جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/14 17:22
کد خبر: 895

حمله شدید مجری تلوزیون سوتی به سریال پایتخت

گاف عجیب سریال پایتخت 6 به روایت المیرا شریفی مقدم مجری معروف و...

به گزارش ستاره پاسی؛ پایتخت ۶ نام فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی و بازی محسن تنابنده است که در ۱۵ قسمت در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش می‌شود.قصه سریال پایتخت با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌گردد.در پایتخت ۶ بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.

فصل ششم سریال پر بیننده پایتخت از یک فروردین روی آنتن شبکه یک رفته است که تاکنون شاهد سوتی ها و حواشی عجیب این سریال بوده ایم. اخیرا المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر توییتی درباره حرکت شخصیت هما منتشر کرد و نوشت، بردن برگه های خبر توسط هما سعادت داخل کیفش شوخی ناممکن است. در قسمت زیر سوتی سریال پایتخت به روایت المیرا شریفی مقدم مجری صدا و سیما را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در پرشین وی همراه ما باشید.

 

سوتی سریال پایتخت

المیرا شریفی، مجری و گوینده شبکه خبر سیما در توئیتی درباره حرکت شخصیت هما در سریال «پایتخت» نوشت.

در سری جدید سریال «پایتخت» که این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، شخصیت هما با بازی ریما رامین‌فر گوینده خبر شده است. در یکی از قسمت‌های سریال هما در حالی که با همسرش نقی است، برگه‌های خبری را نشان می‌دهد که قرار است پس از بازگشت به محل کار بخواند.

این رویداد از نظر مجری و گوینده شبکه خبر اصلا درست نیست. المیرا شریفی‌ در این باره نوشته است: «هما سعادت خبرها را گذاشته بود داخل کیفش که ببره بعد از ناهار برگرده بخونه؟ شوخی ناممکن.»

 

سوتی سریال پایتخت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z9ej4