سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/12 15:30
کد خبر: 860

ازدواج دوم ترانه علیدوستی با بازیگر مشهور!

هر کسی که شهرت را دوست دارد، باید توان مواجه شدن با شایعات را هم داشته باشد. البته تعدادی از سلبریتی ها با اعمال و گفتار یا مکان هایی که در آنها حضور پیدا می کنند خودشان به شایعات دامن می زنند.

به گزارش ستاره پارسی؛ ترانه علیدوستی زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲، تهران است.ترانه علیدوستی هنرپیشه سینما و تئاتر، دوبلورو مترجم ایرانی است. ترانه علیدوستی در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی و واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده؛ و عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته است. ترانه علیدوستی در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ و فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲، ترانه علیدوستی یکی از اعضای هیئت داوران بود.

ترانه علیدوستی

سایت منظوم نوشت: شایعه و شهرت دو جزء جدانشدنی از هم هستند. چه بسیارند افرادی که فقط به واسطه مشهور و معروف شدن وارد عرصه های هنری می شوند و بعد از ورود تازه می فهمند که شهرت با تمامی جذابیت هایش چقدر می تواند زندگیشان را سخت و آزار دهنده کند.

ترانه علیدوستی

 

درست است که تعدادی از سلبریتی ها با اعمال و گفتار یا مکان هایی که در آنها حضور پیدا می کنند خودشان به شایعات دامن می زنند، اما بسیاری از این حواشی توسط افرادی معلوم الحال ساخته می شود و  می توان گفت دیگر برای همه عادی شده که خبر مرگ یا ازدواج یا طلاق و یا مانند این ها برای یک سلبریتی منتشر شود.

ترانه علیدوستی

در چند پرونده می خواهیم شایعاتی که برای هنرمندان سینما و تلویزیون ساخته شده را دسته بندی کنیم و به نمونه هایی از شایعات معروف هم اشاره ای داشته باشیم. در ادامه پرونده قبل:

یکی دیگر از شایعات مربوط به هنرمندان شایعه حضور آنها در پارتی های شبانه است که گاهی اوقات با اعلام نام مخفف در خبرگزاری ها، گمانه زنی ها درباره نام بازیگر مربوطه به جاهای باریک می کشد و تعداد زیادی از هنرمندان را درگیر این حاشیه می کند. در سال های اخیر هم برخی هنرمندان به طور تلویحی به برگزاری اینگونه مهمانی ها و تقسیم نقش و باندبازی اشاره کرده اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l59e4