پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/04 17:21
کد خبر: 1300

رابطه پنهانی رونالدو و کیم کارداشیان فاش شد

در خبر جدید گفته می شود که رونالدو و کیم کارداشیان چند سال پیش با یکدیگر رابطه داشته اند

به گزارش ستاره پارسی؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم یوونتوس که سالها برای تیم رئال مادرید بازی کرد و خوش درخشید. او مدتی است درگیر خانواده و بچه هایش شده است. او از نامزد جدیدش جورجینا صاحب سه فرزند شده است. به تازگی یک روزنامه انگلیسی از رابطه رونالدو و کیم کارداشیان پرده برداشت و باعث جنجال بسیاری شد که در ستاره پارسی می بینیم.

 

رابطه جنجالی رونالدو و کیم کارداشیان

یک روزنامه انگلیسی به تازگی رابطه‌ی قدیمی بین کریستین رونالدو و کیم کارداشیان را افشا کرد. بنا به گزارش روزنامه سان، کیم کارداشیان و رونالدو در سال ۲۰۱۰ میلادی زمانی که او فصل اول خود را با باشگاه رئال مادرید سپری می‌کرد، با یکدیگر ملاقات کرده بودند. بنا به گزارش روزنامه سان، کیم کارداشیان نیز یکی از دهها نفری بوده است که رونالدو پیش از ازدواج با جورجیا رودریگز با آنها در ارتباط بوده است.

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

این روزنامه فهرست کاملی از سلبریتی‌هایی را که در دوره‌های مختلف با رونالدو رابطه داشته‌اند را منتشر کرد، از جمله ستاره تلویزیون پرتغال میرش رومیرو ۲۰۰۵، مدل لباس انگلیسی جیما اتکینسون ۲۰۰۷، بازیگر هندی بیپاشا باسو ۲۰۰۷، پاریس هیلتون بازیگر و خواننده آمریکایی ۲۰۰۹، کیم کارداشیان ۲۰۱۰ و مدل لباس روسی ارینا شایک ۲۰۱۰_۲۰۱۵ و روزنامه نگار اسپانیایی لوسیا ویلالون و دیزیره کوردیرو ملکه‌ی زیبایی اسپانیا سال ۲۰۱۴.

همسر رونالدو

کریستیانو رونالدو و نامزدش

روزنامه سان در این گزارش از رابطه عاشقانه سری بین کیم کارداشیان و رونالدو در حدود ۱۰ سال پیش برداشت. رونالدو در آن زمان ۲۵ ساله و کیم کارداشیان ۲۹ ساله بوده است. کیم الآن ۳۹ سال سن دارد و با کانیه وست خواننده معروف در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرد. رونالدو ۳۵ سال دارد و با مدل لباس اسپانیایی جورجینا رودریگز ازدواج کرده است. دیدار ی بین رونالدو و کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۰ میلادی و در سفر سه روزه کیم کارداشیان به مادرید رخ داده است.

کیم کارداشیان

رونالدو بیش از یک ماه است که در خانه خود در مادیرای اسپانیا قرنطینه به همراه خانواده اش جورجینا چهار فرزندش و مادرش که به تازگی از سکته مغزی بهبود یافته است سپری می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45rjd2