جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/11 13:30
کد خبر: 832

مهران مدیری امیرحسین آرمان را سوژه کرد

امیرحسین آرمان بازیگر جوان و خوشتیپ سریال مانکن در برنامه دورهمی مهران مدیری از دلایل ازداوج نکردنش و از اینکه چه برنامه ای برای زندگی شخصی و حرفه ای خود دارد گفته است.

به گزارش ستاره پارسی؛ امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.امیرحسین آرمان اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. امیرحسین آرمان پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه قند و … ادامه یافت و امیرحسین آرمان سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا (مجموعه تلویزیونی) به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون را در سایت ستاره پارسی مشاهده نمایید.

امیرحسین آرمان

خوش تیپی آقای بازیگر سوژه مهران مدیری شد

در برنامه «دورهمی» که (جمعه ۸فروردین ۹۹) از شبکه نسیم پخش شد، مهران مدیری، میزبان امیرحسین آرمان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود. در این برنامه آرمان درباره ماجرای ازدواج نکردنش صحبت کرد.

 

مدیری در آغاز گفت و گو به آرمان گفت:خیلی خوش تیپی، چی شد اینطوری شدی، ورزش خاصی را دنبال می‌ کنی؟

آرمان گفت: زیاد ورزش می‌کنم، زمانی که فرصت داشته باشم دوچرخه سواری در اولویت است و در کنار آن بدنسازی و شنا انجام می‌دهم.

این بازیگر درباره شروع فعالیت خود گفت: سال ۷۹ بازیگری را شروع کردم، بعد از خدمت سربازی در دانشگاه علامه طباطبایی دوره‌هایی را گذراندم. البته «ازدواج به سبک ایرانی» اولین فیلمی بود که بازی کردم.

وی ادامه داد: با سریال «کیمیا» بیشتر شناخته شدم و در طول این سال‌ها خیلی صبوری کردم.

آرمان درباره علاقه به خوانندگی گفت: از ۸ سالگی خوانندگی انجام می دهم اما به صورت حرفه‌ای کار نکردم. بازیگرانی که به سمت خوانندگی آمده اند خیلی سخت پذیرفته می‌شوند، برنامه ریزی‌هایی انجام دادیم و شاید به زودی کاری در این حوزه داشته باشم. امیدوارم اگر اتفاق افتاد با همین کارم هم تراز باشد.

مدیری نظر آرمان را درباره بازیگرانی که با تلویزیون به شهرت رسیده و سخت به تلویزیون بر می گردند سوال کرد و او پاسخ داد: من مشکلی با تلویزیون ندارم و کار خوب باشد بازی می‌کنم. رابطه خوبی هم با مدیران تلویزیون دارم و کار‌هایی که در تلویزیون داشتیم پرمخاطب بوده است.

 

امیرحسین آرمان

استدلال عجیب امیرحسین آرمان برای ازدواج نکردن

امیرحسین آرمان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان برنامه «دورهمی» بود و این بازیگر، یکی از دلایل ازدواج نکردنش را مسئولیت سنگین این امر دانست.

مدیری در بخشی از این گفت و گو از ارمان پرسید متولد په سالی هستی و چرا ازدواج نکردی؟ آرمان هم در پاسخ گفت: «متولد سال۶۱هستم و دلیل ازدواج نکردنم را هم نمی‌دانم.

احساس می‌کنم این موضوع یک مقدار برایم مسئولیت زیادی دارد. معمولا یا کاری را قبول نمی‌ کنم یا اگر قبول کردم سعی می‌کنم آن را به بهترین نحو انجام دهم و تا انتهایش بروم. همین موضوع یکی از عوامل بازدارنده من برای ازدواج است.»

مجری برنامه در ادامه گفت: «قانع نشدم، همه ما باید دلیل ازدواج کردن یا ازدواج نکردن کسی که روی این صندلی می‌نشیند را بدانیم. بگذار موضوع را برایت ساده‌تر کنم معیار تو برای ازدواج چیست؟»

 

 

معیارهای ازدواج

آرمان درباره معیارهایش برای ازدواج گفت: «من آدم سخت گیری نیستم و ترجیح می‌ دهم چنین مواردی را خیلی روی چهار چوب پیش نبرم. چون هر وقت برنامه‌ ریزی می‌ کنی همیشه خلاف آن رخ می‌ دهد.

کسی در زندگی‌ ام بوده ولی آن مسئولیت پذیری این ترس را در من ایجاد می‌ کند که سمت ازدواج نروم. به طور مثال من اگر یک آدم تنها باشم یکسال هم کار نکنم و درآمد نداشته باشم گلیم خودم را از آب بیرون می‌ کشم و خیلی راحت زندگی را ادامه می‌ دهم، اما اگر یک نفر دیگر باشد این موضوع واقعا سخت می‌ شود.»

مدیری ادامه داد: «این موضوع ممکن است همیشه رخ بدهد، مثلا من امروز ازدواج کنم فردا صبح یک زامیاد به من بزند و بمیرم اتفاق همیشه هست. اما تو خیلی خوش تیپ و خوش هیکلی و من همچنان قانع نشدم که تو چرا تنها ماندی.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekd93