴ سالگی ام لذت می برم و هیچ ابایی از گفتن این که در ۱۸ سالگی مادر شده و در ازدواج اولش ناموفق بوده ندارد. لاله مدتی است زندگی جدیدش را شروع کرده و برای سومین بار طعم مادرشدن را چشیده است. با ما همراه شوید تا در لذت این گفتگوی بی پروا و متفاوت شریک شوید.

لاله صبوری

از وقتی یادم هست مادر بودم

من وقتی، خیلی کم سن و سال بودم ازدواج کردم و در ۱۷ سالگی ام باردار شدم. وقتی تازه وارد ۱۸ سالگی شدم پسر اولم «بهداد» به دنیا اومد، گاهی وقت ها با دوستانم به شوخی می گوییم من از وقتی یادم هست مادر بودم و اصلا نمی دانم زندگی بدون مادرشدن چه طعمی دارد.

لاله صبوری

عکس های دیدنی لیلا صبوری با همسر دوم امریکایی اش

در هرحال به نظر من، مادرشدن باعث کامل شدن یک زن می شود. آنهایی که تجربه این حس را دارند به خوبی می دانند که بعد از تولد یک بچه، یک زن به لحاظ اخلاقی تغییرات زیادی می کند و از این جهت وارد یک فاز متفاوت از زندگی می شود.

لاله صبوری

دردسرهای مادر شدن در سن کم

وقتی شما در سن و سال کم بچه دار می شوید قطعا این بچه دار شدن دردسرهای خاص خودش را دارد. چون مشکلات برای یک زنی که در آستانه جوانی قرار دارد و به نوعی کم تجربه است به مراتب بیشتر است، بی تردید اگر حمایت مادرم در آن مقطع نبود، من نمی توانستم از پسرم به خوبی مراقبت کنم و به دیگر کارهایم هم رسیدگی کنم.

 

عکس های دیدنی لیلا صبوری با همسر دوم امریکایی اش

سه سال بعد از بچه اولم، دوباره بچه دار شدم و دخترم «هلیا» به دنیا آمد، با به دنیا آمدن دخترم، شاید مشکلاتم در نگهداری آنها بیشتر شد، اما به همان نسبت از مادرشدن لذت می بردم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/399oo3