پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/18 12:07
کد خبر: 2821

خبرمهمانی مهدی قائدی باعث ابتلای استقلالی ها به کرونا جنجال به پاکرد+عکس

مراجع پزشکی هم این تعداد مثبت کرونا در استقلال را تایید کردند، اما ۱۲ نفر از بین ۶۱ فرد معرفی شده، نشان می‌دهد که افرادی غیر از بازیکن هم در صف تست استقلالی‌ها ایستاده اند و معلوم نیست نقش این تعداد در تیم اصلی چیست؟ مگر تیم بزرگسالان استقلال ۶۱ بازیکن یا مربی در اختیار دارد؟

مهدی قائدی بازیکن ۱۹ ساله تیم فوتبال استقلال این فصل فوتبالی خودش را بدون حاشیه پشت سر گذاشته است. مهدی قائدی پس از دو فصل پرحاشیه در استقلال، مهدی قائدی با دو هدف بزرگ در مسابقات شرکت می‌کند؛  مهدی قائدی  اول نمایش بازی‌های خوب در استقلال و جبران دو فصل گذشته و دوم راه‌یابی به المپیک همراه تیم امید است.مهدی قائدی متاهل است.

 


مهمانی مهدی قائدی باعث ابتلای استقلالی ها به کرونا شد+عکس


 

استقلال دو بازی پیاپی نتیجه نگرفته و حالا در جدول رده بندی سهمیه آسیا را هم از دست رفته می بیند.

به گزارش تابناک ورزشی، درست بعد از دو نتیجه ضعیف شاگردان مجیدی مقابل سایپا و فولاد، و کسب تنها یک امتیاز که سقوط در جدول را در پی داشت، ناگهان حرف از کرونایی شدن بیش از 10 بازیکن استقلال به میان آمد! مراجع پزشکی هم این تعداد مثبت کرونا در استقلال را تایید کردند، اما ۱۲ نفر از بین ۶۱ فرد معرفی شده، نشان می‌دهد که افرادی غیر از بازیکن هم در صف تست استقلالی‌ها ایستاده اند و معلوم نیست نقش این تعداد در تیم اصلی چیست؟ مگر تیم بزرگسالان استقلال ۶۱ بازیکن یا مربی در اختیار دارد؟

 

خبری که به دست مان رسیده این است: «مهمانی ۵۰ نفری در خانه مهدی قائدی.» روز شنبه یک منبع آگاه دو عکس برای ما ارسال کرد و مدعی این شد که چهارشنبه شب استقلالی‌ها در خانه مهدی قائدی جشنی را برگزار کرده‌اند. جشنی که اگر برگزاری آن واقعیت داشته باشد، بدون شک کمک بزرگی به شیوع کرونا کرده است. جدا از بازیکنان، خانواده‌های آن‌ها هم در معرض درگیرشدن با این ویروس هستند و رفتار‌های خطرناکی که گاهی انجام می‌دهند ممکن است آسیب‌های زیادی بزند. در عکس‌هایی که به دست جام‌جم رسیده خود مهدی قائدی و علی کریمی دیده می‌شوند.

 

 

WhatsApp Image 2020-07-08 at 05.57.39 (1)

 

 

منبع:تابناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xkzb4