سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/12 16:30
کد خبر: 865

ازدواج گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیونی+سند

گلشیفته فراهانی با مجری صدای آمریکا ازدواج کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ است.گلشیفته فراهانی در تهران متولد شد.گلشیفته فراهانی هنرپیشه،خواننده و نوازنده اهل ایران است.گلشیفته فراهانی در ۳۵ فیلم نقش داشته است که بسیاری از آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند.گلشیفته فراهانی در جایزه سزار ۲۰۱۴، برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش‌ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد.گلشیفته فراهانی در فیلم درام درباره الی (۲۰۰۹) درخشید، فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ و خرس نقره‌ای را از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرد. پس از این فیلم، هرگز در ایران کار نکرد. وی هم‌اکنون در پاریس، فرانسه زندگی می کند.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی بازیگر متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است . او دختر بهزاد فراهانی و خواهر شقایق فراهانی است . گلشیفته فراهانی چند سال پیش به آمریکا مهاجرت کرده و اخیرا خبر ازدواجش با کامبیز حسینی مجری معروف صدای آمریکا منتشر شده است . جزئیاتی درباره ازدواج گلشیفته فراهانی را در ادامه در پرشین وی می توانید بخوانید .

خبر ازدواج گلشیفته فراهانی با مجری معروف تلویزیونی ، کامبیز حسینی به تازگی در اینستاگرام برخی از دوستان آنها منتشر شد. تصاویر ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی مجری صدای آمریکا کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز است.

 

کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز سیاسی ب رنامهٔ پارازیت بود و که هم‌اکنون برنامهٔ پولتیک را اجرا می‌کند. او نویسنده و مجر ی برنامهٔ تلویزیونی پارازیت بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می‌شد. کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در همان شهر و مشهد بزرگ شد.

 

گلشیفته فراهانی نیز دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را به همراه کامبیز حسینی منتشر کرد.

 

او در ده سالگی به‌مدت سه سال در برنامهٔ رادیویی غنچه‌های انقلاب اسلامی حضور داشت. وی تحصیلاتش را در رشتهٔ تئاتر و بازیگری در ایران و ایالات متحدهٔ آمریکا ادامه داد. او اکنون به بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در تئاتر و رادیو و تلویزیون مشغول است. حسینی در سال ۲۰۰۰ میلادی به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در رادیو اروپای آزاد مشغول به‌کار شد و هم‌زمان به‌عنوان کارشناس و منتقد هنری با صدای آمریکا همکاری کرد.

 

و در بخش فارسی صدای امریکا به عنوان کارشناس هنری و مجری برنامهٔ شباهنگ حضور یافت و سپس به عنوان نویسنده و مجری در برنامهٔ پارازیت مشغول به کار شد. کامبیز حسینی مجری پارازیت با رفتار غیراخلاقی و تهدید جنسی، قصد تجاوز به یک دختر در امریکا را داشته؛ او حتی کارت شناسایی خود را نیز به آن دختر نشان داده بود اما از طرف آن دختر با شکایت در دادگاه فدرال آمریکا مواجه شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qaba2