پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/11 16:30
کد خبر: 844

سوتی وحشتناک سید بشیر حسینی در برنامه عصر جدید

سوتی سید بشیر حسینی در یکی از قسمت های اخیر عصر جدید احسان علیخانی را شوکه کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ سید بشیر حسینی زادهٔ ۱۵ آذر ماه ۱۳۶۰ است.سید بشیر حسینی در اصفهان متولد شد. سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید است.سید بشیر حسینی فارغ‌التحصیل مقطع ارشد رشته معارف اسلامی و حقوق و مقطع دکتری فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است.سید بشیر حسینی دارای تحصیلات حوزوی نیز است و سطح 2حوزه علمیه دارد.

مسابقه استعدایابی عصر جدید برنامه ای است که از سال گذشته آغاز شد و فصل دوم آن در حال برگزاری است. این برنامه در این شب ها از شبکه سه سیما مهمان خانه های شماست. در ادامه در پرشین وی می خواهیم سوتی سید بشیر حسینی را در قسمت های اخیر این برنامه ببینیم.

خفن ترین سوتی سید بشیر حسینی

بد نیست بدانید بشیر حسینی کیست؟

سیدبشیر حسینی متولد ۱۵ آذر ۱۳۶۰ است، تحصیلات حوزوی را تا سطح ۲ ادامه داده، فوق‌لیسانس حقوق و دکترای فرهنگ و ‌ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) دارد و مرتبه علمی‌اش «استادیار» است.

بشیر حسینی در بیوگرافی کانال تلگرامش نوشته “در جست‌وجوی حق و حقیقت” و سوابقش را این‌طور توضیح داده: ‌‌ «مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما، رئیس شورای سیاست‌گذاری المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای، مشاور ‌دانشگاهی و استعدادیابی و جوان برگزیده کشور سال ۱۳۸۵.»

او شهریور ماه سال ۹۷ با حکم مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما به عنوان مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه منصوب شد.

بشیر حسینی تالیفاتی نیز دارد. او نویسنده کتاب‌های “ماه عسل مجردها”، “لایک ممنوع” و “۱۵۰ هشتگ نهضت سواد رسانه ای” است. او مقالاتی هم منتشر کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به “کارکرد الگویی شخصیت پردازی بر مخاطب؛ مطالعه موردی عروسک باربی” و “رهیافتی به سواد بازی‌های رایانه ای؛ مطالعه ساختار و محتوای «بازی عفو» ” اشاره کرد.

سید بشیر حسینی

رابطه نزدیک با رییس شبکه سوم سیما

یکی دیگر از نشانه‌های که به آشنایی بیشتر با بشیر حسینی کمک می‌کند این است که او روابط نزدیکی با علی فروغی مدیر جوان شبکه سوم سیما دارد. اول اسفند ماه همایشی در دانشگاه امام صادق برگزار شد که دو مهمان این همایش بشیر حسینی و علی فروغی بودند. در این همایش بایسته‌ها و چالش‌های تولید محتوا در رسانه در «گام دوم انقلاب» مورد بررسی قرار گرفت.

رابطه نزدیک فروغی و حسینی باعث شده است که بسیار او را داور سفارشی برنامه “عصر جدید” بدانند. این عده معتقدند که علی فروغی به دنبال ستاره سازی جدید در تلویزیون است و با حدف چهره‌هایی همچون عادل فردوسی پور می‌خواهد افراد دیگری را تبدیل به چهره کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wond4