پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/18 16:30
کد خبر: 981

گلشیفته فراهانی از طلاقش گفت + تصاویر

عکس جنجالی گلشیفته فراهانی به همراه پدرش در کنار ساحل در خارج از کشور را در این صفحه ببینید.

به گزارش ستاره پارسی؛ گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ است.گلشیفته فراهانی در تهران متولد شد.گلشیفته فراهانی هنرپیشه،خواننده و نوازنده اهل ایران است.گلشیفته فراهانی در ۳۵ فیلم نقش داشته است که بسیاری از آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند.گلشیفته فراهانی در جایزه سزار ۲۰۱۴، برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش‌ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد.گلشیفته فراهانی در فیلم درام درباره الی (۲۰۰۹) درخشید، فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ و خرس نقره‌ای را از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرد. پس از این فیلم، هرگز در ایران کار نکرد. وی هم‌اکنون در پاریس، فرانسه زندگی می کند.

 

چند وقتی است در فضای مجازی شایعات زیادییرامون باردار شدن گلشیفته فراهانی به گوش می رسد . پیج های مختلف شایعه باردار بودن گلشیفته فراهانیرا به شکل گسترده ای منتشر کرده اند و با انتشار ویدیوی زیر اظهار داشتند کهگلشیفته فراهانی حامله است . تا به حال خود گلشیفته فراهانی واکنشی به این شایعات نشان نداده  و سکوت کرده است .

 

من و همسرم بعد از دو سال زندگی در فرانسه جدا شدیم

‌گلشیفته فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و والدین و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران – پاریس در رفت و آمد هستند. گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است.

 

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است.او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد. وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال ۸۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

 

امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد. خبرنگار مجله آلمانی برای اینکه مصاحبه اش را با یک فضای عاطفی به پایان ببرد درباره مردی می پرسد که در فیلم “خورش آلو با مرغ”، از فرط عشق جان می دهد. گلشیفته نیز از فرصت استفاده می کند و مردم ایران عاشقان بی نظیری در دنیا معرفی می کند که همه چیزشان را در راه عشق می دهند.

گلشیفته فراهانی

«گلشیفته فراهانی» بازیگر سابق سینمای ایران که با هدف شهرت‌طلبی و خودنمایی در سینمای‌هالیوود به ملت خودش پشت کرد و به خارج از کشور رفت، در جدیدترین فعالیت خود در فیلمی‌باعنوان «بهشت» در نقش دوست‌دختر جوانی فرانسوی ایفای نقش می‌کند. این بازیگر نقش‌های سخیف و اکثراً کوتاه فیلم‌های درجه دو و سه‌هالیوودی، در فیلم‌های گذشته‌اش در نقش‌هایی همچون روسپی، رقاص، دوست‌دختر و … ظاهر شده بود. گلشیفته در آخرین فیلم خود با نام «یاسمین» نقش یکی از دوست‌دخترهای جوانی فرانسوی را بازی کرده که در عالم موسیقی فعالیت می‌کند. زندگی «پل» و دوست‌دخترهای متعددش از جمله یاسمین (گلشیفته فراهانی) در این فیلم مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و بی‌قید و بندی جوانان غربی را ترویج می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gdbn3