پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/07 17:11
کد خبر: 781

لیلا بلوکات بینی اش را عمل کرد+عکس

لیلا بلوکات عمل زیبایی بینی کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۰ تهران است.لیلا بلوکات بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.لیلا بلوکات مجرد است . لیلا بلوکات دو خواهر ( نوشا بلوکات و میترا بلوکات ) و یک برادر دارد.لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلا می باشد. لیلا بلوکات در فیلمهای مانند یوسف پیامبر، سریال آسمان همیشه ابری نیست، دراکولا، اخراجی های ۱ و ۲ و… بازی کرده است ..بازی در سریال یوسف پیامبر باعث معروف شدن و شهرت این بازیگر جوان شد. لیلا بلوکات از استعداد های کشور است.

بازیگر مشهور سینما که تولد 4 آذر 1360 است ، بتازگی دست به عمل جراحی بینی زده است . به گزارش ایران ناز لیلا بلوکات بازیگر مجرد و 34 ساله که دارای مدرک کارشناسی فرش است ، عمل زیبایی بینی انجام داده و با ظاهری جدید دیده می شود. بنابرین به گزارش ایران ناز لیلا بلوکات نیز به جمع بازیگرانی اضافه شد که بینی اش را عمل زیبایی کرده است.

 

لیلا بلوکات بازیگر 34 ساله با ظاهری جدیدی دیده می شود که نشان می دهد این بازیگر بینی اش را جراحی کرده است.به عکس های زیر نگاه کنید.این عکس مربوط به 2 ماه پیش می باشد که لیلا بلوکات هنوز بینی اش را جراحی نکرده بود.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات قبل از جراحی بینی

 

لیلا بلوکات

عکس لیلا بلوکات بعد از عمل زیبایی بینی

 

و در جدیدترین عکس های منتشر شده از لیلا بلوکات, او علاوه بر اینکه با موهایی روشن دیده می شود, تغییراتی نیز درظاهر بینی اش رخ داده است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gdpx3